جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب فروشگاه کتاب

تعبیر خواب فروشگاه کتاب
مقاله

مشاهده تعبیر خواب فروشگاه کتاب

تعبیر خواب فروشگاه کتاب چیست؟ دیشب‌ در خواب میدیدم باید برای دانشگاه تکلیفی به صورت پاورپوینت اماده میکردم( سالهاست دانشجو نیستم) با کمی سختی اماده کردم ولی فهمیدم مکان کلاس عوض شده.استرس داشتم تا اینکه فهمیدم کلاس در یک فروشگاه کتاب برگزار میشه.وارد کتاب فروشی شدم و دیدم دوستم و همسرش هم در اون کتابفروشی کار میکنن(خیلی وقته باهاشون نزدیک نیستم) هرکی رد میشد باهاشون خوش و بش میکرد. رفتم کلاس و بسیار شلوغ بود و به سختی جا پیدا کردم نشستم.دوستم هم اومد ولی نیومد بشینه ورفت به معلم چیزی داد.همه پاورپوینت رو ارائه دادن ولی اسم منو نخوندن.رفتم به معلم گفتم و اون هم گفت نمره بالا گرفتی نمیخواد ارایه بدی چون دوستت تکلیف تورو هم نشون داد. و من اصرار داشتم تکلیفم رو نشون بدم ولی معلم میگفت نمیخواد

مضطرب

تعبیر خواب :

تعبیر خواب فروشگاه کتاب ان شاالله خیر است .

دانشگاه محل علم است و رشد ، اما از آنجا که دانشگاه محل کسب و علم است حضور در آنجا هم خیر است و برکت . در آیات و روایات بسیاری تشویق به علم آموزی شده و در این مورد تأکید شده است .

امام صادق (ع) تعبیر کتاب را مبنی بر : علم ، مال ، نعمت،روزی ،امانت و میراث است . اهمیت وجایگاه ویژه کتاب از دید هیچکس پوشیده نیست. پیامبراکرم(ص)میفرمایند: اُکْتُبُوا الْعِلْمَ قَبْلَ ذَهابِ الْعُلَماءِ وَ اِنَّما ذِهابُ الْعِلْمِ بِمَوْتِ الْعُلَماءِ»: «علوم و دانش ها را پیش از آنکه دانشمندان از میان شما بروند بنویسند چرا که (اگر ننویسید) علم و دانش با مرگ علما از میان مى رود. مکتوب کردن علوم ، نظریات ، محاسبات و معاملات سبب حفظ آنها از آسیب خواهد بود .

امام صادق (ع): «مَنَّ اللهُ عَلَى النّاسِ بَرِّهم وَ فاجِرهُمْ بِالْکِتابِ وَالْحِسابِ وَلَوْلا ذلِکَ لَتَغالَطُوا»: «خداوند بر مردم اعم از نیکان و بدان به وسیله نوشتن و حساب منّت گذارده، و اگر کتاب و کتابت نبود مردم به غلط مى افتدند.ایشان نیز بر حفظ موارد فوق تاکید بسیار داشته اند چون سبب می شود اشتباهات ذهنی وفراموشی به وجود نیاید.

فروشگاه کتاب نیز مانند باغی است که انواع میوه ها در آن وجود دارد .در واقع همانطور که باغ و بوستان هم داراى مناظر زیبا، هواى لطیف، انواع میوه ها، انواع برگ ها و گل ها و گیاهان دارویى است، کتاب ها نیز همه این آثار را در بر دارند.

امام على(ع)در یک تشبیه بسیار جالب و در کلامى فشرده و کوتاه مى فرماید: «اَلْکُتُبُ بَساتینُ الْعُلَماءِ»: «کتاب ها باغ هاى دانمشندانند.

و درنظر داشته باشید که همه چیز در لوح محفوظ محاسبه خواهد شد حتی ذره مثقالی از کار و نیت شما . حتما برای شما برکت دارد چه مادی و چه معنوی .

به این ترتیب :

به نظر می رسد ، کار مهم و یا معامله یا تصمیمی در پیش رو دارید که نگران از آینده هستید . احتمال اینکه این کار به واسطه دوست تان باشد و یا یکی از نزدیکان زیاد است که باید در این ارتباط چند نکته ضروری را در نظر داشته باشید :

ابتدا بدون در نظر گرفتن نسبت دوستی و آشنایی و فامیلی هر موردی را بررسی کرده و بعد از تحقیق و مشورت اقدام به تصمیم بگیرید .

هر اقدام و تصمیم و معامله ای خصوصا مادی و مالی را مکتوب کنید . طبق آنچه در آيه ۲۸۲ سوره «بقره» آمده، مسلمانان موظّفند، اسناد معاملات، وام ها، معاهدات و مانند آن را به صورت مكتوب تهيّه كرده و طرفين آن را امضا كنند و بر آن شاهد هم بگيرند. امام صادق(ع) در این زمینه می فرمایند:  یکی از چهار گروهي که دعایش مستجاب نمی شود مردى است كه به ديگران وام و قرض مى دهد و شاهدى بر آن نمى گيرد و در موقعي که مشکل پیش بیاید دست به دعا بر مى دارد و مي گويد: خدايا مشكلم را حل كن و خداوند هم مي فرمايد: مگر به تو نگفتم شاهد بگير[چرا نگرفتي؟

اگر در راه علم هم قدمی برداشته اید حتما مکتوب کنید که محفوظ بماند. همانطور که در رویا نیز نتوانستید تکالیف را ارائه دهید و نیاز به شاهد داشتید که دوست تان این کار را انجام دادند .

رویاها پیامی هستند جهت هشدار تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنند .

لذا بهتر است :

موارد فوق را در کارها و تصمیمات در نظر داشته باشید .

از دوستان قدیمی گاه سراغی بگیرید تا دیدارها و جان ها تازه شود که ثوابی مضاعف دارد . از احوال یکدیگر با خیر شوید و از این بین ثوابی حاصل شود .

نمره بالای شما نشان از صداقت و درستی و ایمان و تقوای شماست ،که ان شاالله در پیشگاه خداوند بالاترین امتیازات را داشته باشید .

در پناه خداوند باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.