جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب نجات فرزند

مقاله

تعبیر خواب نجات فرزند 

تعبیر خواب نجات فرزند  چیست ؟ در خواب دیده شد که من نوزادی دارم که حالش بد شده و تا حد مرگ‌ نفسش تنگ می‌شود. در این‌ موقع من کاپوت ماشینو بالا زدم . چند تا سیم رو به هم وصل کردم و یک سری گیاه رو آتیش زدم که دودی بلند شد. نوزاد رو جلوی دود آوردم و او این دود را تنفس کرد. به یک‌باره حالش خوب شد. همه جماعتی که اونجا بودن صلوات فرستادن. تعبیر خواب نجات فرزند  از چیست ؟

تعبیر خواب نجات فرزند  

تعبیر خواب نجات فرزند از مرگ بسیار خوب است و نمادی از حفظ نعمات شماست . در رویا شما صاحب فرزندی بودید. بر اساس روایات دختر یا پسر رحمت و نعمت الهی هستند .

و فرزند عامل اقتدار و بازوی توانایِ والدین در شرایط سخت زندگی و موجب نشاط و شادابی  است. امام رضا (ع) فرمود: «…تَوْفِیرِ الْوَلَدِ لِنَوَائِبِ‏ الدَّهْرِ وَ حَوَادِثِ الْأُمُورِ…؛ (از برکات ازدواج) اندوختن فرزند برای (رویارویی با) سختی‌های روزگار و پیامدهای زمانه است». 

درنقلی، روزی امام حسن عسکری ع که به دستور معتمد عباس در زندان به سر می‌برد – به یکی از یاران خود در زندان فرمود: آیا فرزند داری؟ عرض کرد: خیر! امام درباره او دعا فرمود: «اللَّهُمَّ ارْزُقْهُ وَلَداً یَکُونُ لَهُ عَضُداً فَنِعْمَ الْعَضُدُ الْوَلَدُ؛ خدایا! به او فرزندی روزی کن که بازوی توانایی برای وی باشد؛ چراکه فرزند چه خوب بازویی است.

این رویا می‌تواند دال بر این باشد که نعماتی در دسترس دارید که بازوان شما را قوی و قدرت‌مند کرده است و به شما نشاط و شادابی می‌دهد؛ ولی ممکن است در معرض آسیب باشد و به دنبال آن نیرویی از شما کاسته شود.
(این نعمات می‌تواند سلامتی شما و یا فرزندتان باشد و یا شغل و کار خوب و یا داشتن روابط اجتماعی مطلوب و … باشد )

نجات فرزند از مرگ 

نجات فرزند از مرگ با تدبیر و تلاش به اذن الهی الحمد لله محقق شد . 
اتصال دو سیم که میتواند مولد برق و نیرویی بهتر باشد، نمادی از تدبیر و قدرت داشتن شما در برخورد با مشکلات پیش رو و حفظ دارائی های مادی و معنوی و رسیدن به برخی از اهدافتان است. در حقیقت  به موفقیت شما در حفظ نعماتی که در دسترس دارید اشاره دارد .
این‌ تدبیر و تلاش شما با استفاده از رزق ها و نعمات دیگری که در زندگی دارید محقق  می‌شود( سیم ماشینتون ). ماشین وسیله حمل و نقل و کسب روزی است . 
و حملناهم فی البر و البحر و رزقناهم من الطیبات . ما انسان را در خشکی  و دریا حمل کردیم و به آنان از طیبات روزی بخشیدیم . 
( این نماد با توجه به نتیجه آن که سلامتی نوزاد بود معنا شده است )

شما گیاهانی را آتش زدید و با تنفس دود آن فرزندتان بهبود یافت و همه ذکر شریف صلوات را فرستادند .

به نظر گیاهانی بوده که دودش درمان گر است
دود دادن یکی از راه‌های رایحه‌ درمانی در طب ایرانی است. در طب سنتی و روایات به آن‌ اشاره شده است.
دودهایی مانند اسفند و گل‌سرخ امروزه نیز در جهت ضد عفونی محیط رایج هستند و مطالعات اخیر موید اثرات ضد میکروبی آن‌هاست.
در واقع یکی از روش‌های مقابله با بیماری‌های واگیر مانند آنفولانزا در طب ایرانی، پخش اسانس‌های ضد میکروب در محیط با دود دادن گیاهان معطر است.
مثلا دود دادن گیاه کُندر و اسپند، گرم‌کنندۀ مغز، تقویت حافظه، ضدآلزایمر، نشاط‌آور، ضدعفونی‌کنندۀ محیط و پاک‌سازی هوا است.
در برخی روایات آمده است که کندر برگزیده انبیاء است و مریم (ع) از آن کمک می‌جست و هیچ دودی از دود آن زودتر به آسمان بالا نمی‌رود و دودش شیطان را می‌راند و مرض را دفع می‌کند، بنابراین از آن محروم نمانید. 

الحمد لله سلامتی فرزندتان در رویا حاصل شد و این رویا نمادی از عاقبت به خیری است .
ان شاء الله با توکل بر خدا و یاری اهل بیت علیهم السلام و استفاده از علل و اسباب حل مشکلات (اعم از مادی و معنوی ) مثل بیماری و نقصان و آسیب و فقر برطرف میشود.
با فرستادن صلوات شر دشمن انسی و جنی دفع خواهد شد .

در روایات است که :
۱- شیاطین دو گروه اند؛ شیاطین جنّی که با ذکر لاحُولَ وَلاقُوَّۀ إلاّ بِاللهِ العَلِّی العَظِیمِ رانده میشوند، و شیاطین انسی که با صلوات بر محمّد و آل محمّد شر و آزارشان از شخص دور میشود.

۲-با صداي بلند صلوات فرستادن ، نفاق را بر طرف مي کند.

۳-صلوات دشمن ديرين و هميشه در کمين يعني ابليس را ذليل و خوار مي نمايد.

۴- صلوات فقر را بر طرف مي نمايد.

توصیه می‌شود

با صدقه دفع بلا و جلب روزی کنید .با استغفار شر شیاطین‌ جن و انس را دور کنید.
ذکر شریف صلوات را برای رفع مشکلات و حفظ نعمات و قرب به نبی خدا ص و اهل بیت ع مراقبت کنید .
اگر بیماری دارید از رایحه درمانی گیاهان سنتی بهره بگیرید.

خداوند عالم حافظ همه نعمات و خوبی های شما باشد .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.