جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب نجس شدن قران

مقاله

مشاهده خواب نجس شدن قران

 

تعبیر خواب نجس شدن قران چیست؟ خواب دیدم داخل دستشویی فرنگی مقداری وسایل و مدفوع بود . من فلاش تانک را زدم. ولی بعد دیدم یه قرآن داخل توالت فرنگی هست و به نجاست هم آلوده شده بود . قرآن را برداشتم و آب کشیدم . در مورد نجاست قرآن شک داشتم فقط ذراتی می‌دیدم که احتمال میدادم شاید نجاست باشه که تلاش می‌کردم با شستشو پاک شود ولی بعد از شستن قرآن رو که باز کردم صفحات قرآن بسیار تمیز و فوق‌العاده زیبا و درخشنده بود .بی‌نظیر بود …

 

تعبیر نجاست

 

سه احتمال با توجه به حالات شما در عالم واقع دارد :

۱- با توجه به اینکه داخل دستشویی شستشو هم صورت میگیرد، لذا شما در شرایطی پاکی و طهارت کسب میکنید.

۲- یا گشایش و راحتی در امری براتون حاصل میشود

۳’ یا گرفتار مالی شبهه ناک و حرام میشویدکه باید در تجارت و یا تعاملات اقتصادی مراقبت کنید.

تعبیر خواب مدفوع از نظر امام صادق ع :

۱- گرفتار مال حرام شدن. ۲- گشایش در امور ۳_ رسیدن به ثروت الإمامُ عليٌّ عليه السلام ـ في صِفَةِ القرآنِ ـ : لا تُكشَفُ الظُّلُماتُ إلاّ بهِ .

قران

الإمامُ عليٌّ عليه السلام ـ في صِفَةِ القرآنِ ـ : لا تُكشَفُ الظُّلُماتُ إلاّ بهِ . 

امام على عليه السلام ـ در وصف قرآن ـ فرمود : تاريكى ها جز به وسيله قرآن برطرف نشود. وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَآءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا و ما از قرآن آنچه را برای مؤمنان مایه درمان ورحمت است، نازل می‌كنیم وستمكاران را جز خسارت نمی‌افزاید.

 

تعبیرکلی

 

نجاست گاهی به مال حرام ، گاهی به راحتی و گشایش تعبیر می شود. اینکه قرآن داخل توالت افتاده بود، احتمال دارد امر واجب ، یا دستورات خدا را اهمیت نمی دهید . اما وقتی قرآن را آب کشیدید یعنی توبه می کنید و امور ی را که اهمیت نمی دادید، از حالا به بعد توجه می کنید. نورانیت و درخشندگی قران دلیل راهگشایی و هدایت شما است هر جا به دستورات قران عمل کنید هدایت می شوید

عنه صلى الله عليه و آله ـ في وَصفِ القُرآنِ ـ : مَنِ ابتَغَى العِلمَ في غَيرِهِ أضَلَّهُ اللّهُ. پيامبر خدا صلى الله عليه و آله ـ در توصيف قرآن: هر كس دانش را در غير قرآن بجويد، خداوند، گمراهش مى كند. إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَيُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ يَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا كَبِيرًا بی‌تردید این قرآن به استوارترین آیین هدایت می‌كند، و به مؤمنانی كه كارهای شایسته انجام می‌دهند، مژده می‌دهد كه برای آنان پاداشی بزرگ است.

شما باید بیشتر به موقعیت خود و راه کسب درامدتان را بررسی کنید، ببینید درامدتان را از چه راهی بدست می آورید. اگر حقی بر گردنتان است، ادا کنید. رد مظلمه بدهید.

 

توصیه می شود

 

بر خدا توکل کنید اگر گناهی مرتکب شدید، توبه کنید و عملبه واجبات و ترک گناه را جدی بگیرید. صدقه و استغفار را فراموش نکنید

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.