جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گلاب پاش

تعبیر خواب گلاب پاش
مقاله

مشاهده تعبیر خواب گلاب پاش

تعبیر خواب گلاب پاش چیست ؟

سلام طاعات عبادات قبول خواب دیدم وارد اتاقی شدم که یکی از زنان مسن فامیل که فوت شدن نشسته بود بهم گفت آب پاشی بردار نصفش گلاب و نصفش آب کن و برو دم در روی زنایی که میان بیرون بریز و این که نمازی برای میت بخون… یه نفر از خاله ها که انگار همون خاله ای بوده که چندماه پیش فوت شدن،فوت شده بودن و مراسم عزاداری یا تشییع بود…

رفتم بیرون تو یه اتاقی که نماز بخونم اما همش خراب میشد نمازم کج وامیستادم یا موهام پیدا می‌شد به زور درست می کردم ولی در آخر یه نماز درست خوندم و رفتم آب پاشی پیدا کردم

به این فکر بودم که ممکنه دیر کرده باشم بخاطر طولانی شدن نمازم ولی بازم راه هست که از خواب بیدار شدم

 نرمال       دیشب بخاطر موضوعی ناراحت امروز صبح هیچی اون خانم مسن یه خانم فوق العاده مهربون و با خدا بودن که چندماه پیش به خاطر سرطان فوت شدن    مجرد

تعبیر خواب :

تعبیر خواب گلاب پاش خیر است ان شاالله

از حضرت رسول صلی الله علیه و آله روايت شده است كه فرمود: «ريختن گلاب به صورت، آبرو را زياد وپريشانى را برطرف مى‌كند .

در روايت ديگرى از آن حضرت مى‌خوانيم كه فرمود: «هر كس به صورت خود گلاب بپاشد، در آن روز پريشانى وبدحالى به او نمى‌رسد. وهنگام ماليدن گلاب بر صورت ودست‌ها، حمد وثناى خدا را گويد وبر محمّد وآل محمّد صلوات بفرستد . همچنین فرمودند : گلاب به آبرو و رونق انسان می افزاید و فقر را می برد.

به نظر می رسد :

خواندن نماز بر مسلمانی که از دنیا رفته واجب می باشد . اگر نماز خوانده نشود باید بر قبر آن نماز خوانده شود . بنابراین خواندن نماز از وجوبات یک مسلمان حتی به عنوان آخرین عمل برای اوست .

احتمالا در مسئله ای دچار تردید و شک شده اید .  مسئله ای سبب شده تا در برخی از باورها کمی سست شوید . دقت داشته باشید نماز میت یادآور زمانی است که انسان هیچ دسترسی به دنیا نداشته و آخرین تلاش برای اثبات ایمان و مسلمانی است که به امر خداوند و توسط بستگان صورت می گیرد .

شما با خانمی که مؤمن و مقید به آداب مسلمانی بودند مواجه شدید (خانم مسن مهربان ) و این نشان دهنده گشایش در کار است .

خاله ای که فوت کردند ، ظاهرا مشکلی دارند که این مشول به دست شما برطرف خواهد شد . وقتی شما مأمور به خواندن نماز شدید ، یعنی باید شما برطرف کننده آن باشید .

اگر حقی از ایشان دارید ، در صورت امکان حلال کرده و از آن بگذرید و یا به ورثه اطلاع دهید تا برطرف شود . شاید نزدیکان ایشان اطلاع نداشته باشند . البته سعی کنید حفظ آبروی میت را هم در نظر داشته باشید .

البته شما هم در خواندن نماز با وسواس و تردی بودید ، بنابر این شما هم باید در وسوسه ای شیطانی غالب شده و عمل صحیح را انجام دهید .

الحمدالله توانستید این کار بزرگ و خوب را انجام دهید و نماز را به جا آوردید . توجه داشته باشید همانطور که نماز ستون دین است ، در زمان ممات نیز پایه ای بر مسلمانی اوست . و البته تکلیفی که بر عهده وراث و نزدیکان وجوددارد .

گلاب آرام بخش است ، گاهی با کلامی مناسب و لطیف می توان اطرافیان را آرام و نرم نمود . اگرچه نصف از آن آب باشد .

ممکن است در کار و یا عملی که انجام می دهید ، در انتخاب و یا تصمیمی که باید داشته باشید و در سرمایه گذاری که می خواهید داشته باشید ، لزوما هم باید ملین باشید و هم خنثی اما روشن مثل آب .

مراسم تشیع گذشتن از غم و ناراحتی است و ان شاالله گشایشی به وجود خواهد آمد .

به نیت اموات خصوصا افرادی که در خواب دیده اید ، خیرات و صدقاتی داشته باشید ولو اندک .

در پناه خداوند باشید . التماس دعا  

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.