جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب همراه شهدا

تعبیر خواب همراه شهدا
مقاله

مشاهده خواب همراه شهدا

 

تعبیر خواب همراه شهدا چیست ؟سلام خدا قوت خسته نباشید

خواب دیدم با پسری که بهش علاقه دارم سوار قایقیم تو قایق آقاهایی هستن با تیپ شهدای ۸ سال دفاع مقدس ما تو قایق نشستیم و یکی از اون شهدا نوک قایق با لباس جنگی ایستاده قایق با سرعت سمت یمن حرکت می کنه بعد میبینم اون پسر با شهدا تو یه محله ای تو شهر خودمون هستن یه طرف طنابیو دارن محکم میکشن اون طرف طناب و نمیبینم بعد میبینم یه مردی که انگار شیطان هست داره از پشت سر میاد سمت شهدا و اون پسر که دارن طناب و می کشن من میرم پشت شهدا و اون پسر مقابل شیطان وای می ایستم شیطان با چاقو کل قلب و سینمو شکم من و پاره می کنه اما هیچ دردی احساس نمی کنم خونی هم نمیاد

خوب        نسبت به تفکرات سیاسی اون پسر دچار تردیدم اعتقادش به انقلاب و….

تعبیر خواب :

خیر است ان شاالله

قرآن کریم : وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ). و هرگز گمان مبر آنها كه در راه خدا كشته شده‌اند، مردگانند؛ بلكه آنها زندگانى هستند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.آل عمرا/۱۶۹

قایق در کلام روایات ، معاش و معیشت و ثروتمندی می باشد. کشتی یا قایق معمولاً امنیت است یعنی در فضای طوفانی و مسائل مختلفی که وجود دارد این چیزی که می‌تواند به ما امنیت بخشد در رهگذر یک حادثه کشتی است.

طناب و ریسمان در کلام قرآن :«وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمِیعاً وَ لاَ تَفَرَّقُوا» «و همگى به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید!»؛ آل عمران، ۱۰۳.

پیامبر اکرم(ص): «این قرآن، ریسمان خدا و نور روشنگر و درمانى سودبخش است » .

امام علی(ع): «خداوند سبحان، هیچ‌کس را به چیزى مانند این قرآن، اندرز نداده است؛ چرا که قرآن، ریسمان استوار خدا و دستاویز مطمئن او است .»

امام باقر (ع): «منظور از حبل الله که خدا به چنگ زدن به آن توصیه کرده، آل محمد هستند .»

بی شک امنیت امروز مان را مدیون شهدا و ایثارگری های آنها هستیم در هر برهه ای که نیاز به از خود گذشتگی و فداکاری بوده است .

همراهی شما با شهدا و در قایق امن قرار گرفتن از الطاف الهی است که نصیب تان شده و باید قدر آن را بدانید.

لباس جنگی حاکی از آمادگی هست که همیشه در برابر دشمنان باید داشته باشید ، چه دشمن فکری و روحی و چه دشمنان مادی و یا درعرصه های دیگر .

سرزمین یمن از جمله کشورهایی است که در تحکیم تشیع نقش داشته و بدون جنگ تسلیم امام علی(ع) شده و اسلام آورده و در حمایت از ایشان استواری کردند . و چند سالی است در نبرد با مشرکان وهابی بوده و سخت مقاومت میکنند .

طنابی که شهدا در حال کشیدن آن هستند ،حبل متین یا همان طناب نجات خداوند است که نیز در همان سمت بودید . سر دیگر طناب را نمیدید زیرا سر دیگر طناب الطاف و رحمت خداوند است که شیطان طاقت دیدن آن را ندارد .

 شیطان به هر طریقی در صدد جلوگیری از حرکت شما و پسر مورد علاقه تان به سمت و سویی است که به خدا و راه درست میرود. هر گناه و معصیتی که صورت بگیرد تیری است از تیرهای شیطان .

الحمدالله شما و ایشان همراه با شهدا و رزمندگان به ریسمان الهی چنگ زده و به آن تمسک جسته بودید . اما اگر ادامه دهنده را شهدا باشید،با همان عقاید،باورها و ایمان حتما به آنچه خداوند به آن راضی می شود خواهید رسید .

لذا تو جه کنید :

در ایمانتان استوار باشید و از شهدا الگو بگیرید . گاه برای اموری لازم به واسطه است ،شهدا واسطه ای برای رسیدن به مطلوب هستند . آنها را واسطه حاجات کنید .

سعی کنید از راه صحیح ابراز علاقه داشته باشید و مراحل را طی کنید . فقط به ظاهر افراد توجه نداشته باشید ، شایدقلبا ایمان داشته باشند .

برای اطمینان بیشتر از عقاید می توانید بیشتر صحبت کنید شاید نیازبه توضیحاتی داشته باشند.

ان شاالله همواره در امنیت شهدا باشید .

در پناه خداوند باشید .    

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.