جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب شیطان بر روی دیوار خانه

مقاله

خواب شیطان بر روی دیوار خانه 

تعبیر خواب شیطان بر روی دیوار خانه چیست؟ خواب دیدم تو خونه نشسته بودم‌ شیطان داشت از روی دیوار داخل خونه رو نگاه میکرد.بعدحضرت علی ع اومدند. شیطان از رو ازدیوار انداختن پایین و خودشون رو دیوار خونه نشستن. تعبیر خواب شیطان بر روی دیوار خانه چیست ؟

خواب دیوار خانه 

تعبیر خواب دیوار خانه با توجه به جایگاه خانه در روایتی منسوب به امام صادق ع تبیین می‌شود :
دیدن خانه در خواب برای مرد زن است و برای زن شوهر است.
توانگری و قدرت داشتن
ایمنی و امنیت
عزت
امانت
عیش خوش و شادی در زندگی
مال و ثروت
ولایت بر دیگران

دیوار در رویایتان نمادی بر محافظت خانه ظاهری یا باطنی که قلب و دلتان است .

شیطان

 شیطان به هر موجود طغیانگر و دور از رحمت خداوند متعال که کارش وسوسه خلق و دعوت آنان به بدی‌ها است اطلاق می‌گردد؛ چنان که بر موجود سرکش و متمرد معروف؛ یعنی ابلیس که از سجده بر حضرت آدم ع سر باز زد و نیز بر فرزندان او که از جنس جن می‌باشند اطلاق می‌شود.در واقع هر آنچه انسان را از حق باز دارد و او را غافل کند شیطانی بوده و شامل هر موجود شریری، اعم از جن و انس می‌باشد.

آنچه که از روایات به خصوص آیات کریمه قرآن استفاده می‌شود این است که القائات شیطانی، غیر از بندگان خالص و پاک خداوند یا معصوم(ع)، در بقیه افراد اثرگذار خواهد بود.
قرآن در این مورد می‌فرماید:
«قال فبعزّتک لأغوینّهم اجمعین الا عبادک منهم المخلصین شیطان گفت:پس به عزّت تو سوگند که همه آنها را گمراه خواهم نمود.جز بندگان ناب و خالص شده ات را

شیطان از طرق مختلف بر انسان وارد میشود  به عنوان مثال در آیه شریفه قرآن می‌فرماید: «الشیطان یعدکم الفقر و یأمرکم بالفحشاء و اللّه یعدکم مغفرةً منه و فضلاً و اللّه واسع علیم .بقره ، ۲۶۸.شیطان شما را از فقر و تهی دستی می‌ترساند و به فحشا و زشتی و گناه فرمان می‌دهد…..ولی خداوند وعده آمرزش و فزونی نعمت به شما می‌دهد و خداوند قدرتش گسترده و بیکران است و به هر چیز داناست .

خداوند به مؤمنین امید می دهد و شیطان را مأیوس کرده، چنین می‌فرماید:«انّ عبادی لیس لک علیهم سلطان الا من اتّبعک من الغاوین؛ اسراء ، ۶۵ .همانا تو بر بندگان من هیچ سلطه‌ای نداری، مگر آنان که فریب تو را بخورند و در اثر نیرنگت از تو تبعیت کنند».

تعبیر رویا

احتمالاتی برای تعبیر رویای شما بیان میشود و خود با بررسی و دقت در حالات خود مصداق آن را تطبیق دهید :

شیطان در رویای شما نمادی از این است که:
شیطانی از جن و انس شما را تهدید می‌کند و بر حفاظ خانه شما نشسته است . گاه دشمنی بیرونی است که با فریب و خدعه قصد فریب شما را دارد و یا دشمنی درونی بر در و دیوار قلب شما که حرم خداست نشسته است . این دشمن شیطانی میتواند صفاتی چون کبر ، حسد ، دروغ و .. سایر خوی های ناپسند باشد که ممکن است شما را تهدید کرده و بدان مبتلا شوید و یا زمینه ای برای ارتکاب عملی گناه از سوی شیطان برایتان ایجاد می‌شود. شیطان میتواند از طریق فضای مجازی نیز به حریم خانه ظاهری و باطنی شما نفوذ کند. ممکن است مثلا در موقعیتی هستید که با وسوسه شیطان از ترس فقر و تنگ‌دستی نگرانی‌هایی دارید و این مطلب به ایمان شما لطمه وارد کند .

بدین سان میتواند امنیت ایمانی و روحی شما را متزلزل کرده و به دنبال آن عزت و شان و جایگاه معنوی شما را پایین بیاورد.

اما گنجینه‌ای عظیم در زندگی دارید که نجات بخش شماست .محبت و سعی در تبعیت از علی ع و اهل بیت علیهم السلام از سرمایه های وجودی شماست . شما با محبت و تمسک و تبعیت از ولایت مولا علی ع شیطان را در وسوسه‌ای که در زمینه‌های مذکور برایتان بوجود می‌آورد از خود دور کرده و محافظت خانه و حریم امن زندگی خود را از مولا طلب می‌کنید .ایشان مانند پدری مهربان خانه قلبتان و نیز خانه ظاهری شما که نمادی از خانواده و جان پناه شماست محافظت می‌کند .

این نکته قابل توجه است که  اعمال آدمی با توجه به ولایت مورد پذیرش حق بوده و شیطان را دور می‌کند . علی ع طراط حق در دنیا و آخرت هستند و اعمال مومنین با ایشان سنجیده می‌شود .

ان شاء الله در اعمال و نیات و کارهای خود دقت کنید و با تمسک به امیر المومنین ع و محاسبه و مراقبه راه نفوذ شیطان را ببندید . به حقیقت نماز روی آورید و آن را با توجه اقامه کنید.

از صبر و نماز یاری بگیرید. واستعینوا بالصبر و الصلوه . بقره/ ۴۵

أمیرالمؤمنین ع وَ الصَّلَاهًُْ إِقَامَهًُْ وَلَایَتِی فَمِنْهَا قَالَ اللَّهُ تَعَالَی وَ إِنَّها لَکَبِیرَةٌ وَ لَمْ یَقُلْ وَ إِنَّهُمَا لَکَبِیرَهًٌْ لِأَنَّ الْوَلَایَهًَْ کَبِیرَهًٌْ. امام علی ع [در این آیه منظور از] نماز، اقامه‌ی ولایت من است….   بحارالأنوار، ج۲۶، ص۱

توصیه میشود

صدقه داده که دفع بلا می‌کند .
توبه و استغفار شیطان را دور میکند .
سوره معوذتین را مداومت کنید و در امورتان به خدا پناه ببرید .
آیت الکرسی را بر دیوار خانه خود نصب کنید. صدای اذان را در خانه بلند کنید/

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.