جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب روباه در سوراخ دیوار باغ

مقاله

خواب روباه در سوراخ دیوار باغ

تعبیر خواب روباه در سوراخ دیوار باغ چیست ؟ خواب دیدم که من و همسرم خانه باغی داریم که درختان میوه دارد. البته متوجه نبودم که چه میوه‌هایی در باغ هست اطراف باغ دیوار کاه گلی کشیده شده بود. درون دیوار یک سوراخ دیدم که از آن یک روباه با چشمانی شبیه به یکی از بستگان درجه‌ی یک همسرم وارد باغ ما شد.در کنار دیوار خانه یک سنگ توالت تمیز و سفید بود. روباه روی سنگ توالت چندین بچه کوچک به دنیا آورد. با سطلی فلزی  از شیر آبی که روی دیوار خانه بود آب زلالی برداشتم و روی سنگ توالت ریختم .بچه های روباه با آن آب به چاه فاضلاب رفتند. تعبیر خواب روباه در سوراخ دیوار باغ چیست ؟

تعبیر خواب

تعبیر خواب روباه در سوراخ دیوار باغ با توجه به حالات شما و نمادهای رویا بر مبنای آیات و روایات تحلیل و تعبیر می‌شود . ان شاء الله خیر است .

خداوند عالم به بندگانش نعمات بی‌شمار مادی و معنوی عطا کرده است تا آنان در مسیر بندگی حق از آن نعمات بهره برند. گاه آفات و صدماتی متوجه آن می‌شود .در این بین به لطف خدا گاه در قالب رویایی هشدار و یا‌ بشارتی به انسان داده می‌شود.

در کنار همسر خود در باغی از درختان میوه حضور داشتید .

تعبیر باغ

از باغ در آیه ۱۴۱ سوره انعام این‌گونه یاد می‌شود: ﴿وَ هُوَ الَّذي أَنْشَأَ جَنَّاتٍ مَعْرُوشاتٍ وَ غَيْرَ مَعْرُوشاتٍ وَ النَّخْلَ وَ الزَّرْعَ مُخْتَلِفاً أُكُلُهُ وَ الزَّيْتُونَ وَ الرُّمَّانَ مُتَشابِهاً وَ غَيْرَ مُتَشابِهٍ كُلُوا مِنْ ثَمَرِهِ إِذا أَثْمَرَ وَ آتُوا حَقَّهُ يَوْمَ حَصادِهِ وَ لا تُسْرِفُوا إِنَّهُ لا يُحِبُّ الْمُسْرِفينَ﴾
و اوست که باغ‌هایی از درختان مانند انگور و نخل و زراعت با میوه‌های گوناگون و زیتون و انار مشابه و غیر مشابه را پدید آورد. شما از میوه‌ی آن به هنگامی که بار می‌دهد بخورید و روز چیدنش حق آن را به مستمندان بپردازید ولی زیاده‌‌روی نکنید که او مسرفان را دوست ندارد.

حضرت امام جعفر صادق ع می‌فرمايد:ديدن باغ در خواب بر هفت وجه بود:
اول: زن خوب،
دوم: فرزند نيك،
سوم: عيش خوش،
چهارم: مال،
پنجم:عزت و سر بلندي،
ششم: شادي،
هفتم: كنيزك.

باغ میوه نمادی از نعماتی است که خدا به شما و خانوادتون بخشیده است .دیوار باغ نمادی از محافظان نعمات شما هستند . محافظانی چون ایمان و اعتقاد و اخلاقیات ممدوح و پسندیده شما و یا فردی که در خانواده نقش حمایتی داشته و از حریم آن محافظت میکند .

تعبیر روباه

روباهی را در سوراخ که در دیوار حیاط باغ مشاهده کردید که در حال تکثیر و تولید مثل بود .

در روایات معصومین(ع) گاه می‌بینیم برای بیان درجه قبح گناهان و یا تجسم اعمال انسان از تمثیل‌هایی مثل روباه و گرگ و.. استفاده کرده‌اند تا پیروان خود را هشدار داده که مراقبه کنند و با جلب رضایت الهی مسیر سعادت را بپیمایند.

از باب مثال
زرارة بن اوفی گوید: روزی خدمت امام زین العابدین (ع) رسیدم، حضرت فرمودند: ای زرارة مردم زمان ما شش طبقه‌اند: ” شیر، گرگ، روباه، سگ، خوک و گوسفند”!

اما “شیر”، حاکمان و پادشاهانی هستند که دوست دارند بر هر کسی مسلط باشند و ظلم کنند، ولی احدی در برابر فسادشان ایستادگی نکند”.

اما “گرگ”، تجار و کسبه‌ای هستند که در وقت خریدن جنس، آن را مذمّت می‌کنند تا ارزان‌تر بخرند، ولی برای فروش، آن را می‌ستایند تا گران بفروشند”.

اما “روباه”، کسانی هستند که دین را وسیله‌ای برای دنیایشان قرار داده‌اند و آنچه را به زبان می‌آورند در دل قبول ندارند”.
و …..

روباه نمادی از فرد منافق است و در فرهنگ ایرانی نیز تمثیلی از مکاری و حیله گری است .

حاصل آنکه:

به نظر می‌آید که فردی زیرک در عین حال مکار به زندگی و حیات مادی و معنوی شما نفوذ می‌کند،گویا لانه کرده و تکثیر می‌شود و یا روباه نمادی از خلق ناپسندی باشد که موجب صدمه زدن به حیات شما می‌شود .
ممکن است در مواردی مظاهر دنیای مذموم را ترجیح داده و دین و فرامین الهی در حاشیه قرار گیرد .

الحمد لله شما انسان معتقد و با ایمانی هستید که به یاری خدا این دشمن منافق درونی یا بیرونی را از زندگی خود خارج می‌کنید. حواستان باشد که منشا آن‌ را یافته و در صدد دفع ضررش بر آئید .
با توجه به سنگ توالت که مکان دفع فضولات است و یکی از تعابیر مدفوع و ادرار مال غیر حلال و یا شبهه‌ ناک است . به نظر می‌آید که در زندگی با مکری روبرو می‌شوید که ممکن است مال حرامی به زندگی وارد شود و شما آن را با علم و بینش ( آب ) از زندگی خود خارج‌ می‌کنید؛ ولی حواستان باشد که منشاش شناسایی کرده و آن را کنار بگذارید نسبت به اطرافیان‌ خود سوء‌ظن‌ نداشته باشید. روابط و تعاملات خود را با اخلاق خوب مدیریت کنید .

توصیه می‌شود 

صدقه دهید .پیامبر ص فرمود: صدقه بلا را برطرف مى‏‌كند و مؤثرترينِ داروهاست. همچنين، قضاى حتمى را برمى‏‌گرداند و درد و بيمارى‏‌ها را چيزى جز دعا و صدقه از بين نمى‌‏برد. استغفار و توبه درهای رحمت الهی را باز میکند .
نسبت به ادای حقوق الهی بیش از پیش مراقبه کنید و نیز به افراد کم‌ بضاعت در حد توان رسیدگی کنید. به وعده الهی این انفاقات چندین‌ برابر در دنیا و آخرت جبران می‌شود.
خدا حافظ خوبی های شما باشد.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.