جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب مادر مرحوم در باغ زیبا

مقاله

 خواب مادر مرحوم در باغ زیبا

تعبیر خواب مادر مرحوم در باغ زیبا چیست؟ خواب دیدم مادر مرحومم اومده بود تا همه ما رو ببره و باغش رو بهمون نشون بده. بعد دیدم یه باغ بسیار زیبایی پر از گل‌های سفید داشت. مرتب می‌گفت اینا رو خودم کاشتم. همین‌طور که داشتم نگاه می‌کردم و انگار تو سراشیبی بودم یک دفعه از پشت سرم انگار سیل اومد و ماشین منو آب برد . بعد مادرم همش می‌گفت مواظب سارا و سجاد باشید.  (سارا خواهر کوچک‌تر ازمن و سجاد برادر دوستم مهدیه خانم است )
یک‌دفعه آب سارا و سجاد رو برد. منم همش داد می‌زدم و اسمشون رو صدا می‌زدم بالاخره نجاتشان دادم .
گویا اینا در سن حدود ۸ سالگی بودن.
تا سربرگردوندم یهو دوباره آب بردشون. اینقدر داد زدم و شنا کردم تا بالاخره نجاتشان دادم . تعبیر خواب مادر مرحوم در باغ زیبا چیست؟

تعبیر خواب

تعبیر خواب مادر مرحومتان در باغ زیبایی که پر از گل‌های سفید بود بسیار خوب است . ان شاء الله روح ایشان در باغی از باغ های بهشت زندگی می‌کند و شما دختر دل‌سوزش را بدان آگاه کرده است تا آرام گیرید .

در آیات و روایات بیان شده است که روح انسان‌ها پس از مرگ می‌توانند از مسائل دنیا آگاهی پیدا کند.

اسحق بن عمار از امام کاظم ع  پرسید: آیا مؤمن خانواده خویش را زیارت می‌کند؟ امام ع فرمود: «آرى، گفتم چقدر؟ فرمود: بر حسب فضایلشان؛ پاره‌‏اى از آنان هر روز و گروهی هر سه روز».

ارواح مومنین در عالم‌ برزخ با اثرات اعمال خود و بازماندگانشان در دنیا ، متنعم بوده و در حال رشد و تعالی هستند. نتایج اعمال ما تاخر آنان شامل اعمال و سنت‌های خیری که از خود بر جای گذاشته و دیگران از آن تبعیت می‌کنند ، به آنان میرسد. مثل کتاب خوبی که از خود به جای گذاشته باشند ، فرزند صالحی که با بندگی خدا برای پدر و مادر مرحوم خود پاداش ها و هدیه های نیکویی می‌فرستد و در همه این ها روح میت شریک بوده و ترفیع می‌یابد. لذا تجسم اعمال خیر مادر را به صورت باغ زیبایی مشاهده کردید .

پیغمبر اکرم ص می‌فرمایند: «الْقَبْرُ إِمَّا رَوْضَةٌ مِنْ رِیاضِ الْجَنَّةِ أَوْ حُفْرَةٌ مِنْ حُفَرِ النِّیرَان»
قبر، باغی از باغ‌های بهشت و یا گودالی از جهنّم است.

دیدن گل در رویا با توجه به روایت منسوب به امام صادق ع : فرزند ، دوست خدمتکار جوان، زن ، غلام ، نامه
شما مادر پرهیزکاری دارید که با خواست و اراده الهی وارد در مرحله دیگری از زندگی پاک و زیبای خود شده است. در باغی از باغ های بهشت ساکن است .
گل های سفید زیبا نمادی از فرزندان‌ صالح و دوستان خوب او بوده است و غلامان و خدمت‌کاران بهشتی در خدمت اویند و این ها همه نتیجه اعمال خوبش در دنیا بوده است و خود آنان را برای چنین روزهایی پرورش داده است ( آب دادن به گل‌ها)

تعبیر سیل

تعبیر سیل با توجه به حالات شما در رویا و عالم واقع معنا می‌شود. سیلی را مشاهده کردید و مادری که روحش ناظر است شما را به حفظ جوانان خصوصا آشنایان و نزدیکانتان هشدار داد .

سیل در خواب ممکن است دشمنی بزرگ باشد که با شما درگیر می شود. بلا و گرفتاری نیز از تعابیر دیگر آن است .

با توجه به شرایط متشنج جامعه و دغدغه افراد نسبت به این‌ امر می‌تواند نمادی بر اوضاع فعلی و توجه شما به آن باشد .

در قرآن و روايات اسلامي بخش عظیمی از مصائب جوامع انسانی، به عنوان مجازات گناهان دانسته شده است.
ضمناً گناهان و كردار ناشايست انسان، تكونياً و بر اساس قانون علّيت نه تنها در مورد شخص گنه‌كار تأثير سوء دارد، بلكه نسبت به سرنوشت ساير افراد جامعه نيز مؤثّر است.

قرآن كريم صريحاً اعلام مي‌كند كه:  «و اتّقوا فتنه لاتصيبّن الذّين ظلموا منكم خاّصه»انفال ۲۵. از فتنه اي که تنها به ستمگران شما نمي رسد بترسيد.

در مورد گروهي از امت هاي پيشين که هر کدام به خاطر گناهانشان گرفتار مجازاتهايي شدند مي فرمايد: «فكلّاً اخذنا بذنبه .. و منهم من اغرقنا و ماكان الله ليظلمهم و لكن كانوا انفسهم يظلمون.» عنکبوت ، ۴۰
يعني هر يک از ايشان را به گناهش گرفتار کرديم … بعضي را غرق کرديم و اين خدا نبود که برايشان ستم کرد، بلکه خودشان بر خود ستم کردند.

حال این عذاب الهی فقط در قالب سیل به وقوع نمی‌پیوندد بلکه گاه با پیامدهای ناگوار دیگری همراه است .

امام صادق ـ عليه السلام ـ مي فرمايد: «انّ الله تعالي اذا عضنب علي امّة ثّم لم ينزل بها العدب، اغلي اسعارها ، و قصّر اعصارها ، و لم تربح تجّارها و لم تغزر انهارها و لم تزكّ ثمارها، و سلّط عليها شرارها و حبس عليها امطارها»
يعني هرگاه خدا بر قومي خشم گيرد ولي بر آن ها عذابي نازل نکند ما‌يحتاج آن‌ها را گران مي کند و عمر ايشان را کوتاه مي کند و تجارتشان را کم سود و رود‌هاي آن را کم آب کرده و اشرار را بر آن ها حاکم مي‌کند و آن‌ها را از باران محروم مي کند.

در این شرایط مواجه با سختی‌هایی می‌شوید که ممکن است نسبت به وسیله سفر که نمادی از وسیله کسب رزق و روزی شماست آسیبی وارد شود .

همانطور که می‌دانیم در این دوران مردم خصوصا جوانان در معرض هجوم تهاجم فرهنگی و اقتصادی و افکار و تبلیغات منفی دشمن هستند .در حقیقت یک جنگ ترکیبی را ترتیب داده اند .

در موقع نزول بلا گاه انسان های متقی نیز آسیب می‌بینند .الحمد لله شما موجب هدایت‌گری و ارشاد و نجات جوانان هستید و آنان را حتی مثل بچه های خردسالی مورد توجه وعنایت قرار می‌دهید.

مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعاً هر كه انسانى را زنده كند (و از مرگ يا انحراف نجات دهد) گويا همه‌ى مردم را زنده كرده است. مائده ۳۲
امام صادق عليه السلام فرمودند: «نجاها من غرق أو حرق أو سَبُع أو عدوّ» مراد از احياى نفس، نجات گرفتاران از غرق وآتش سوزى ودرّنده يا دشمن است .

نگران نباشید‌ ان شاء الله عاقبت به خیری نصیب خواهرتان و آقا سجاد خواهد ایشان فردی متقی و جهادگر است و خداوند و صاحب اسمشان حضرت سجاد ع حافظ ایشان است.

احتمالا توفیق تبلیغ و روشن‌گری پیدا می‌کنید. با توجه به عملکرد بانوانی آگاه چون‌ شما جوانانی از سرگشتگی و شبهات نجات پیدا می‌کنند .
زنان با ایمان در این زمان‌ نقش مهمی در هدایت‌گری و آگاه سازی مردم دارند و ان شاء الله این‌ توفیق نصیب شما خواهد شد.

بر خداوند قادر متعال تکیه کنید .حتما صدقه بپردازید و بر این‌ امر محافظت کنید .استغفار و توبه را مد نظر بگیرید .
جهاد تبیین را اهمیت داده و از برکات مجاهدت در این مسیر بهره مند شوید .

برای خشنودی مادرتان کارهایی را انجام‌دهید که در این‌مقاله نیز بدان پرداخته شده است .

وظیفه فرزند بعد از وفات پدر و مادر

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.