جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب شستشوی با حنا

مقاله

مشاهده خواب شستشوی با حنا

 

تعبیر خواب شستشوی با حنا چیست؟خواب دیدم مادرم که جوان بودند و یکسال فوت شده در حمام هستن و تمام بدنشان از حنا پوشیده بود و در حال شستن حناها هستن.

 

حنا

حنا سید گیاهان معطر در دنیا و آخرت است پیامبر(ص):خداوند در نزد خودش گیاهی محبوب تر از حنا خلق نکرده. این بسیار تعبیر بالایی است که هر چه فکر کنیم باز هم از آن بالاتر است – حنا عمل(کارهای نیک)مومن را زیاد میکند درروایتی دیگر از پیامبر آمده: یک درهم در راه حنا بهتر از ده هزار درهم در راه خداست.. ائمه مقید بودند به استفاده از حنا در سرتا پای بدنشان.

الإمام الصادق عليه السلام :الحِنّاءُ يَذهَبُ بِالسَّهَكِ ، ويَزيدُ في ماءِ الوَجهِ ، ويُطَيِّبُ النَّكهَةَ ، ويُحَسِّنُ الوَلَدَ . امام صادق عليه السلام : حنا كردن ، بدبويى عَرَق را از ميان مى بَرَد ، بر طراوت و تازگى چهره مى افزايد ، بوى دهان را خوش مى سازد و فرزند را نكو مى كند . حنا در احادیث ما بسیار سفارش شده است.

تعبیر خواب

 

در مورد خواب اموات چند نظر وجود دارد. امام صادق علیه السلام فرمودند: هیچ مومن و کافری این نیست که در هنگام ظهر نزد خانواده خویش حاضر گردد و وقتی مومن خانواده اش را در حال انجام اعمال صالح می بیند خداوند را حمد می کند و وقتی کافر خانواده خویش را در حال انجام اعمال صالح می‌بیند به آنان غبطه می خورد. هر صدقه ای که بدهید فرشته ای آن را در طبقی از نور قرار داده و کنار قبر میت برده به او می‌گوید سلام علیکم یا اهل القبور، این هدیه را خانواده شما برای شما فرستاده است آنگاه آنان هدیه را قبول کرده وارد قبر شده و موجب خوشحالی و آسایش آنان میشود حمام مکانی برای شست‌وشو است.

حمام مکان پاک شدن آلودگی ظاهری است. علامه مجلسی (ره) گوید: حمام رفتن را توفیق زیارت امام می‌داند که مایه پاک شدن روح از آلودگی گناه است.

دوست عزیز خدا مادر بزرگوارتان را بیامرزد .

چند احتمال برای تعبیر خواب شما وجود دارد.

یک احتمال اینک، از آنجائیکه حنا به نوعی زینت محسوب می شود، یعنی گیاهی محبوب بوده که مادر به بدنشان زدند وحنا عمل مؤمن را زیاد می کند. به نظر می رسد در عالم واقع عمل متأخر میت، یا شما به عنوان دختر باعث زینت بخشی مادرتون است. یا به نوعی اعمال خیر مادرتان افزون شود و مادرتان معطر شود. 

احتمال دیگر، وقتی خواب مادر تان دیدید، یعنی دلتنگی شما در مادر هم اثر کرده و به خواب شما آمدند. البته وقتی اموات به خواب خانواده می آیند، چند حالت دارد. ممکن است درخواستی از شما دارند، مثلاً خیرات می خواهند. یا کاری ناتمام دارند که چون به خواب شما آمدند، یعنی از شما درخواست دارند . شما مادر را در حمام دیدید . خب حمام مکان شست و شو است. یعنی مادر شما نیاز به عملی دارند که از آلودگیها پاک شوند. اما وقتی مادر از حنا هم استفاده کردند، به نظر می رسد شستشوی تنها کافی نبوده و چیزی مضاعف بر آن شستشو هم لازم بوده. گاهی فردی کاری را انجام می دهد که حلالیت تنها کافی است؛ ولی گاهی نیاز به موارد دیگری هم باشد. مثلا بعضی کارها عواقب و اثراتی را بر جا می گذارد؛ که باید آن اثرات را هم پاک کرد. باید باقیات و صالحات هم درست شود.

باتوجه به خواب شما ، احتمالا خیراتی برای مادرتان دادید که به ایشان رسیده و مادر را از آن مشکلات رها کرده. بهتر است صدقه یا رد مظلمه ای برای مادر بدهید. ولی خیلی کنکاش نکنید. بطور کلی بررسی کنید و از بستگان حلالیت بطلبید.

احتمال دیگر باید در نوع تقسیم اموال و نوع مصرف اموال به ارث رسیده دقت کنید. به طریق شرعی و درست باشد.

همینطور در مورد ادای وجوهات و این قبیل مسائل بررسی کنید.

توصیه می شود خیرات بدهید. حلالیت کلی از اقوام برای مادر بطلبید. استغفار و صدقه فراموش نشود.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.