جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب شهید حججی

تعبیر خواب همراه شهید حججی
مقاله

مشاهده خواب شهید حججی

تعبیر خواب شهید حججی چیست ؟ بنده مجرد هستم و خواب دیدم که در منزل پدربزرگم در شهرستان هستم و انگار ازدواج کردم و همسرم قرار است به کربلا بروند و همه ی بستگانم داشتن همسرم رو تا دم در بدرقه میکردن و منم داشتم با عجله کفش میپوشیدم که برم از همسرم خداحافظی کنم و وقتی صداشون کردم و برگشتن تا در اغوششان بگیرم دیدم که چهره همسرم شبیه چهره شهید محسن حججی هست و همزمان چهره همسر ایشون هم اومد جلو چشمم و من جا خوردم و همون لحظه تو ذهنم اومد همسر من مثل شهید حججیه داره میره کربلا و شهید میشه

یادمه توی ماشین بودیم و من پشت همسرم نشسته بودم و تو راه کلی گریه میکردم که میدونم شهید میشه و یهو تو دلم یکی گفت چرا گریه میکنی وقتی قراره خودتم چند روز دیگه بری پیشش؟ و دلم اروم شد وخوشحال شدم( اون لحظه تو ذهنم اومد که منم قراره برم و شهید بشم) من هیچ وقت به شهید شدن فکر نمیکنم و چندین وچندبار شده که توی خواب هام میبینم که وعده شهادت میدن یا دارم شهید میشم یا برای شهادت با گریه دعا میکنم و این خیلی برام عجیبه

خوشحالی           مجرد

تعبیر خواب :

 

شهدا شمع محفل بشریت هستند . ان شاالله خیر است .

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند آل عمران /۱۶۹

شهیدان طبق آیه فوق زنده اند و نزد پروردگار خود روزی داده می شوند . وجود مشکلات و ناراحتی شما سبب شده تا توسلی گرچه در دل و خفا داشته باشید . «هو السمیع العلیم» اوست شنوای دانا.

این شهید مدافع حرم به اذن خداوند مأموریت یافته اند تا بشارتی از جانب پروردگار برای شما باشد .  علامه طباطبایی می‌فرماید : اگر کسی خواب ببیند با شهید شناخته شده ای حرف می زند به این تعبیر است که به یکی از حاجت های مهم خویش می رسد و عمری با عزت و با برکت پیدا میکند ، به مردم خدمت میکند و روزگاری فرا میرسد که احترام این شخص در میان مردم و مخصوصا نزد خانواده و پدر و مادر بالا می رود.

قصد سفربه کربلا ،توسل و ارادتی است که به مقام و منزلت ایشان دارید . مسیر و سبک زندگی غالبا از عقاید و باورهای تان ناشی میشود . آرزوی شهادتی که در رویا داشتید ،حاکی از باورهای ایمانی شماست . همراه شدن با شهید پیدا کردن راه است در تاریکی .

امام صادق (ع) می فرمایند:صحبت کردن با شهدا در خواب بیانگر کنار رفتن تاریکی ها ، اختلاف ها گرفتاری ها و همچنین از بین رفتن تنگدستی و فقر از معانی اصلی این رویاست، همچنین دور شدن از خطرات شدید و ناگهانی و ایمن شدن از ترس و بلا نیز از تعبیر همین خواب است .

پیغمبر اکرم صلوات الله علیها فرمود« الرزق بالنکاح »با ازدواج رزق و روزی تان افزایش پیدا می‌کند ، ایمان تان مضاعف شده و ثبات مییابد .

در ماشین و مسیر همراه شهید بودید . به یاد داشته باشید ، که باید تصمیماتی مستحکم بر پایه تقوی داشته باشید و البته به موقع . شهید حججی ،در لحظه ای که اسیر شدند متوجه فیلم برداری شده و با اینکه می دانستند راه نجاتی نیست از فرصت استفاده کرده و پیام انقلاب و مقاومت را رسانه شدند .  

لذا باید :

تصمیمیات به موقع ،منطقی و عاقلانه داشته باشید . با احساسات هرگز تصمیم نگیرید . آینده نگر باشید تا مثل شهید جاودانه بماند .

ان شاالله امر خیری در پیش دارید ، ان شاالله ایشان هم راه و رسم شهید را خواهند داشت و شما پشت سرشون در همان مسیر خواهید بود . انتخاب درست ، در مسیر شهدا ثواب و اجری به مانند آنها به دنبال دارد .

گریه ای که همراه دعا باشد ، شادی و خوشحالی از پذیرش و استجابت است . همواره در این مسیر بمانید و از شهدا خصوصا ،شهید حججی . شفیع روز جزایمان قرار گیرند ان شاالله .

بررسی های لازم درانتخاب همسر را داشته باشید . شهدا واسطه ای هستند برای رسیدن به حاجت و توسل جست از این نعمتی که به شما عنایت شده کمال استفاده را داشته باشید .

شهید را واسطه امر خیر قرار دهید تا انتخابی خوب و مناسب داشته باشید .

در پناه خداوند باشید .  

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.