جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب بستن زخم پیشانی حضرت ابالفضل ع

مقاله

مشاهده خواب بستن زخم پیشانی حضرت ابالفضل ع

تعبیر خواب بستن زخم پیشانی حضرت ابالفضل ع  چیست؟ من در خواب دیدم در خانه هستم در حیاط خانه ما صدایی می آید در حال را باز کردم من فریاد زدم مهران مهران احساس کردم همسرم است ولی وقتی رویم را برگرداندم دیدم حضرت ابوالفضل با همان زخم پیشانی که خون سرازیر شده درحیاط ماست،خیلی شوک زده بودم ولی دیدم به طرف خانه ما می آید و داخل خانه ما شد من ازش پرسیدم پیشانی چی شده ولی برای من جواب نداد من یک پارچه برداشتم پاره کردم زخمش را تمیز کردم بعد از تمیز کردن خون تکه پاره راروی پیشانی او گذاشتم و با همون پارچه پیشانیش رو بستم و بعداز تمام شدن بستن زخمش چیزی که برگشت به من گفت که شما در خانه تنظیف داشتین با آن میبستی من هم گفتم اگر خون دوباره بیرون آمد این بار با اون میبندم 

 

تعبیر خواب

تعبیر خواب خانه امنیت و آرامش است . همچنین به خانواده هم تعبیر می شود امام علی (ع) می فرمایند : برای خانه شرافتی است که نشانه اش حیاط است که به ساکنین آن برمی گردد.  و برای آن برکتی است و برکت آن مکان حیاط بزرگ است و خوب بودن همسایه های آن است.

دوست عزیز ما اهل بیت را ندیدم ، بنابراین به قطع و یقین نمی توانیم بگوییم ایشان حضرت ابالفضل بودند. ممکن است این تعبیر به علما و بزرگان دینی برگردد. حالا به احتمالاتی می توان توجه کرد. وقتی پیشانی حضرت را زخمی دیدید احتمالا به صدمه ای که شیعه و محبان حضرت دیدند، برمی گردد. در روایت داریم اهل بیت هم با مشکلات و بیماری شیعیانشان اذیت می شوند. پیشانی محل سجده است. امکان دارد این طور تداعی شود که شما یا همسرتان در امور دینی سهل انگار هستید. یا از نظر عقیدتی مشکل دارید. پارچه ای که روی زخم بستید، یعنی متوجه مشکل شدید ولی هنوز کما بیش مشکل هست، که حضرت گفتند شما تنظیف داشتید چرا با آن نیستید.

یک احتمال دیگر می توان در نظر گرفت. شما ارادت خاص به اهل بیت دارید که ایشان را در خواب دیدید. حضرت ابالفضل ع خصوصیت مهم و خاصی داشتند و آن جنبه ولایت پذیری و اطاعت محض ایشان است. شما در خواب دیدید پیشانی حضرت زخمی شده. این با توجه به دیدن خانه و حیاط ممکن است به زندگی مشترک شما برگردد . احتمال دارد در ایمان و اعتقادات شما شک و دودلی باشد. حالا که آنرا با پارچه ای بستید یعنی آن شک و تردید رفع شده . چون جلوی خونریزی را گرفتید. در خواب دیدن خونریزی یا چیزی که از بدن رفع شود خیلی خوب است. یعنی آن مسئله رفع شده است، اما وقتی حضرت گفتند درون خانه تنظیف داشتید چرا با آن نبستید، و شما گفتید اگر دوباره خون اما می بندم، یعنی آن شک و دودلی هنوز کامل رفع نشده و شما باید بیشتر نسبت به تحکیم خانواده و روابط فی مابین دقت کنید.

توصیه می شود

 

توصیه می شود به جنیه اعتقادات و همینطور روابط بین افراد خانواده بیشتر توجه شود. مهر ومحبت اکسیر ی است که خیلی از مشکلات را حل میکند. همچنین توسل به اهل بیت در این زمینه بسیار کار ساز است.

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.