جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب استفراغ قورباغه

تعبیر خواب استفراق قورباغه
مقاله

مشاهده تعبیر خواب استفراغ قورباغه

تعبیر خواب استفراغ قورباغه چیست ؟

سلام وقتتون بخیر

خواب دیدم که تو خونه هستم و روشویی کمی آب بخورم کمی که خوردم فهمیدم آب کثیف شده دیگه نخوردم ولی حالم خیلی بد شد بالا آوردم و شروع به بالا اوردن قورباغه کردم رنگشون سبز بود همینجور قورباغه استفراغ میکردم حتی یه قورباغه تا نصف بیرون اومد دیگه بیرون نیومد به زور با دست پاهاشو میکشیدم بیرون ولی نمیومد آخرش اما فکر کنم اومد بیرون  به سختی راه میرفتم با خودم میگفتم بخاطر آب گلی هستش احتمالا اول تخمی بوده تو آب رفته تو بدن من رشد کرده قورباغه شده  خودمو نزدیک مرگ میدیدم و این که اونجا بود که متوجه شدم عده ای میخوان منو بکشن و من به سختی از خونه بیرون رفتم و به خونه داییم رفتم اونجا هم تو خطر بودم ولی بهتر بود ولی اونجا هم قورباغه بالا میوردم (اونی که نصفه اومد بقیش با دست کشیدم همونجا بالا اومد )

آخراش انگار لب مرگ بودم دیدم کمی خودم رو آروم کردم و سعی کردم تمرکزم رو معطوف خدا کنم و گمی از درون آروم گرفتم اوضام اونقدر بد بود که میخزیدم حرکت میکردم و این که این خواب بعد از این که عده ای میخواستم بکشنم واضح نبود و کامل یادم نيست پس ممکنه اون قسمت تعبیر نداشته باشه

تهوع، بد و آخراشم کمی توکل

قبل خواب خواهرم رو واسه موضوعی که ممکنه آبروش رو و حتی آبرو خونواده رو ببره راهنمایی و اروم میکردم و سعی می‌کردم با خدا آشتیش بدم بعدش یاد بدترین مشکلات روحیم تو این یه سال اخیر افتادم که خدا چجور حلشون کرد و تفاوتم با اون موقع حس شکرگزاری خواهرم مریضه کمی حالت تهوع داره خودمم کمی دلدرد کنکوری

 یادم رفت بگم حس میکنم این خوابی بود که تو خواب میدیدم یعنی بعدش تو خوابم از خواب بیدار شدم در حالی که هنوز خواب بودم       مجرد

تعبیر خواب :

تعبیر خواب استفراغ قورباغه ان شاالله خیر است .

قورباغه

پیامبر ص فرمودند به قورباغه ناسزا نگویید زیرا که آواز او تسبیح و تقدیس و تکبیر خداست.

امام صادق ع فرمودند داوود ع شبی را به تلاوت زبور گذراند و از عبادت خویش خوشنود شد. قورباغه او را صدا زد که تو یک شب زنده داری کردی و خشنود شدی  من چهل سال است که زیر این تخته سنگ زبانم به ذکر خداوند عزوجل باز نا یستاده است.

قورباغه ها به دلیل زندگی در محیط های مرطوب مستعد تهاجم باکتری ها و قارچ هایی هستند که می توانند موجودات را در طبیعت از بین ببرند اما خصوصیات ضدباکتریایی و قارچی پوست قورباغه ها با این عوامل مقابله می کند. اکنون همین ویژگی در طب به کمک بشر آمده است تا برای ساختن داروهای مربوط به ترمیم پوست و خاصیت ضد باکتریایی و ضد میکروبی از آن استفاده شود.

قورباغه ها باعث کنترل جمعیت بسیاری از حشرات و موجودات دیگری مانند مارها، خزندگان، مارمولک های کوچک جثه و حتی در برخی موارد خفاش ها می شوند. از این رو آن ها نقش بسیار زیادی در کنترل بیولوژیک بسیاری از گونه های موجود در طبیعت دارند، بویژه گروهی از موجودات مانند ملخ ها که با افزایش و طغیان جمعیتی می توانند به آفاتی مضر برای انسان تبدیل شوند.

توجه داشته باشید ، نصیحت کردن ، تذکر و هشدار ، سرزنش و یا راهنمایی و یا تهدید شاید در برخی از موقع یک هدف را دنبال کنند ، ولی مقولاتی کاملا متفاوت هستند . معنی متفاوتی از آن انتزاع میشود .

نیت شما برای صحبت با خواهر خیر بوده و در واقع در جهت جفظ آبروی خواهر و خانواده تلاش کردید .

 اما به نظر می رسد :

در انتخاب نوع گفتمان دقت لازم را انجام ندادید .

در حقیقت قورباغه با خواص و ویژگی هایی که دارد مانند سخنان تان است ، اما گاهی همانطور که قورباغه سمی وجود دارد ، سخنان و نصیحت ها هم سمی خواهد شد و به این ترتیب ا ز خواص آن کاسته میشود . چون مضرات بیشتری دارد .

شاید شما با گفتن آنها احساس رفع عطش کرده باشید (آب خوردن از روشویی) ولی طریقه درست را استفاده نکردید !!

آب کثیف شد و بالاجبار آلوده میشود . وقتی فضای نصیحت و گفتمان آلوده شود ، حال هم بد شده و احساس تهوع به دنبال خواهد داشت .

قورباغه اشاره به سخنان شما و ارزش و اهمیت آن دارد . گرچه رنگ سبز نشان از آرامش و خوب است ولی برخی از گفتار وب اگر به جا زده نشوند ، مانند قورباغه سیز سمی هستند .

خوشبختانه با زحمت زیاد توانستید آن را خارج کنید( حالت استفراغ ) و این بسیار خوب و جای شکر دارد . وقت و زحمت زیادی را باید صرف جا انداختن مطلب برای خواهرتان کنید .

با  در نظر گرفتن مشکلات و بیماری خواهر ، باید روشی را انتخاب کنید که نتیجه مطلوب تری داشته باشد .

قرار گرفتن در لحظات پیایانی عمر ، سختی و رنجی که داشتید را باید جبران کنید . شاید تأثیر سخنان شما در آینده برای خانواده و خواهر ، مناسب نباشد .

استفراق برای شما به معنای پاک شدن و پشیمانی است و خلاص شدن از غم ها و ضرری است که ممکن بود قابل جبران نباشد که الحمدالله برطرف شد .

  لذا توصیه می شود :

برای گفتمان ابتدا از حالات روحی و جسمی طرف مقابل مطلع شوید ،تا بهتر ومؤثرتر باشید .

در مرحله اول ، علت را جویا شوید و اینکه به چه انگیزه ای این کار را انجام داده اند . تا بتوانید به آنها رسیدگی و یا برطرف کنید . در برخی موارد میتوانید از مشاوران مذهبی محرب کمک بگیرید .

باید توجه کنید انسانها درظرفیت ها و عادات و رفتارهای متفاوتی قرار داده شده اند ، پس هیچگاه در مقام مقایسه و قضاوت قرار نگیرید زیرا شرایط افراد می تواند تأثیر داشته باشد.

شکر گذاری در نعمت های خداوند تشکر از الطاف الهی است . ولی نباید سبب غرور شده و غفلت کنید .

 بانوی عزیز ، مجرد بودن تان چیزی از ارزش ها و یا انگیزه ای که داشتید کم نمیکند ، ولی به هرجهت تجربه کافی دربرخی مسائل وجود ندارد . شاید اگر نیاز به حفظ آبرو باشد ، لازم است خانواده در جریان باشند که البته باید با برخورد و گفتمان مناسب بیان شود و هم با تجربیاتی که وجود دارد به رفع مشکل بپردازند .

نکته آخر اینکه :

دختر گلم ، اوقات سپری کردن قبل از کنکور ، لحظات حساس و سنگینی است و نیاز به آرامش و افکاری متمرکز دارد ، سعی کنید در حین حفظ آرامش در خواندن مطالب ، گاهی به برنامه های دیگر نیز بپردازید .

شبهای پیش رو بهانه خوبی است برای تجدید قوا و گرفتن انرژی ، به همراه خواهر در مراسم شبهای احیا و قدر شرکت کنید و با توکل از خداوند طلب بهترین ها را داشته باشید . مطمئن باشید تأثیراتی عمیق تری خواهد داشت .

درپناه خداوند باشید . التماس دعا

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.