جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ظرف فندق

تعبیر خواب ظرف فندق
مقاله

مشاهده تعبیر خواب ظرف  فندق

تعبیر خواب ظرف فندق چیست؟

من خواب دیدم کنار زانوم دوتا برامدگی دارم وقتی بریدمشون از داخلشون فندق در اوردم مثل دوتا ظرف فندق بزرگ وقتی یکیشو باز کردم کنار فندق ها یه تخم مرغ که نصفش طلا بود از داخلش فندق ریخت بیرون تو اون یکی ظرف هم  یه گوشی نوکیا بود که عکس ظرف فندق  رو گرفتم

احساس مثبت و میدونستم ک تعبیر خوبی داره

 تعبیر خواب :

تعبیر خواب ظرف فندق ان شاالله خیر است .

زانو عضوی است که در جهت ارتباط دهی استخوانهای پا و برای بهتر و راحتی حرکت وجود دارد. خداوند برای همه اعضا و جوارح تدبیراتی در نظر گرفته است . برآمدگی روی زانو و محتویات داخل آن نیز قابل تأمل است .

امام كاظم عليه السلام :أكثِروا مِنَ البَيضِ ؛ فَإِنَّهُ يَزيدُ فِي الوَلَدِ .: فراوان تخم مرغ بخوريد ؛ چرا كه فرزند را افزون مى كند . وو همچنین : فرمود: «هر کس فرزند ندارد، تخم مرغ زیاد بخورد .

امام علی (علیه‌السّلام) فرمود: «پیامبری از کمی نسل امتش به خدا شکایت برد. خداوند توصیه کرد که نان را با تخم ‌مرغ بخورند»

 تخم‌ مرغ حاوی یکی از بهترین پروتئین‌ها است. ویتامین (E) (که تخم مرغ سرشار از آن است) از جمله ویتامین‌هایی است که برای ساختمان بدن و حفظ نظام آن مفید است. کمبود این ویتامین عوارضی؛ مانند عقیم‌شدن، سقط جنین، اختلال اعصاب و عضلات و ضعف قوای بینایی و شنوایی و… را در بر‌دارد.

علاوه بر این، ویتامین (H) که کمبود آن ضایعاتی از قبیل بیماری‌های پوستی و لکنت زبان را پدید می‌آورد در زرده تخم‌ مرغ بسیار یافت می‌شود .

فواید فندق؛ حاوی موارد متعددی است که هر کدام در اندام‌های مختلف بدن نقش خود را بازی می‌کنند. تقویت ساختار سلولی مو، پوست، ناخن، تقویت سیستم ایمنی بدن، تشکیل آنزیم و هورمون‌ها، تشکیل آنتی ‌بادی، انتقال اکسیژن و… از مواردی هستند که به پروتئین موجود در آن مربوط می‌ شوند.

به نظر می رسد :

پا به عنوان عضوی که نقش استواری بدن را ایفا می کند ، و زانو نقش قوت آن را دارد . به این ترتیب زانو و یا همان قوت پاها و ستون بدن نیاز به تقویت خواهد داشت .

گاهی تقویت باید معنوی و گاهی نیاز به امور مالی است .

وجود ظرف فندق و تخم نیمه طلایی نشان از رزق و روزی دارد ، که البته به موقعیت و شرایط شما بستگی دارد .

احتمالات

اگر متأهل هستید ، احتمال و نوید فرزند است . فرزندی با رزق و روزی و برکت ان شاالله . در نظر داشته باشید مراقبتهای لازم انجام شود .

اگر مجرد هستید ، ان شاالله امر خیری در پیش دارید که با این ازدواج فرزندان نیکو قسمت خواهد شد و همسرتان قوتی برای موفقیتهای شما در زندگی . البته در همه مراحل باید مراقبت های لازم در انتخاب و تصمیم صورت گیرد .

احتمال دیگر : نعمتی که از طرف خداوند عنایت می شود ، مضاعف خواهد بود و ممکن است فرزندانی دوقلو داشته باشید ، هم پسر و هم دختر (طلایی بودن نصف تخم مرغ)

لذا باید نکاتی رعایت شود :

فرزندان نیکو با وجود والدین نیکو و با ایمان به دنیا خواهند آمد . در انتخاب همسر دقت کنید و رزق وروزی را با عنایت و توکل به خداوند در نظر بگیرید .

 گوشی نیز شاید اشاره به ارتباطی است که برقرار می کنید . در بحث ارتباط نه تفریط داشته باشید و نه افراط ، گاه در مواردی لزومی به نشان دادن همه داشته ها نیست زیرا ظرفیت دیگران برای تماشای نعمتها متفاوت است.

خداوند را برای نعمتهای ارزانی شده شاکر باشید . گاهی لازم میشود برای تقویت رزق و روزی اقدامی از در جهت ایمان صورت گیرد .

در پناه خداوند باشید . التماس دعا            

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.