جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب مار و گاندو

تعبیر خواب گاندو
مقاله

مشاهده تعبیر خواب مار و گاندو

تعبیر خواب مار و گاندو چیست ؟

سلام ، چند روز خواب پدر مرحومم رو میبینم امشب در خواب دیدم حالش بد بود من توی خونه قبلی مون لباساش رو شستم پهن کردم رفتم از پنجره نگاه کردم که بچه ها چیکار کردن بردنش بیمارستان اومدم سمت حال، کف پذیرایی یه دفعه یه رودخونه که رنگ آبش خاک بود اما گِل نبود اومد بالا مشخص شد دو تا مار خیلی بزرگِ همون رنگی از زیر آب اومدن بیرون من ترسیدم ولی بمن فقط اخم کردن، منم امام زمان علیه السلام رو صدا کردم….چند تا گاندو اندازه حد فاصل شست و انگشت اشاره از توی آب اومدن بالا.  ۴ الی ۵تاشون اومدن پاچه شلوار و انگشتان پامو گرفتن داشتم دعواشون میکردم پامو تکون میدادم نیافتادند…..  همین موقع از خواب بلند شدم

تعبیر خواب :

تعبیر خواب مار و گاندو ان شاالله خیر است .

یکی از کاربردهای خواب و رویا خصوصا در مورد اموات ، پیامی است که از طرف میت به خانواده و بستگان وجود دارد . تکرار شدن آن نیز تأییدی بر هشدار و یا بشارت می باشد .

حالاتی که از اموات در خواب دیده می شود ، نشان از اعمالی است که در زمان حیات انجام داده و الان به عذاب مبتلا شده اند .

حال بد پدر نیز حاکی از ناراحتی و رنجی است که می کشند . تعبیر لباس به همسر و ایمان شخص ارجاع داده می شود ، که از دو حال خارج نیست .

اول : همسر ایشان که مادر شماست ، اگر در قید حیات هستند نیاز به مراقبت و توجه دارند که باید رسیدگی کنید . خوشبختانه شما با شستن لباسها به این امر رسیدگی کرده و اجر بزرگی خواهید داشت .

دوم : ایمان پدر مورد سؤال قرار گرفته و یا در باورهایشان در زمان حیات خدشه ای وارد شده و یا حقوق شرعی بر ذمه دارند که باید بعد از بررسی در حد توان به نیابت از پدر انجام شود که شامل : نماز و روزه ای که قضا شده و یا برگردن داشته و در زمان حیات انجام نداده اند .  

خمس و یا زکاتی که پرداخت نشده ، کفاره به جا مانده ، در صورت مستطیع بودن حجی که به جا نیاوردند.

ظاهرا ابتدا شما و در نهایت باید توسط فرزندان مرحوم انجام شود . بیمارستان اشاره به رسیدگی به امور فوق دارد . با حفظ آبروی میت در هر حالتی سعی کنید حلالیت بطلبید .

آبی که زلال نباشد به معنای مالی است که دارای شبهه می باشد . مارها نشان از دشمنانی نزدیک و خطرناک هستند ، به قدری نزدیک و آرام که شاید وجودشان را احساس نکنید.

دشمنان میتوانند هرچیز و یا کسی باشند که آرام در صدد وسوسه و فریب و در نهایت دشمنی هستند . هر چیزی که به ایمان ، خانواده و باورها واعتقادات شما و خانواده آسیب برسانند .

با توسل به اهل بیت (ع) و ایمان تان توانستید مانع از صدمه و آسیب از جانب آنها شوید . گاندو نیز از خزندگانی است که گر چه به نظر جانور شناسان ظاهری جذاب دارد ولی وحشی ، گوشخوار و شکارچی محسوب میشود و ازدسته خزندگان است .

بنابراین علاوه بر مار که دشمن پنهان وآرام و بی صدا ، گاندو نیز به شما حمله کرده و در حال صدمه زدن به شما بودند . خوشبختانه با بیدار شدن آسیب چندان و جدی ندیدید .

لذا توصیه می شود :

ابتدا به امورات پدر رسیدگی کنید . در نحوه تقسیم ارث ، نوع مصرف آن و اینکه حقی ضایع نشده باشد .

وجوهات شرعی و دینی اگر دارند انجام دهید . حلالیت بطلبید .

مادر محترم اگر در قید حیات هستند ، مراقبت و توجه نمایید . و اگر به رحمت خدا رفتند به نیت پدر و مادر خیرات و صدقات بدهید . صدقه و خیرات به هر اندازه و نوع میتواند باشد .

توجه و مراقب اطراف و اتفاقات خود باشید ، دشمنی درکمین است اعم از مادی و یا معنوی ، وسوسه های شیطان ، موبایل ، وسایل دیگر و حتی حرفهایی که زده می شود مثل غیبت کردن و تهمت ناروا .

برای آسیب های احتمالی صدقه برای سلامتی خانواده و خودتون داشته باشید که حافظ و نگهدار تان است.

درپناه خداوند باشید و التماس دعا

  

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
7
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.