جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب جدایی روح پدر

مقاله

مشاهده تعبیر خواب جدایی روح پدر

تعبیر خواب جدایی روح پدر چیست ؟

سلام من خواب دیدم پدر مرحومم که در اثر بیماری ۲ سال پیش فوت کردن با احوال بیمار گونه توی کوچه بر سر راه من امدن به طوری که به زحمت راه میرفتن و یکی از چشمانشون خون داشت و از من درخواست کردن روح از بدنشون جدا کنم و من به روح شون گفتم برو پیش خدا و روح از ناحیه شکم جدا شد بعد اشاره کردن به گردن شون و من با دست گردن شونا ماساژ دادم و گفتم روح شون بره پیش خدا و روح پدر از این ناحیه هم جدا شد و پدرم به نشانه تایید سرش را پایین آورد نهایتا جسم با حالت آرامشی به پهلو دراز کشید

 در خواب میدونستم پدرم فوت کردن و انگار واقعا روحی بودن که جسم بیماری را حمل میکردن احساسی که داشتم این بود که باید کاری کنم.      مشغول و درگیر پدر             مجرد

 تعبیر خواب :

تعبیر خواب جدایی روح پدر ان شاالله خیر است .

رحمت و مغفرت برای اموات خصوصا پدر مرحوم شما .

اموات وقتی با نزدیکان خود ارتباط برقرار میکنند ، حتما شامل پیامی هستند که در صورت امکان میتوانید انجام دهید . رویای شما هم از آن دست خوابهایی است که پدر از شما درخواست کمک کرده و نیاز به عنایاتی دارند .

حالاتی که اموات در خواب دارند ، نشان از وضعیتی است که در عالم برزخ داشته و شرایطی که نشان دهنده نیازشان به افراد در عالم واقع است .

به نظر می رسد :

پدر مرحوم حال خوبی در عالم برزخ ندارند . حس بیماری که ملاحظه کردید گواه عذاب و ناراحتی ایشان است . چشمانی خونی حاکی از گناهی است که به وسیله چشم انجام شده ، گاه نگاهی به نامحرم و یا آنچه از نظر شرع منع شده است عذابی برای آن عضو به وجود می آورد .

معصوم می فرمایند: تمام چشم ها در قیامت گریان است مگر سه چشم: چشمی که از ترس خدا بگرید، چشمی که از گناه بسته شود و چشمی که در راه خدا بیدار بماند.

عضو دیگری که مورد عذاب قرارگرفته شکم است . شکم جایی است که غذا و لقمه هایی که تناول می شود ،هضم و معده آن را بررسی مینماید . ظاهرا پدر حقی بر گردن دارند که شبه ناک بوده و یا خدای ناکرده حلال نمیباشد.

گردن نیز بر استواری سر نقش داشته و ستون فقرات را مدیریت مینماید ، تفکراتی که در مدیریت اعضا نقش داشته و آنچه را نباید انجام داده است .

اما چند نکته قابل توجه را در نظر داشته باشید :

اولا : پدر از شما درخواست کمک کردند ، پس به احتمال قوی گره به دست شما باز خواهد شد . شاید حقی از شما ضایع شده و یا گناه و معصیتی از جانب شما صورت گرفته است .

جدایی روح پدر

در وصیت نامه و نحوه تقسیم و یا حتی مصرف آن بررسی نمایید . گاهی مسئله ای جزئی و کوچک عذابی برای میت به دنبال خواهد داشت .

اموالی که از پدر به جا مانده باید بررسی شود ، شاید حق الناسی از نظر مالی داشته باشند و یا وجوهات شرعی اعم از خمس ، زکات و یا واجبی مثل نماز و روزه داشته باشند .

گاهی ممکن است در کاری شریک بوده و حقی از آن بر ذمه باقی باشد . شاید بدهی داشته باشند ولو اندک زیرا قرآن می فرماید :  وَمَنْ يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا يَرَهُ . و هر کس به قدر ذره‌ای کار زشتی مرتکب شده آن هم به کیفرش خواهد رسید.

ضمن بررسی موارد فوق ، حتما در بین دوستان و نزدیکان خصوصا شما برای مرحوم حلالیت بطلبید . البته به شرطی که آبروی میت محفوظ بماند .

در ثواب دعاها و زیارتهایتان پدر را شریک کنید . برای مرحوم طلب مغفرت نمایید .

اگر حقی برذمه دارند برطرف کنید . حتما اموال شان را مورد بررسی قرار دهید . در صورت داشتن دیون آن را پرداخت نمایید .

آرامش پدر درگرو گذشت و اقداماتی است که شما انجام می دهید .

اگر امر خیری در پیش دارید ، دقت های لازم را داشته باشید . گاهی مجرد بودن شما نیز عذابی است برای پدر .

در پناه خداوند باشید . التماس دعا      

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.