جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب خانه قدیمی و جن

تعبیر خواب خانه قدیمی و جن
مقاله

تعبیر خواب خانه قدیمی و جن

 

سلام خواب دیدم به خانه جدیدی رفته بودیم و خونه بسبار قدیمی و مستهلک ولی بسبار بزرگ و دارای چنداتاق بود طی خواب توسط جن اذیت میشدم ک ان را نمیدیدم البته در خانه تنها بودم که ناگهان عصبانی شده شروع ب پرخاش کردم ک گمشو بیرون و ح فهایی از این نوع ک ناگهان خودش را در قالب چهره دخترعمویم بمن نشان داد ولی من بیشتر عصبانی شدم و باتمام قوا و باتلاوت دعا و قران اورا بیرون کردم و دررا بستم و حالتی بود ک بابسته شدن درب نمیتوانست داخل شود و از چشمی در نگاهش میکردم یواشکی ک دوبار برگشت نگاهم کرد و ترسیدم و رفت طبقه دوم منزل یکی از اقوام همسرم بود ک اوهم راهش نداد و گفت مهمان دارم سپس وارد منزل شدم دیدم درب ورودی دیگری دارد که خراب است و دوباره قران و دعا خواندم تا از این در وارد نشود سپس همسرم رسید ک ب او گفتم باید این خانه تعمیر شود وگرنه اینجاراترک میکنم ک او درحال هماهنگی بود برای تعمیر که از پشت پنجره نگاه کردم چندین نفر از طبقه اول منزل خانه راترک کردند ک کویی بستگانی بودند ک ما نمیشناختیم و بسار ناراحت شدم ب شوهرم گفتم پدر مادرت مهمان داشتن مارا دعوت نکردن ولی انها اشنا نبودن و پیرمردی را بشوهرم نشون دادم ک این باباته ولی در واقعیت پدرشوهرم این شکلی نیستن و بسبار در خواب اذیت شدم و بعد لزربیداری نگران ممنون میشم راهنمایی کنید

تحت فشار          ذهن مشغول                     متاهل

تعبیر خواب :

خیر است ان شاالله از بلایا دور باشید .

قرآن کریم در سوره مبارکه ناس می فرماید:( اى پيامبر!) بگو: پناه مى‌برم به پروردگار آدميان. پادشاه آدميان. معبود آدميان. از شرّ وسوسه شيطان. آن كه انديشه بد در دل مردمان افكند. از جنس جنّ باشد يا انسان.

شیخ طوسى» گویند: دختران لبید بن اعصم یهودى سحر و جادو مى کردند و آن را در یازده گره مى بستند سپس این دو سوره(فلق و ناس) نازل گردید و این دو سوره را رسول خدا صلى الله علیه و آله به حسنین علیهماالسلام تعوید می‌فرمود .

خانه نمادی از خانواده،جایگاه و عزتی است که درخانواده و در موقعیت اجتماعی چه در خانواده و چه بین نزدیکان دارید . بزرگ بودن خانه نشان از عزت و نقش شما در خانواده دارد ولی مستهلک بودن آن نشان از سست بودن این جایگاه دارد .

اذیت کردن جنی که به شکل دختر عموی شما بوده تعبیر به عکس شده و طبق آیه مبارکه قرآن که می فرماید «تجزون الا لما کنتم تعملون» و جز آن چه انجام داده‌ايد، كيفر نمى‌بينيد (صافات/۹۳) و این ترس برای افراد با ایمان به معنای امنیت است . «و من در دخلأ هو کان آمناً »« هر که در آنجا داخل شود ایمن باشد»(ال عمران/۹۷)

البته این طور نیست که حتما به دنبال شیطان و جن باشید ،گاه غفلتها ،ابزار و یا عصبانیت های راهی برای ورود شیطان خواهد بود .

لذا تعبیر خواب شما به این صورت است :

به نظر می رسد در موقعیتی قرار دارید که مشکلاتی در خانواده وجود دارد . افکاری در ذهن دارید که درگیری ذهنی شما را بیشتر کرده و مورد اذیت قرار گرفته اید.

ممکن است از جانب اطرافیان مورد شماتت باشید و یا سرزنش شوید .گاهی عمل و یا رفتار ماست که موجب سرزنش می شود. یکی از راه های ورود شیطان عصبانیت است. گاهی توقعات هم سبب عصبانیت و نفوذ شیطان خواهد شد.

در ایمان خود پایدار باشید .توسل شما به دعا و قرآن برکت و خیر را در خانواده گسترش داده و آسیب ه را دور کرده نسل خوبی را در آینده خواهید داشت. ان البیت اذا کثر فیه تلاوة القرآن خانه ای که تلاوت قرآن در آن زیاد شود کثر خیره خیر آن خانه و برکت آن زیاد شود و تسع اهله و اهل آن خانه کثرت پیدا می کند «و اضاع لاهل السماء وکما تضیع النجوم لاهل الارض» و این خانه برای اهل آسمان میدرخشد همانطور که ستارگان برای اهل زمین می درخشند .

خانه ای که قرآن در آن تلاوت می شود جنیان تردد نداشته و ملائکه در آن جای خواهند داشت.توجه داشته باشید که در خانه را بستید ولی شیطان از در دیگر وارد شد . یعنی راه های نفوذ دیگری هم وجود دارد . اقوام همسر هم که در طبقه دوم بودند مانع از ورود جن شده در را باز نکردند .

احتمال دارد اطرافیان قصد بر هم زدن روابط بین شما و همسرتان را داشته باشند ، با حرفی یا رفتاری نامناسب و یا احتمالا استفاده از راهی غیر شرعی (استفاده از جن و اوراد خاص) به بر هم زدن این ارتباط باشند. خوشبختانه با عنایت پروردگار و توسل بر آن غلبه کرده اید .

نکته قابل توجه

 اینکه خواستار تعمیر خانه مستهلک شده اید ، یعنی پیشقدم برای بهبود روابط و از بین بردن اختلافات و عصبانیت ها هستید . این کار بسیار ارزشمند و مورد رضایت خداوند است .

لزومی به ظن داشتن به دیگران نیست کافی است فقط اصلاح را از خود شروع کنید. ممکن است دختر عموی شما از روی عناد نباشد .فقط مراقبت های لازم را داشته باشید .

هرگز نزدیک کسانی که از اوراد استفاده می کنند و یا به آنها مراجعه می کنند نشده و سعی کنید دوری کنید .

آنچه اهمیت دارد توسل به دعا و عنایت پروردگار در خواندن قرآن است که سبب امنیت شما شده و صمیمانه می خواهید که روابط با همسرتان با شما بهبود یابد .

صدقه حافظ شما از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند . سعی کنید آرامش را در زندگی به وجود آورید . در سایه آرامش مشکلات و فشارها کم خواهد شد . الا بذکر الله تطمئن القلوب

در پناه خداوند باشید .

 

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.