جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب سنجاب

مقاله

تعبیر خواب سنجاب

تعبیر خواب سنجاب چیست ؟ خواب دیدم حاضر و اماده هستم ‌که از خونه بیرون برم. در خونه رو باز کردم . اول فکر کردم بیرون در گربه است. با مهربونی گفتم جانم و سعی کردم باهاش مهربون‌ باشم ( البته کلا خیلی میانه خوبی با حیوانات ندارم ) ولی یک دفعه پرید پشتم، روی چادرم و محکم منو گرفت. بعد فهمیدم یه سنجابه ! وقتی پرید روم بسمت داخل خونه فرار کردم .چشمای گرد و نافذ و ترسناکی داشت و از اینکه پشتم سواره وحشت داشتم. می‌ترسیدم پرتش کنم . روی پشتم احساس سنگینی می کردم و می‌ترسیدم و احساس خیلی بدی داشتم نمی دونستم چیکار کنم .ساکن ایستاده بودم که مبادا حرکتی کنم و وحشی بشه !
آخر سر به ترسم غلبه کردم چادرمو دراوردم و پرتش کردم اون‌ طرف‌تر ، ولی یادم نیست از خونه بیرونش کردم یا نه،  که از خواب پریدم . تعبیر خواب سنجاب بر پشت بدن چیست ؟
(خیلی مشغولیت ذهنی دارم )

احتمالات رویای سنجاب:

تعبیر خواب سنجاب احتمالاتی بر‌ آن متصور است :

۱- با توجه به درگیری‌های ذهنی شدیدی که با آن‌ مواجه هستید ممکن است این رویا برگرفته از ضمیر ناخود‌آگاه شما باشد که با این نمادها شما را در خواب آشفته و هراسان و درگیر کرده است . در این صورت رویا تعبیر ندارد .

۲- اگر‌ درصدی احتمال تعبیر داشته باشد با توجه به تکیه‌گاه‌های رویا و روایات تعبیر می‌شود: 

شما در رویا بر در خانه خود حیوانی را دیدید که فکر کردید گربه است و با مهربانی با او برخورد کردید و راه نفوذش را به روی خود باز کردید .
 حضرت امام جعفر صادق ع تعبیر گربه را بر پنج وجه دانسته اند : 
دزد
غماز(سخن چین )
بیماری ،
زنی مشفقه‌ و دلسوز و
جنگ و خصومت کردن

گرچه به نظر میرسد گربه حیوانی اجتماعی و یا به اصطلاح اهلی و باهوش است ولی غالبا دوستی او ثابت نداشته و در وفاداری پایدار نیست و با به خطر افتادن منافعش چنگ هم خواهد زد.

نتیجه مقدماتی: 

تعبیر خواب سنجاب در پشت بدن که به یک‌باره روی چادر شما پرید و احساس سنگینی و ترس داشتید هشداری برای شماست که لازم است به آن‌ توجه کنید . 
سنجاب‌ها نسبت به گربه و خرگوش خیلی دیرتر اهلی شده و تمایل بیشتری به گاز گرفتن دارند.چشمان سنجاب‌ها همیشه به دنبال شکارچی است.‌ لذا باید از او بر حذر بود . یکی از صفات سنجاب‌ها این است که برای حفر و پنهان کردن چندین باره‌ی غذای خود هر ساله شاید صدها مخزن درست کنند، گاه به لطف حافظه‌ی دقیق و قدرت بویایی قوی خود، ۴۰ تا ۸۰ درصد غذاهایشان را دوباره پیدا می کنند و گاه نیز آنها را فراموش می‌کنند لذا به فرد احتکار کننده نیز تعبیر می‌شود.

تعبیر خواب سنجاب

به نظر می‌آید شخصی که در ظاهر آرام‌ و اهلی است به شما نزدیک‌ می‌شود تا ارتباط بگیرد و شما او را دلسوز خود تصور می‌کنید، ولی وقتی پایش به زندگی باز شود بر روی پشت شما سوار شده و قصد ضربه زدن به شما را دارد .
پشت انسان نمادی از حامی و پشتیبان آدمی است. شاید این تعرض و تهاجم نسبت به پشتیبان زندگی شما باشد . گاه این فرد همسر و یا پدر و .. می‌باشد.
الحمد لله آن را دور می‌کنید و از لطمات او در امان‌ می‌مانید و عاقبت به خیر می‌شوید

۳- شاید صفت ناپسندی با وسوسه شیطان شما و یا همسرتان را تهدید می‌کند و به تقوای شما و یا روابطتان آسیب می‌رساند.  (پریدن روی چادر ) 
چرا که در قران همسر و تقوا را به لباس تشبیه  شده است . 
وَ لِباسُ التَّقْوى‌ ذلِكَ خَيْرٌ : لباس تقوا همان‌ بهتر و نیکوتر است .
به این‌دلیل که سنجاب غذای خود را بیش از احتیاجش ذخیره می‌کند و گاه کلا فراموش می‌کند که چه غذایی را در کجا پنهان کرده است این صفت ممکن است نمادی بر این باشد که شاید شما و یا همسرتان بیش از مایحتاج خود امور مادی زندگی خود را ذخیره می‌کنید. نسبت به جمع‌آوری آذوقه و توشه توجهی بیش از حد داشته و نگران رزق و روزی خود هستید . 

در قران ذکر شده است که شیطان از چند جانب به انسان‌ نزدیک شده و  او را وسوسه میکند . در روایت است زمانی که از پشت سر می آید آدمی را به گرد‌آورى اموال و تجمع ثروت و بخل از پرداخت حقوق واجب به خاطر فرزندان و وارثان دعوت مى كند.

( دیدن سنجاب در خواب می‌تواند نمادی بر احتکار کردن و ذخیره کردن بی مورد باشد  شاید چیزهایی را نگه می‌دارید که اصلا بدان محتاج نباشید و چه خوب است آن‌ها را انفاق کنید . )

توصیه

ان شاء‌الله در زندگی بر خالق رازق توکل کنید و نگران نبوده و خود را در پناه حق قرار دهید.
صدقه و انفاق روزی را واسع و بلایا را دفع می‌کند. استغفار و توبه راه ورود شیطان را می‌بندد و او را مایوس می‌کند . تعاملات خود را بدون سوء ظن به کسی مدیریت کنید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.