جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب دو خورشید

تعبیر خواب دو خورشید
مقاله

مشاهده تعبیر خواب دو خوشید 

تعبیر خواب دو خورشید چیست ؟

سلام وقت بخیر

من خواب دیدم با مادر و یکی از خواهر ام بالا پشت بام مامانم ایستادیم و به آسمان نگاه میکنیم هوا مثل هوای عصر بود که خورشید در آسمان بود و ماه هم کم رنگ دیده میشد ( مثل بعضی صبح ها که ماه هم دیده میشه ) هوا روشنِ روشن بود و گرگ و میش نبود و آسمان آبی بود با تعدادی ابرای زیبا مثل وقتایی که هوا خوبه

بعد در یک لحظه خورشید دیگری طلوع کرد و وقتی به وسط آسمان رسید انگاری وسط خورشید تبدیل به آینه شد و دورش همچنان نورانی بود

و این خورشیدی که وسطش انگار آینه داشت همون تصویر آسمان رو تو آینه نشون میداد

همون موقع به مادرم با هیجان خیلی زیاد گفتم اینا نشونه ظهوره و با مادرم دوتایی دویدیم و از روی پشت بام های دیگه رد میشدیم که بریم به بقیه اطلاع بدیم

بعدش دید من تغییر کرد و من دو مردی رو دیدم که خیلی هراسان بودند لباس های دوران پیامبر رو پوشیده بودند و واسه این زمان نبودن انگار و از دست امام زمان فرار میکردن و گناهکار بودن و یکیشون هم فکر کنم یهودی بود آخرش یکیشون یه جا گیر افتاد و شاید توبه کرد دقیق یادم نمیاد

ولی دیگری همچنان فرار کرد و به یک خونه مخروبه در روستا رفت اولش توبه نکرد و ایمان نیاورد ولی بعدش ایمان آورد و بقیه اهالی روستا هم رفتارشون باهاش خوب شد.

ممنون از پاسخگویی تون    هیجان مثل هیجان تو شهر بازی که ترس نیست

الان خیلی به فکر کنکور هستم و دیروز آزمون رو یکم خراب کردم و خیلی ناراحت بودم     متاهل

 تعبیر خواب :

تعبیر خواب دو خورشید ان شاالله خیر است .

رنگ آبی آسمان حاکی از داشتن آرامش و احساس امنیت در سایه عنایت امام زمام (عج) است . توسل و ارادت قلبی شما نسبت به امام زمان (عج) حس خوشحالی و امنیت و آرامش داشته است . 

از آیات به دست می‌آید که جایگاه فرشتگان آسمان است: «قُل لَو کانَ فِی‌ الأرضِ مَلـئِکةٌ یَمشُونَ مُطمَئِنّینَ لَنزَّلنا عَلیهِم مِن‌السَّماء مَلَکاً رَسُولاً»،(اسراء/۹۵)

امام صادق( ع) : هرگاه در روزى‌ات تأخير و تنگى ديدى، زياد استغفار كن؛ زيرا خداوند عزّ و جلّ در كتاب خود فرموده است: «از پروردگارتان آمرزش بخواهيد كه او بسيار آمرزنده است، تا از آسمان برايتان پى‌در‌پى باران فرستد و شما را به اموال و فرزندان مدد كند» يعنى در دنيا. «و براى شما بوستان‌هايى قرار دهد» يعنى در آخرت .

در روایت داریم انا کالشمس و علیٌ کالقمر من مثل خورشید هستم و علی (ع) مثل ماه است. خورشید در آسمان نقش پدر را دارد و ماه نقش مادر را در این مطلب در داستان حضرت یوسف علیه السلام در قرآن آمده است .

امام صادق (ع) نیز وجود خورشید را  : ریاست ،سود بردن ، برای مرد زن و برای زن شوهر ،کار درست و عدالت دانسته اند . لذا به طور کلی خورشید و ماه برپیامبر اکرم(ص)، معصومین(ع) و هر که در حکم والدین باشداطلاق می شود.

خانه و شرایط آن نشان از ، عزت و عظمت خانواده و جایگاه تان در خانواده دارد . پشت بام در خانه مانند محافظت کردن از آسیب هاست ، به این ترتیب پشت بام خانه مادر و مشاهده آسمان صاف و آبی بدون ابر اشاره به آرامشی است که در خانه پدری وجود دارد .

نگرانی ها و اضطرابی که از مشغولیات و دغدغه ذهنی تان وجود دارد ، نوعی تردید را موجب شده است . نگاه به آسمان آبی و صاف ، در پشت بام خانه پدری به همراه مادر و خواهر ، حاکی از حس آرامشی است که از بودن در آنجا به دست می آورید .

همانطور که گفته شد ، خورشید به مانند پدر است و مادر ماه ، به نظر می آید مادر در خانواده برای شما حکم تکیه گاه داشته و به منزله خورشید برایتان است . در نتیجه دو خورشید ، یعنی مادر و پدر در یک اندازه و اینکه نظر مادر اهمیت دارد .

امام باقر می فرماید: کل ما اشرقت علیه الشمس و هو طاهر. تابش خورشید ، طهارت است و اشاره به مورد عنایت قرار گرفتن و طهارت باطنی دارد که از حس خوب شما ناشی می شود .

دو مرد یهودی اشاره به تردیدها و وسوسه هایی است که دارید و نیاز به تحکیم آن می باشد . گرچه توانستید بر آنها غلبه کنید .

احتمال می رود ، تردیدی در ادامه تحصیل دارید که سبب مشغول شدن ذهن شده ، شرکت در کنکور و ادامه تحصیل نوعی هیجان توأم با تردید را به همراه دارد .

ارادت و توسل به اهل بیت (ع) کمک بزرگی در یافتن مسیر مناسب دارد . شما در میان راه دیدو نظرتان عوض شده و تردید داشتید ، فرار مردها در واقع فرار از افکار است که درگیر آن شده اید .

بنابراین توصیه میشود :

یکبار در خلوت و بدون در نظر گرفتن هیجانات دانشگاه ، جوانب کار را در نظرگرفته و بررسی نمایید . علم آموزی صرفا رفتن به دانشگاه نیست ، بلکه یادگیری مطالبی است که لازمه زندگی آینده استفاده بهینه از آنهاست .

از توصیه های مادر بهره ببرید ، خانواده بسیاراهمیت دارد ، عزت و جایگاه شما در خانواده ، وابسته به تحصیلات دانشگاهی نیست، بلکه نوع نگاه به آن می باشد .

آینه منعکس کننده آنچه در آن دیده می شود است . خورشید در آینه انعکاس دارد و انوار خورشید را نشان داده است . مطمئن باشید مادر و پدر در راستای کمک به شما و آنچه به نفع تان است ، با شما همراه میشوند .

در انتخاب و تصمیم دقت کنید زیرا آینده شما به آن وابسته می شود . منطق و عقل را بر احساسات و هیجانات در اولویت قرار دهید .

در پناه خداوند باشید . التماس دعا  

   

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.