جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب انگشت اشاره زخمی

مقاله

خواب انگشت اشاره زخمی

تعبیر خواب انگشت اشاره زخمی چیست ؟ خواب دیدم مادرم ( که چند سالی است فوت شده‌اند) با چادر مشکی وارد خانه ما شد و مهمان‌های نامحرم داشتیم . به مادر گفتم بیایین بریم روضه و ایشان گفتند که من نمی‌توانم بیایم. پرسیدم چرا؟¡‌ مادرم انگشت اشاره‌شان را نشان دادند در حالی‌که دستمال کاغذی دورش پیچیده بودند. بعد دستمال را باز کردند. روی انگشتش یک بریدگی زخم بود و گفت که به خاطر همینه که نمی تونم بیام.‌ تعبیر خواب انگشت اشاره زخمی چیست ؟

تعبیر خواب

 تعبیر خواب انگشت اشاره زخمی،  مهمان‌داری در خانه و صله ارحام رهنمودهایی برای شما دارد. ان شاء الله خیر است.

 خانه مکان امن و جان‌ پناه خانواده و نشان از عزت و جایگاه آدمی دارد و امانتی ارزشمند برای اعضای خانواده است. در خانه پذیرای مهمان  خصوصا مادرتان بودید .

از امام صادق ع روایت شده است که:
«مهمانان وقتی بر میزبان وارد می شوند، روزی بسیاری با خود می آورند و وقتی می روند آمرزش الهی را به میزبان می دهند.»

صله ارحام نیز عمر را طولانی کرده و روزی را افزایش می‌دهد. ان شاء الله گناهانی شما آمرزیده می‌شود و روزی حلال و طیبی به شما ارزانی می‌شود .
مادر در جلوی نامحرم‌ با چادر مشکی حاضر شد‌. چادر که نوعی لباس است نمادی از تقوای ایشان است .

 شما هادی مادر به سمت روضه بودید. این امر نمادی از این‌ است که در عالم واقع در جهت رشد و تعالی معنوی مادر و برای ایمنی بخشیدنی بیش از پیش به ایشان در عالم‌ برزخ، قدم‌ برمی‌دارید.  ظاهرا برای اینکه مادر بتواند از ثمرات اعمال خیرتان بهره ببرد،   موانعی بر سر راه بوده که لازم است‌ شما دختر خوب مادر به آن‌ توجه کنید .

انگشت اشاره (سبابه)

انگشت اشاره یا سبابه، به‌طور معمول و عرفا برای اشاره به اشیاء و افراد بوده و برای ثبت اثر انگشت بکار می‌رود. به دلیل تراکم گیرنده‌های حسی در نوک این انگشت، سطح کف دستی نوک انگشت اشاره دارای حس لامسه بسیار قوی است و نیز تنظیم خطوط روی این انگشت خاص هر فردی بوده که او را از دیگران‌ متمایز و قابل تشخیص می‌کند. نام دیگر انگشت اشاره، انگشت سَبّابه است. در عربی سَبّ به‌ معنی دشنام است و سبابه یعنی دشنام‌گویی و در میان عرب‌ها رسم بود که چون کسی را دشنام می‌دادند با این انگشت به سوی او اشاره می‌کردند.

احتمالاتی متصور است: زخمی شدن انگشت سبابه نمادی از این‌ است که:

۱- شاید مادر شما حتی بدون علم و آگاهی در زمان‌ حیاتش  چیزی و یا سندی را امضا و ثبت کردند که حقی از کسی ضایع شده و ایشان در عالم برزخ در رنج هستند
۲- امکان دارد که در مواردی ملاحظات اخلاقی نداشته و زخمی شدن‌ انگشت اشاره نمادی از این باشد که انگشت اتهامی به سوی کسی دراز کردند و یا کسی را به ناحق دشنام‌ داده و یا سب کردند. در هر صورت دینی به گردن دارند و حق و حقوقی را دانسته یا ندانسته تضییع نموده اند .

توصیه

اگر از تعاملات و حقوق دیگران بر گردن ایشان مطلعید آنرا  پرداخت کرده و حلالیت بطلبید و گرنه از طرف ایشان برای خشنودی ذوی الحقوق رد مظالم دهید. در عبادات و زیارات و دعاها همه ذوی الحقوق ایشان‌ را شریک کنید و از خدا بخواهید تا آنان را از ایشان راضی کند . با صدقه دادن و ادای حقوق و دیون‌ مادر موجبات آرامش او را فراهم کنید و بهره بردن از ثمرات روضه که ایمنی و آرامش و رفع هم و غم است، نصیبش کنید. توبه و استغفار از طرف ایشان را مد نظر بگیرید. ان شاء‌الله بدین گونه به امنیت و جایگاه معنوی مادر کمک کنید که  صله رحمی نیکوست تا از رضایت و دعای ایشان بهره مند شوید.

این مقاله را لطفا مطالعه بفرمائید.

بهترین خیرات برای اموات

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.