جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب یخچال پر از میوه

مقاله

 خواب یخچال پر از میوه

تعبیر خواب یخچال پر از میوه چیست ؟ خواب دیدم همسرم میوه ‌های بسیار زیادی خریده به طوری ‌که در جا میوه ای یخچال جا نشده و تمام طبقات یخچال پر از میوه است. حتی قسمت در یخچال هم گذاشته شده بود . یکی از میوه‌هایی که دیدم گلابی‌های سبز و درشتی بود که من خیلی دوست دارم ( مثل همان‌هایی که در بچگی در حیاط خانه پدربزرگم بود)
با شوق و ذوق از همسرم تشکر کردم و گفتم وای ممنونم چه قدر میوه خریدی و او مهربانانه لبخند می‌زد.  

تعبیر خواب 

تعبیر خواب یخچال پر از میوه خیر و برکت را در زندگی شما به همراه دارد. در خانه‌ی خود شاهد خرید میوه‌های زیاد و متنوعی بود که همسرتان خریداری کرده بود و بسیار خوبی داشتید .
الحمد لله همسرتان از روحیه‌ی سخاوت‌مندی بهره‌مند است و نسبت به توسعه معیشت اهل و عیال خود توجه دارد.

در روایت است که : اَلسَّخاءُ یُکسِبُ المَحَبَّهَ و َیُزَیِّنُ الاخلاقَ؛
سخاوت، محبّت آور و زینت اخلاق است.

امام صادق ع فرمودند : مرد در پیوند میان خود و همسرش از سه چیز بی نیاز نیست : ۱-همدلی با زن تا از این راه محبت و دلبستگی زن را به خود جلب کند.۲- حسن خلق و متوجه کردن دل زن به سوی خویش با قیافه‌ای که در چشم زن خوشایند باشد.۳- توسعه دادن در معیشت همسر

خواب میوه 

خواب ميوه‌های خوب و شیرین و آب‌دار در فصلش به طور کلی نمادی از خير و برکت و نعمت و مال حلال است، ولی هر کدام از ميوه‌ها نیز ویژگی و فوائد خاصی دارند، که در جای خود تعبیر ویژه‌ای دارد .مثل انگور، آلو، سيب، گلابي و غيره .

به طور خاص گلابی نظر شما را جلب کرد .گلابی قلب را جلا می‌دهد و آن را زنده می‌کند.منظور از جلا دادن یعنی در قلب ایجاد راحتی می‌کند. حضرت علی و امام صادق علیهما السلام  فرمودند: گلابی بخورید زیرا قلب را جلا می‌دهد.

پیامبر اکرم صل الله و علیه و آله می فرمایند:گلابی قلب را زنده می کند.

امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:
گلابی بخورید و دردهای درون را تسکین دهید.

ان شاء الله برکات و نعمات مادی و معنوی روزی شما می‌شود . اگر غمی دارید با محبت و عنایت همسر مهربانتان قلبتان آرام می‌یابد و حس زیبای نشاط و جلای قلبتان را تجربه می‌کنید .
محبت و مودت بین شما افزون‌ می‌شود و خداوند متعال نظر رحمت به شما می‌کند . 

میوه به فرزند نیز تعبیر می‌شود . ممکن است صاحب فرزندانی شوید که نور قلبتان بوده و دلتان را شاد میکنند .

شما خانمی شاکر و مهربان هستید. زحمات همسر به چشمتان می‌آید و قدر‌دانی را با آوازه‌ی تشکر در خانه‌ی خود منتشر می‌کنید. همسر خود را دل‌شاد کرده و لبخند رضایت را بر لبانش می‌نشانید  محبت و وفاداری بین شما و همسرتان افزایش میابد .

امام سجاد ع فرمودند: حقّ كسى كه به تو نيكى مى كند اين است كه  :
از او تشكر كنى و نيكيش را به زبان آورى و از وى به خوبى ياد كنى

امام على عليه السلام :
أحسَنُ السُّمْعَةِ  ، شُكرٌ يُنشَرُ
 بهترين آوازه، تشكّرى است كه منتشر شود .

امام على عليه السلام :
 شُكرُكَ للرّاضِي عنكَ يَزِيدُهُ رِضا و وَفاءً و  شُكرُكَ للساخِطِ علَيكَ يُوجِبُ لكَ مِنهُ صَلاحا و تَعَطُّفا .
 سپاسگزارى تو از كسى كه از تو راضى است ، موجب رضايت و وفادارى بيشتر او مى شود….

توصیه

نکته قابل توجه این است که همانطور که از نعمات و الطاف الهی بهره می‌بریم ، حق نیازمندان را نیز ادا کنیم و آنان را بر سر سفره خویش بنشانیم . 

در آیه ۱۴۱ سوره انعام آمده است: ﴿وَ هُوَ الَّذي أَنْشَأَ جَنَّاتٍ مَعْرُوشاتٍ وَ غَيْرَ مَعْرُوشاتٍ وَ النَّخْلَ وَ الزَّرْعَ مُخْتَلِفاً أُكُلُهُ وَ الزَّيْتُونَ وَ الرُّمَّانَ مُتَشابِهاً وَ غَيْرَ مُتَشابِهٍ كُلُوا مِنْ ثَمَرِهِ إِذا أَثْمَرَ وَ آتُوا حَقَّهُ يَوْمَ حَصادِهِ وَ لا تُسْرِفُوا إِنَّهُ لا يُحِبُّ الْمُسْرِفينَ﴾
و اوست که باغ‌هایی از درختان داربستی مانند انگور و بدون داربست و نخل و زراعت با میوه‌های گوناگون و زیتون و انار مشابه و غیر مشابه را پدید آورد. شما از میوه‌ی آن به هنگامی که بار می‌دهد بخورید و روز چیدنش حق آن را به مستمندان بپردازید ولی زیاده‌روی نکنید که او مسرفان را دوست ندارد.

لذا دقت شود که سخاوت اندازه‌اى دارد که اگر از آن فراتر رود اسراف است.
معصوم ع در پاسخ به سوال از مرز سخاوت فرمودند: حقوقى را که خداوند بر اموال تو واجب کرده است، خارج کنى و آن را در جاى خودش قرار دهى.

دارائی ها و ذخیره‌های‌ زندگی شما به لطف الهی زیاد است ان شاء الله با پرداخت حقوق شرعی و حق نیازمندان ، شاکر خالق و رازق خود باشید .
خداوند صفت زیبای شاکر بودن را به شما عنایت کرده است . ان شاء الله نعمت‌های مادی و معنوی شما  افزون میشود. صدقه داده و همه‌ی دارائی های خود را برای دیگران بازگو نکنید تا از چشم زخم نیز بدور باشید .
خداوند حافظ خوبی های زندگیتان باشد. 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.