جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب پای زخمی میت

تعبیر خواب پای زخمی میت
مقاله

تعبیر خواب پای زخمی میت

 

تعبیر خواب پای زخمی میت چیست؟ همسرم حدود سه ماه فوت کردند و هر کسی خوابشو دیده ، دیده که پاهاش درد می‌کنه یا پا زخمیه یا خودش می‌گه پام شکسته می‌خواستم ببینم که تعبیر خوابش چیه!؟ مثلاً چهره خوب قد بلند صورتش جوون‌تر از اون چیزی که فوت کرده می‌بینند اما همش گله می‌کنه که پاهام درد می‌کنه  البته تو دنیا هم که بود این پادرد داشت و ناخنش درد می‌کرد می‌خوام ببینم تعبیر خواب این‌که همیشه گله پا درد داره چیه؟  دست شما درد نکنه متشکرم. خودمم یادم یکبار تو خواب بهم گفت ناخنم خونیه یه پارچه بنداز تو کفشم ، کفشم نجس نشه، منم یه کیسه سفید برنج را نصف کردم و به غالب پاش بریدم انداختم تو کفشش تا کفشش نجس نشه!    باز تشکر      معمولی          متاهل

تعبیر خواب :

تعبیر خواب پای زخمی میت شما، خیر است ان شاالله .رحمت خداوند شامل همسر مرحوم تان .

افرادی که فوت می کنند به دلیل اینکه دسترسی به زندگان ندارند،با توجه به موقعیتی که برای آنها وجود دارد به اذن خداوند به وسیله خواب و رویا با نزدیکان خود در دنیا ارتباط برقرار می کنند .

وقتی یک خواب برای افراد مختلف تکرار می شود، برای رساندن پیامی از طرف میت بوده که برای هردو طرف حائز اهمیت می باشد .

قرآن کریم در سوره مبارک (یس/۶۵)« اَلیَومَ نَختِمُ عَلی اَفوهِهِم و تُکَلِّمُنا اَیدیهِم و تَشهَدُ اَرجُلُهُم بِما کانوا یَکسِبون» امروز بر دهانشان مُهر مى‌نهيم و دست‌هايشان با ما سخن مى‌گويند و پاهايشان به آن چه كسب كرده‌اند گواهى مى‌دهند.

همچنین در آیات (نور/ ۲۴ و فصلت /۲۰) شهادت دادن دست و پا و دیگر اعضای بدن که در آیات دیگری نیز آمده است. از تزلزل گامها سخن می‌گوید؛ گامهای کسانی که پس از ثابت شدن بر ایمان ، متزلزل می‌شود. مفسران این آیه را مثلی دانسته‌اند از کسانی که به راه مستقیم هدایت شده بودند؛ لیکن پس از آن در گمراهی فرو‌رفتند(نحل /۹۴)

پا ستون بدن می باشد و اگر ستون دچار اختلال و آسیب شود اعضای دیگر هم دچار اختلال خواهد شد. این آسیب می تواند به اعضای خانواده هم آسیب برساند.

از طرفی امام صادق (ع) می فرمایند: ناخن نشان از قدرت ، منزلت،شجاعت ودلیری ، سود و منفعت و فرزند میباشد.

اموات از احوال نزدیکان خود آگاه می شوند بنابر این با توجه به تکرار شدن احتمالاتی در ظرکرفته می شود :

همانطور که گفته شد پا ستون بدن و نقطه اتکال آن است ، بررسی کنید چه چیز و یا چه کسانی ستون برای همسرتان  یا در خانواده هستند .درد پا ،زخمی شدن و یا شکستن آن حکایت از تزلزل ستون دارد.  

ممکن است فرد،مال و یا آنچه ستون واقع شده دچار مشکل شده باشد. اگر مال است به روش صحیح به دست نیامده و مصرف نشده باشد .

اگر فرد یا افرادی هستند ،مثل فرزندان ،خواهر،برادر و یا حتی شما که خانواده را مدیریت می کنید ،دچار اشتباه شده و یا از نظر اعتقادی متزلزل شده باشید. لذا برای ترمیم زخم و یا شکستگی و یا التیام درد پا باید اقدامی صورت گیرد تا هم مرحوم به آرامش نصبی برسد و هم خانواده از مشکل رهایی یابند .

احتمال دیگر اینکه : مرحوم درزمان حیات قدمی برداشته باشند که نباید انجام می دادند . گاهی خواسته یا ناخواسته انسان در محافل و یا مکانهایی حضور پیدا می کند که نباید می رفتند . اما پاها گواهی خواهند داد بر آنچه انجام داده اند . حتی بلعکس هم امکان دارد ، در مکان و یا محافلی باید حضور می داشتند که نبودند .

 ناخن ها دوام و مقاومت برای پا هستند . خون نشان از زخمی است که به وجود آمده و آسیب دیده است . خوشبختانه شما توانستید زخم آن را بپوشانید . کیسه برنج اشاره به خیرات و صدقاتی است که برای مرحوم داشتید تا کمی از آن را التیام بخشید . وجود خون از عفونت جلوگیری می کند ،پی ان شاالله از ناراحتی و عذابی که مرحوم دارند کم کرده اید . خصوصا اینکه ممکن بود به شما آسیب وارد میشده . کفش اشاره به همسر است که با نجس شدنش یه این معناست که شما دچار ناراحتی و آسیب میشوید . پس لزوما شما رکن اصلی در خانواده هستید که باید خود را در مظان اتهام و غیبت قرار ندهید و دقت بیشتری در رفتار و صحبت خود داشته باشید .

البته با ایمان و رفتار درست سعی در ترمیم و پوشاندن کردید که نجاست سرایت نکند . در انتخاب ها و تصمیم گیری ها دقت داشته باشید .

بهتر است :

بهتر است ،بررسی کنید در تقسیم ارثیه و نوع مصرف آن . مدیریت خانواده بر عهده هرکسی که باشد نظارت کنید به چه نحوی است که میت دچار ناراحتی شده است  .

سعی کنید اگر حقی از وجوهات شرعی بر عهده مرحوم باقی است ادا کنید .

به طور کلی از دوستان ، آشنایان ،فامیل و خصوصا اعضا خانواده حلالیت برای میت طلب کنید.

به نیت مرحوم خیرات و صدقات داشته باشید . خیرات حتما نباید خوردنی باشد کمک به افراد نیازمند وایتام باقیات و صالحاتی است که آثار فراوانی به دنبال دارد .

خداوند همه رفتگان و اسیران خاک را مورد رحمت و الطاف خاصه قرار دهد .

در پناه خداوند باشید .

 

 

 

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.