جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گوشت شتر

مقاله

تعبیر خواب گوشت شتر

تعبیر خواب گوشت شتر چیست؟ همسرم مدتی است به رحمت خدا رفتند. خواب دیدم که قصابی مقداری گوشت شتر را برایم آورده و می‌گوید شوهرت برایت فرستاده، ولی پولش را نداده، لطفا بدهید. من هم پولش را دادم .تعبیر خواب گوشت شتر چیست ؟ 

تعبیر خواب

تعبیر خواب گوشت شتر و هدیه گرفتن آن از سوی همسر مرحومتان بسیار خوب است و برکاتی را برای شما به همراه دارد .

ارواح مومنین 

در آیات و روایات بیان شده است که روح انسان‌ها پس از مرگ می‌توانند از مسائل دنیا آگاهی پیدا کند.

اسحق بن عمار از امام کاظم(ع) پرسید: آیا مؤمن خانواده خویش را زیارت می‌کند؟ امام (ع) فرمود: «آرى، گفتم چقدر؟ فرمود: بر حسب فضایلشان؛ پاره‌‏اى از آنان هر روز و گروهی هر سه روز».

 ارواح مردگان می‌توانند به دیدار اقوام و خویشان خود بیایند و از احوال آنان مطلع شوند و مقدار این دیدار با توجه به اعمال صالح و تدین آن مرحوم است . افراد با ایمان و کسانی که درجات بالاتری نزد خداوند متعال دارند، از ملاقات بیشتری برخوردارند و البته این ملاقات‌ها هم با اجازه خداوند و اذن او صورت می‌گیرد .
 

فوائد گوشت 

فوائد گوشت شتر مرغ و سایر گوشت‌های حلال در قران و روایات بیان‌ شده است :

خدواند متعال در قرآن کریم می فرماید:
فـَکـلوا مـِمـّا رزقـکـم الله حـلالا طـیـّبـا و اشـکروا نعمت الله ان کنتم ایّاه . نحل ۱۱۴
پس از آنچه خدا روزی‌تان کرده است ، حلال و پاکیزه بخورید و شکر نعمت خدا را بجا آورید اگر او را می پرستید.

والانـعـام خـلقـهـا لکـم  و مـنـها تاکلون نحل ،۵. خداوند چهارپایان را برای شما آفرید… و از گوشت آنها می‌خورید.
رسول خدا(صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: خیر الادام فی الدنیا و الاخره اللحم. بهترین خوراکی در دنیا و آخـرت گـوشـت است، چرا که گوشت موجب روئیدن گوشت بر بدن ، توانمندی ، قدرت بـخـشیدن به بینایی و شنوایی و… می شود.

درآیات مختلفی به چهارپایان وگوشتهای حلال انها اشاره شده است. خداوند منان فرمودند: از‌گوشتهای حلال تناول کنید واز پلیدی‌های بت‌ها اجتناب نمایید.

گوشت شتر از ارزش غذایی و خواص دارویی و درمانی بسیاری برخوردار است و در روایات دینی ما به مصرف آن بسیار توصیه شده است. در روایاتی از حضرت رسول ص آمده است که: گوشت شتر را بخورید حتی سالی یکبار و در جایی دیگر فرموده اند، گوشت شتر انسان را صبور می‌کند.

برخی از خواص گوشت شتر در روایات طب اسلامی و در طب سنتی بدین گونه است: پیشگیری از سرطان
سرشار از ویتامین ها
فاقد مواد هورمونی
جلوگیری از بیماری های قلبی
تقویت بدن
درمان سرفه ‌ها وبرخی دیگر از  بیماری‌ها

تعبیر رویا

این خواب بشارتی بر شما است که همسر مهربان شما از حالات و شرایط جسمی و یا روحی خانم خود مطلع شده است و به اذن خدا از طریق رویا شما را به درمانی رهنمون میشود که البته لازم است هزینه‌اش را بپردازید. این‌ درمان با توجه به خواص گوشت شتر و شرایط جسمی و یا روحی شما در عالم واقع معلوم می‌شود .
اگر از درد جسمی یا روحی رنج می‌برید ان شاء‌الله با توکل بر خدا و همت و تلاش، در مسیری درست قرار گرفته و درمان‌ می‌شوید.گویا نسبت به مشکلاتی در زندگی گاه بی‌صبری می‌کنید. شاید از دوری همسرتان رنجیده خاطر هستید و اذیت می‌شوید . گوشت شتر نمادی از صبر و حلم است که ان شاء الله نصیبتان می‌شود .

به امید خدا‌‌ روزی حلال و میراثی از همسر به دستتان می‌رسد که باعث قدرت و گشایش در زندگی‌تان می‌شود. و شما نیز لازم است هزینه‌ای کنید . اما آنچه بدست می‌آورید ارزشش بسیار بالاتر از هزینه هایی است که می‌پردازید . مثلا مالی و ارثی به شما می‌رسد ولی باید تطهیرش کنید و دیون آن را پرداخت کنید . الحمد لله شما به حق و دیون مردم توجه دارید و از مال حلال روزی می‌خورید . 

توصیه میشود

اگر از بیماری خاصی رنج می‌برید علاوه بر درمان پزشکی از خواص گوشت شتر غافل نشوید . از نعمات خدا بهره برده و او را شاکر باشید تا نعمتتان افزون شود . برای همسر خود خیرات و مبرات کنید و او را در اعمال خیرتان شریک کنید . اگر ارثی از همسر به شما رسیده است دیون مادی آن را پرداخت کنید که حقی بر گردن شماست و شما چه زیبا پای‌بند حقوق دیگران هستید .

این مقاله را نیز مطالعه کنید 
بهترین خیرات برای اموات

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.