جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب زیارت امام رضا ع

مقاله

مشاهده خواب زیارت امام رضا ع

 

تعبیر خواب زیارت امام رضا ع چیست؟ من خواب دیدم که مشهد هستیم و برای آخرین بار رفتیم حرم بست شیخ طوسی در آنجا برای تجدید وضو رفتیم سرویس بهداشتی ولی یک سرویس بهداشتی در آنجا بود که وضع مناسبی نداشت بعد از آن رفتم بیرون وضو بگیرم خواستم برگردم به یکی از خدام گفتم که این سرویس بهداشتی وضع مناسبی ندارد و… همینطور که با ایشون صحبت می‌کردم به یک باغی در نزدیکی حرم رسیدیم باغ سرسبزی نبود و به صحبت ها ادامه دادیم بعد از ام خادم گفتن به یک آقایی میگن که پیگیری کنن بعد که میخواستم برگردم فقط خادم گفت از اونطرف برو منم رفتم در میان راه یک سگ دیدم که خیلی بزرگ هم نبود از امام رضا کمک خواستم و رفتم جلو و دویدم بعد دیدم داره پشت سرم میاد بعد از اون وایسادم دیدم داره اشاره میکنه پشت سرش برم بعد کمکم کرد که از اون باغ خارج شم وقتی خارج شدیم ازش تشکر کردم و اون در شکل انسانی داشت آشپزی میگرد

 

زیارت امام رضا ع

 

 

زیارت امام  رضا ع حاکی از محبت و ارادت شما به اهل بیت است . در روایات برای زیارت ائمه ثواب فراوانی در نظر گرفته شده است . الإمامُ الصّادقُ عليه السلام :مَن زارَنا في مَماتِنا فكأنّما زارَنا في حَياتِنا . امام صادق عليه السلام : هر كه پس از مردنمان ما را زيارت كند ، چنان است كه در زمان حياتمان زيارت كرده باشد بزنطی از آن حضرت چنین نقل کرده است: «هر کس از دوستان من که حق مرا بشناسد و زیارتم کند، روز قیامت او را شفاعت خواهم کرد.»

 

تعبیر سرویس بهداشتی و سگ

 

سرویس بهداشتی که دیدید وضع مناسبی نداشت، از چند منظر قابل تامل است. حضرت امام جعفر صادق ع در تعبیر خواب توالت : ۳- مال حرام . ۴- عیش و زندگی دنیا . ۵- خزینه ( خزانه و انبار ) . ۶- شروع در حرام . احتمالاتی در تعبیر رویای شما وجود دارد. ۱- با توجه به اینکه داخل دستشویی شستشو هم صورت میگیره لذا شما در شرایطی پاکی و طهارت کسب میکند . ۲- یا گشایش و راحتی در امری براتون حاصل میشود ۳’ یا گرفتار مالی شبهه ناک و حرام میشوید که باید تجارت و یا تعاملات اقتصادی تون را مراقبت کنند. وضو گرفتن در خواب بسیار عالی است و نشانه طهارت است. باغ نشانه مال حلال، کامیابی، خانواده و فامیل و بستگان است . سگ می تواند نمادی از دشمن باشد . یا دشمن بیرونی یا دشمن درونی مثل نفس اماره و صفات رذیله. عنه صلى الله عليه و آله :أهلُ البِدَعِ كِلابُ أهلِ النّارِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : بدعت گذاران، سگ هاى اهل دوزخ اند . الإمامُ عليٌّ عليه السلام :اِعلَمْ أنّ اللِّسانَ كَلبٌ عَقورٌ ، إن خَلَّيتَهُ عَقَرَ . امام على عليه السلام : بدان كه زبان سگ گيرنده اى است كه اگر رهايش كنى، گاز مى گيرد.

تعبیر کلی

 خوابها گاهی هشدار دهنده و گاهی بشارت دهنده هستند. خواب شما هر دو مورد را دارد. شما انسان مومن و محبت اهل بیت هستید. زائر امام رضا ع با توجه به مراتب معرفتی و تقوایش، پاداشهای متفاوتی را دریافت می کنند. احتمال دارد مال حرامی وارد زندگی شما شود که شما به موقع متوجه می شوید و آن را تطهیر می کنید. احتمال دیگر ممکن است خدای نکرده صفت رذیله ای مثل بد زبانی یا سخن چینی و عیب‌جویی در شما باشد که آن هم به مدد امام رضا به موقع متوجه می شوید و توبه می کنید این موارد ممکن است بین خانواده یا اقوامتان صورت بگیرید. به نظر می رسد شما تعلقات دیگری، مثلاً مادی دارید که به جای زیارت امام رضا به چیز دیگری معطوف شده است. که با اینکه انسان مومن و محبی هستید، خوب است به صفات درونی و طریقه معیشت دقت بیشتری داشته باشید. شما در عالم خواب از باغ اصلی وارد باغ خرابی شدید که سگی هم داشت. این یعنی باید بیشتر معرفت ازایی کنید و از مسائل مادی و حاشیه ای  فاصله بگیرید.

 

توصیه می شود

 

توصیه می شود نسبت به معرفت امام توجه بیشتری کنید.  توسل به امام رضا ع و مراقبه و محاسبه در امور به شما کمک می کند موارد فوق را رفع کنید بهتر است صدقه ای بدهید و استغفار کنید اگر برایتان مقدور است قربانی هم داشته باشید.

 

 

 


 

 


نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.