جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب زیارت ام البنین س

مقاله

خواب زیارت ام البنین س

تعبیر خواب زیارت ام البنین س چیست؟ خواب دیدم که همراه مادرم ضریحی را که یادم نیست متعلق به کدوم معصوم ع هست را زیارت می‌کردیم. بعد مادرم همراه با خانمی کنار ضریح نشسته بودن . مادرم به خانمی که خادم و مسئول درِ ضریح بود گفتن که در رو باز کن، تا دخترم به داخل ضریح برود و یه سری از دعاهاشو فراموش کرده و تاکید کرد که برای ظهور امام زمان ع هم دعا کنم. من هم داخل رفتم و روی سنگ قبر افتادم و گریه کرده و دعا خواندم. اون سنگ قبر خانم ام البنین س بود. مادرم هم داخل شدن و دعا کردن. خیلی حس خوبی داشتیم . سپس بیرون رفته و در اتاق دیگری نشستم تا جوراب‌هامو بپوشم و دیدم روی زمین برای هرکسی یه گوجه سبز گذاشتن . مادرم به همه گفتن بدید روی گوجه سبزهاتون یس بخونم؛ ولی کسی نخواست. بعد توی راه که میومدیم، در کنار منزل خاله‌ام صدای اذان پخش می‌شد.
( من مجرد هستم. شب قبل رویا  برای حاجت مد نظرم یس برای حضرت ابالفضل ع خوانده بودم و به خودشون و مادرشون متوسل شده بودم که این خواب رو دیدم.)

تعبیر خواب زیارت ام البنین س

تعبیر خواب زیارت ام البنین س  بسیار پر خیر و برکت است. ضریحی را که نمی‌دانستید متعلق به کدام معصوم است زیارت کردید . بعد از ورود متوجه شدید که قبر حضرت ام البنین س است به نظر می‌آید توفیق زیارت ائمه بقیع علیهم السلام نیز   نصیبتان شده است که در کنار مزار شریف آنان قبر مادر حضرت عباس ع می‌‌باشد . گرچه در ظاهر ضریح و گنبد و بارگاه این بزرگواران را تخریب کردند😭 ولی در باطن عالم این قطعه بهشت محل رفت و آمد فوج فوج فرشتگانی است که برای زیارت می‌آیند و ضریح در این رویا نمادی از حرم آنان است .

امام صادق فرمودند: «هیچ‌کسی نیست که ما را زیارت کند یا قبور ما را الا این‌ که خداوند او را در مغفرت و رحمت خود غرق نموده و گناهان او را خواهد بخشید».

در حرم‌ اهل بیت ع و بزرگان دین  وارد شدن موجب امنیت یافتن و آمرزش گناهان و روا شدن‌ حاجات شرعی شما است.

 ام البنین س

ام البنین س مادر حضرت عباس علیه السلام،یکی از مادران برجسته تاریخ است، که زندگی او مالامال از عشق به ولایت و امامت بود. این بانوی با فضیلت و آگاه به زمان خویش، از جمله کسانی بود که از حریم حسینی دفاع می‌کرد و مجلس عزای شهید کربلا را برپا می‌داشت. صفات و ویژگی‌های فردی ایشان شامل: ایمان و تقوایی سرشار دارای فضایل اخلاقی و کمالات انسانی چون شجاعت و غیرت‌مندی  شکیبایی، بصیرت او را به شایستگی، در خانه امامت، ماوا داده بود . ام البنین علیها السلام با معرفتی که به مقام اهل بیت علیهم السلام داشت، فرزندانی همچون حضرت ابوالفضل علیه السلام را در دامان خود پرورش داد که تا آخرین لحظات زندگی خویش دست از ولایت نکشیده اند.

ان شاء الله با توسل به اهل بیت ع شمه‌ای از اخلاقیات ایشان به شما عنایت می‌شود‌. در بحث تبعیت از ولایت رشد بیشتری پیدا می‌کنید . ان شاء الله در زندگی  با شجاعت در عرصه‌های مختلف جهاد، مثل جهاد با نفس و یا خوب همسر داری که جهادی برای بانوان است و یا .. توفیق می‌یابید
به دلیل توسل به حضرت در بیداری و خواندن سوره یس این خواب می‌تواند نشانی از عنایت بانو و پسر بزرگوارشان به شما بوده و اگر به مصلحت باشد حاجت روا می‌شوید .
شما را در رویا  به سمت مهم ترین و کلیدی‌ ترین دعا در زندگی سوق دادند، چرا که دعا برای فرج از وظائف محبین و شیعیان در عصر غیبت بوده و تاثیر زیادی در تعجیل این امر دارد، علاوه بر اینکه برای دعا کنند ثمرات بی‌نظیری دارد .

به دلیل اهمیت موضوع دعا برای فرج ثمرات آن ذکر می‌شود: 

در کتاب مکیال المکارم بیش از یکصد فضیلت و اثر دعا برای تعجیل در ظهور امام عصر ع ذکر شده، که برخی از آن عبارت است از :

۱- فرج و گشایش حقیقی دعا کننده.
۲- زیاد شدن نعمت های الهی.
۳- مایه‌ی جلب عنایت و محبت ائمه اطهار است.
۴-نشانه‌ی منتظر بودن است (و افضل اعمال انتظار فرج است.)
۵- شیطان از دعا کننده دور می شود.
۶- از فتنه‌های آخرالزمان و دام‌های شیطان در امان می ماند.
۷- امام زمان و ائمه اطهار(ع) او را دعا می کنند.
۸-امام زمان و ائمه اطهار(ع) او را شفاعت می کنند.
۹- دعایش به اجابت می رسد.
۱۰- بلا از او دفع می گردد.
۱۱- روزیش زیاد می شود.
۱۲- گناهانش آمرزیده می گردد.
۱۳-زیارت آن حضرت در خواب و بیداری نصیبش می شود.
۱۴- اگر پیش از ظهور از دنیا برود، در زمان ظهور حضرت رجعت می کند.
۱۵- ایمانش فزونی می یابد.
۱۶- به فیض برادری پیامبر می رسد.
۱۷- به واسطه‌ی دعای او فرج امام زمان(عج) نزدیک می گردد.
۱۸- به عهد الهی وفا کرده است.
۱۹-آثار و فوائد نیکی به والدین به وی داده می شود.
۲۰-سبب طول عمر می گردد.
۲۱- فهمش از قرآن بیشتر می گردد.
۲۲- از عقوبت‌های اخروی در امان می ماند.
۲۳- در هنگام مرگ با وی مدارا می شود.
۲۴-در درجه‌ی امیرالمومنین علی (ع) با وی قرار می‌گیرد . 
۲۵-محبوب‌ترین خلق در نزد پروردگار عالم می گردد.
۲۶-سیئاتش به حسنات تبدیل می گردد.
۲۷- خداوند او را در عبادت تایید می کند.
۲۸- به برکت او، عقوبت و بلا از اهل زمین دور می شود.
۲۹- ثواب خون‌خواهی امام حسین (ع) به او داده می شود.
۳۱- در روز قیامت نورش درخشان می گردد.
۳۲- فرشتگان برای او استغفار و در حقش دعا می کنند.
۳۳-ثواب شهادت در رکاب رسول الله (ص) را می یابد.
۳۴- ثواب شهادت در رکاب امام زمان(عج) را می یابد.

اعطای این ثمرات به میزان معرفت و تقوا و اخلاص و اعمال دعا کننده دارد که از آن ‌ها به تناسب بهره می‌برد . لذا کمال این آثار با تحصیل ملکه‌ی تقوی و پاک‌سازی نفس از بدی ها و زشتی‌ها امکان می پذیرد.

این خواب رهنمودی برای شماست که نسبت به مقوله انتظار فرج و دعا برای آن حضرت بیش از قبل همت کنید و از آن غفلت نکنید . ان شاء الله نسبت به ویژگی انسان‌های منتظر و پای بندی به آن توجه کنید. 
 برخی از این ثمرات و پاداش ها به این واسطه به شما و مادرتان عنایت می‌شود .

جوراب که نوعی لباس است و جفت استفاده می‌شود تعبیر به همسر و شراکت در کاری است . ان شاء الله همسری صالح به واسطه عنایت خانم ام البنین س قسمت و روزی شما می‌شود.

گوجه سبز فوائد بسیاری برای انسان دارد از جمله تقویت دستگاه ایمنی ، رفع استرس و افسردگی کمک به پیشگیری از سرطان و .‌‌…
با اعتقادی که مادرتان به سوره یس دارند، برکت و رزقشان افزوده شده و اگر بیماری دارند که گوجه سبز در درمان آن موثر است ان شاء الله شفا حاصل می‌شود .

شنیدن بانگ اذان نشان از هدایت شدن و اجابت کردن دعوت خداست که به سمت خیر و برکت و بندگی شما را راهنمایی می‌کند. دوری شیطان و اجابت حاجت نیز از ثمرات آن است. گویا تایید و نمادی است  بر عنایت و اجابت خدا نسبت به حاجات قلبی شما و آنچه از خیر طالبید .
علی ع فرمودند : چهارزمان دعا را غنیمت شمارید: ۱-هنگام قرائت قرآن ۲-هنگام اذان ۳- هنگام نزول باران ۴-هنگام رو به رو شدن دو لشكر مؤمنین و كفار برای جنگ  وسائل الشیعه ، ج ۴، ص ۱۱۱۴ 

توصیه میشود

ائمه بقیع علیهم السلام و حضرت ام البنین س و حضرت ابا الفضل ع را از راه دور زیارت کنید و در زندگی به آنان توسل داشته و برایشان نذری کنید. نذر فرهنگی در جهت اعتلای نام و سیره اهل بیت علیهم السلام بسیار خوب است. از صفات خانم ام البنین س الگو بگیرید و در راه ولایت و یاوری  امام زمان ع بیش از قبل قدم بردارید. دعای سلامتی امام زمان ع و دعای عهد را ملتزم شوید که فرج در امورتان نیز هست. مقام مادرتان را ارج نهید که انسانی متعهد و با ایمان است و همراه و مشاور خوبی برای شما در زندگی است. تلاوت  سوره یس را مداومت کنید و در معانی آن تدبر کرده و از برکات بسیارش که من جمله ازدواج است، بهره مند شوید

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.