جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب عنایت امام زمان ع

مقاله

خواب عنایت امام زمان ع

تعبیر خواب عنایت‌ امام زمان‌ ع چیست ؟ من سه بار خواب امام زمان ع را دیدم که به من تذکر داده و مرا مورد عنایت قرار دادند .
خواب اول : شهریور پارسال بود که خودکشی کردم و بعد از این در رویا دیدم که آدم‌های سفید پوشی دنبالم هستن. فهمیدم که فرشته‌های حسابرس هستن .
از دستشون فرار می‌کردم و اونا دنبالم بودن که یک دفعه خودمو در یه بیابونی دیدم که شن های خیلی داغی داشت.گم شده بودم. به یک‌باره مردی را دیدم که لباس‌های سبز به تن داشت. به دلم افتاد که امام زمانم هست و گفتند : « ما از شما توقع نداشتیم از فراموش کنندگان باشید» حس حزن و اندوه شدیدی داشتم. بعد یه پرده و حجابی بین من و ایشون قرار گرفت. فرشته‌های سفید‌پوش منو پیدا کردن و با غضب منو گرفته بودن و گفتن برگرد….

(البته من حدود دو سال اعتقاداتم به شدت ضعیف شده بود و این خودکشی زمانی بود که کنکورمو بد داده بودم و کاملا سبک زندگیم غربی شده بود…بعد این رویا به طرز عجیبی تغییر کردم و دوباره برگشتم و توبه کردم و سعی کردم تا حد امکان گناهانم رو جبران کنم و اعتقاداتم رو قوی کردم…)

خواب دوم :

حدود یک ماه پیش بود که دیدم در کسری از ثانیه حرم امامان ع میرفتم و نماز زیارت میخوندم. حرم امام رضا ،پیامبر و امام حسین عیهم السلام . بعد از اینکه در حرم امام حسین نماز خوندم متوجه شدم گم شدم و پول هم ندارم ک تاکسی بگیرم. حس دلتنگی و غربت داشتم . اون موقع از امام زمان ع کمک خواستم. بعد دیدم یه پسر بچه ای اومد بهم پول داد. تعجب کردم که اون از کجا میدونست که من پول لازم دارم . با تعجب ازش پرسیدم و اون به پشت سرم اشاره کرد و یه اقایی رو نشون داد گفت ایشون بهم داد . تا دیدمشون شناختم که امام زمان ع هستن . ناخوداگاه رو دو زانو افتادم و اون اقا از کنارم با لبخند رد شد. پرسیدم:«یا صاحب الزمان خودتون هستین ؟»
با حالت نیم‌رخ بر‌گشتن به سمتم و دستشون رو کنار چشمشمون با حالت اینکه خودمم نشون دادن. عنایت امام زمان‌ ع را با همه‌ی وجود حس کردم . 
پول‌ها ۴۵۰ هزار تومن بود …(وقتی بیدار شدم بدون برنامه ریزی قبلی پدرم گفت بریم برای ثبت نام ترمم و هزینه‌ی‌ آن  همون ۴۵۰ هزار تومن شد…!!!!

خواب سوم: امشب بعد نماز مغرب دیدم که انگار مشهدم و سوار یه اتوبوسی هستم که همون فرشته های سفید پوش توش نشستن و صدای اذان میاد … یهو خودمو جلوی یه مسجد شلوغ دیدم که آدمای زیادی رفت و آمد میکردن . از بلندگو مراسم های عروسی رو اعلام میکردن و برام جالب بود. یه اعلامیه توجهم را جلب کرد که مراسم روضه خوانی و قران به سر با ۴۰ نفر مهمون قراره برگزار بشه. من رفتم تو مسجد و آدم‌های سفید پوش رو می‌دیدم و با خودم عربی چیز‌هایی رو تکرار می‌کردم که الان فقط یه جملشو یادمه «و هو اصدق الصادقین»
در حال خروج از مسجد بودم که امام زمان ع اومدن و دستمو گرفتن و از مسجد خارج شدیم و وقتی دستش رو گرفته بودم یه احساس خیلی خوب و غیر قابل توصیفی تمام وجودمو گرفته بود. وقتی بیدار شدم همون احساس خوشحالی عجیب رو در قلبم حس می‌کردم. تعبیر خواب عنایت امام زمان چیست ؟ 

تعبیر خواب 

تعبیر خواب عنایت امام زمان ع در هر سه رویای شما بسیار پر خیر و برکت است. الحمد لله که خدای مهربان به واسطه‌ی عنایت امام زمان ع عمری دوباره و فرصتی ناب را در اختیارتان قرار داد تا در مسیر بندگی با عنایت مولا ع حرکت کنید 

تعبیر خواب اول شما واضح است. این رویا هشدار و رهنمودی به شما بود که راه و مسیر زندگی و باورهایتان اشتباه است و یاور حقیقی شما در عالم خالقتان و پدر مهربان شما امام زمان ع است. سختی‌های زندگی آزمایش‌های الهی است که اگر به درستی و با توکل به خدا و صبوری با آن‌ برخورد شود پاداش و جزایی خوب و وصف ناپذیر دارد و اگر کفران‌ شود سختی و عذابش در دنیا و آخرت گریبان‌گیر آدمی می‌شود .
الحمد لله شما انسان‌ معتقد و با ایمانی هستید، ولی شیطان همیشه در کمین است تا انسان را زمین زند و آدمی را چون خود از درگاه رحمت حق دور کند، ولی پدری مهربان تر از مادر ( امام‌زمان ع ) حامی شماست و از شما انتظار دارد تا به بیراهه نروید و شیطان را تبعیت نکنید .

الحمد لله خواسته‌ی ایشان را که به نفع خود شماست لبیک گفتید، توبه کردید و جبران‌ مافات داشتید . حال ایشان در زندگی، خود به سراغتان می‌آیند و دستگیرتان هستند . رویای دوم به صراحت و با نشانه ( ۴۵۰ تومان ) به شما پیام‌ می‌دهد که امام امور دوستان و محبین و شیعیان را مهمل نمی‌گذارد و به آنان بر مبنای مصلحتشان توجه و عنایت دارد و دعایشان می‌کند . گاه این عنایت را به خوبی متوجه می‌شویم و گاه بلایی از ما دفع می‌شود و نعمتی بهتر به ما داده می‌شود که این همان‌ عنایت امام ع است که از آن غفلت می‌کنیم.

تعبیر خواب دوم :

زیارت دوره ‌ای امامان ع 

زیارت دوره‌ای امامان ع در کسری از ثانیه نصیبتان شد. این رویا نمادی از ایمان و محبت شما به حضرات معصومین علیهم‌السلام و ارتباط دلی با آن بزرگواران است. تذکری به شماست که با سیر دل و سفری روحانی و معنوی شما در کسری از ثانیه زائر کوی موالیان خود هستید و بهره های مادی و معنوی نصیبتان می‌شود.

الحمد لله که زائر کوی امام رئوف ع و پیامبر خدا ص و امام حسین ع بودید. زیارت دوره‌ای داشتید که فضایل بسیاری در روایات برای آن ذکر شده است .
حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: «پاره ای از تن من در زمین خراسان دفن خواهد شد، مؤمنی او را زیارت نکند، مگر آنکه خداوند عزوجل بهشت را بر او واجب گرداند، و آتش را بر بدنش حرام کند.»

از حضرت امام رضا علیه السلام روایت شده است که فرمودند: «هر که برای زیارتم بار سفر بندد، دعایش مستجاب و گناهانش آمرزیده شود، هر که مرا در آن قطعه زمین زیارت کند، همانند کسی است که رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را زیارت کرده باشد و

زیارت پیامبر خدا در هنگام ممات ایشان گویی زیارتشان  در زمان‌ حیاتشان است. شما در رویا پیامبرتان را ملاقات کردید و از ایشان‌ دریافت فیوضات مختلف و آمرزش گناهانتان را داشتید.

به زیارت امام‌ حسین ع مشرف شدید. از جمله پاداش های زیارت امام حسین ع عبارت است از : 
۱)روزى را زیاد مى کند.
۲) عمر را طولانى مى کند.
۳) خطرات را دفع مى کند.
۴) گناهان گذشته و آینده را مى آمرزد.
۵) حاجت او کنار قبر مستجاب است
۶) ملائکه براى زوار دعا مى کنند.
۷) هنگام خروج از خانه از گناه خارج مى شود.
۸) ثواب هزار حج مقبول دارد.
۹) ملائکه مأمور حفظ او و مالش هستند تا برگردد.
۱۰) به هر درهمى ده هزار درهم در دنیا و آخرت به او عوض مى دهند.
۱۱) خداوند مهمات دنیوى زائر را بر آورده مى کند.

گم کردن اشیاء و لوازم و گم شدن در حرم‌های امامان ع تعبیر خیلی خوبی دارد. این نشانی از قطع تعلقات در محضر معصوم ع است . تنها امام ع را دیدن و او را تمنا کردن است .
ولی در رویا مضطر شدید و امام ع را دیدید که هوای زائر و محبشان را دارد. در زندگی نیز گاه مضطر می‌شوید و امام‌ ع به شما توجه دارد. حواستان باشد شما از ایشان‌ غافل نشوید و خود را بی صاحب و تنها در سختی‌ها فرض نکنید .

همان‌ مقدار پولی که در عالم‌ واقع بدان‌ نیاز داشتید و قبلا خود را در  وادی کنکور و دانشگاه مضطر و تنها می‌دیدید، ولی امام حامی شما بوده و هست و از قبل نیز به شما توجه داشته و این رویا نمادی از  عنایتش بوده که حواله‌اش را در رویا دریافت کردید. 
و بکم رزق الوری: به واسطه شما اهل بیت ع است که بندگان‌ روزی داده می‌شوند. 
امام زمان ع را در حریم جد بزرگوارشان مشاهده کردید.
دیدن امامان علیهم السلام  تعبیر به رحمت، عزت نعمت ،شرف ،دولت پیروزی ، سعادت، ریاست، قدرت ، راحتی

دیدن این بزرگواران در خواب تعبیر به ملاقات با یک فرد پاک و شریف می‌شود که در آن دیدار خیری برای شما نهفته است.

نتیجه اینکه :
* گاه رویای دیدن‌ امام ع رحمت است.
بدین معنا که ممکن است شما در زندگی در تنگنایی قرار گرفته و دچار مشکلاتی شده‌اید. حال رحمت خداوند شامل حالتان شده و گناهانی بخشیده می‌شود و مشکل برطرف می‌شود.
*یا صاحب شرف و عزت بیشتر می‌شوید .
شرف همون آبرو است و عزت یعنی آبرویی که جایگاه فرد را بالا می‌برد.
*گاهی وقت‌ها به معنای ظفر و پیروزی است. مثلا دشمنی دارید که سال‌ها با او در نزاع بوده‌اید و این خواب  می‌تواند به معنای چیرگی بر دشمن بوده  و ریاست پیدا کردن باشد .
این دشمن گاه وسوسه شیطان در قالب‌های مختلف است . مثلا یک صفت و رذیله اخلاقی درونی است که با عنایت بزرگان‌ دین و رویت آنان در رویا بشارتی برای غلبه و چیرگی بر این‌ دشمن درونی است.
به نظر می‌آید با آدم بزرگی ملاقات می‌کنید و یا توفیق کسب علوم و معارفی را در فضای مجازی و حقیقی پیدا می‌کنید. با حقایقی آشنا شده که دل و جانتان را به حقیقت عالم هستی بیش از پیش وصل می‌کند . به دنبالش حلاوت محبت حقیقی را در دل می‌چشید. از پاکی درونی بیشتری برخوردار شده و دارای صفات اخلاقی و معنوی خوبی می‌شوید. اگر مشکلی دارید با لطف خدای مهربان برطرف می‌شود . شاکر نعمت حیات و ایمان به خدا و ولایت اهل بیت ع باشید و آن را با هیچ چیز در عالم عوض نکنید .

 

تعبیر رویای سوم

دست در دستان امام زمان ع

دست در دستان  امام زمان ع گذاشتن نشانی از عهد و پیمان شما با امام‌ ع است. شما  به  مشهد مشرف شدید. مسافرت موجب سلامتی روح و‌جسم و کسب روزی حلال است، خصوصا که زائر کوی امام رئوف ع بودید .  فرشته‌ها‌یی که مرتبا در حال صعود و نزول در حرم های شریف امامان ع هستند، دیگر در مسیر خیر و ولایت در کنار شما و یارتان هستند  پناه گاهتان را پیدا کردید و بر کشتی نجات سوار شدید. صدای اذان را از مناره‌های مسجد شنیدید. 

در روایتی شنیدن اذان در خواب تعبیر می‌شود به :رفتن به حج‌، گفتن سخن حق ، بزرگی ، ریاست
مسجد محل ایمنی یافتن و آمرزش گناهان و حاجت روایی است . صدای دعوت برای مراسم‌های عروسی را نیز از بلندگو‌های مسجد شنیدید. ان شاء‌الله ازدواجی مبارک در پیش دارید . به شکر الهی راه راست را انتخاب کرده‌اید که همان التجا به قران و اهل بیت ع ( قران به سر ) است که کلید حیات طیب شماست. با تمام وجود در می‌یابید که خدا و اهل بیت اصدق الصادقین هستند. به ریسمان ولایت چنگ زدید و دست در دست پدر گذاشتید، که نمادی از عهد و پیمان است تا دیگر راه را گم نکنید .
ان شاء‌الله توفیق درک معارف بیشتر و کسب ایمانی افزون‌تر به شما عنایت می‌شود و فرج و گشایشی در امور مادی و معنوی پیدا می‌کنید و به بزرگی و جایگاه خوبی دست پیدا می‌کنید . 

توصیه می‌شود

توبه و استغفار را همیشه مد نظر بگیرید . به خدا در همه حال از شر شیاطین‌ جن و انس پناه ببرید . با دوستان با ایمان‌ معاشرت کنید تا بر ایمان و صفات خوبتان افزوده شود .

به نماز اول وقت توجه کنید که در دنیا و آخرت نتایجش بی‌نظیر است  ‌با یاد خدا دل آرام‌ گیرد و بالاترین ذکر نماز است . همیشه ارتباط خود را با امام زمان‌ ع از طریق دعا و نیت صادق و اعمال صالح حفظ کنید . در زندگی یار امام زمان‌ ع باشید.
ان شاء الله به زودی زیارت نصیبتان‌ میشود .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.