جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب زیارتگاه شهید سلیمانی

مقاله

خواب زیارتگاه شهید سلیمانی

تعبیر خواب زیارتگاه شهید سلیمانی چیست ؟ خواب دیدم وضو گرفته و به سمت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رفتم، ولی آرامگاه حاج قاسم در یک مکانی مثل زیارتگاه بود که داخل آن مقبره‌ی کوچکی وجود داشت و روی آن اسم شهید حاج قاسم حک شده بود. تعداد زیادی از مردم هم برای زیارت شهید سلیمانی به آنجا می‌آمدند. من هم چند باری به آنجا رفتم و دعا کردم که حاجاتم برآورده شود .چند کتاب دعا برداشتم و درکنار خودم و مادرم گذاشتم. تعبیر خواب زیارتگاه شهید حاج قاسم سلیمانی چیست‌؟

 

تعبیر خواب زیارتگاه شهدا

تعبیر خواب زیارتگاه شهدا و شهید سلیمانی و با وضو مشرف شدن در آنجا بسیار پرخیر و مبارک است.

با وضو به طرف مزار حاج قاسم سلیمانی رفتید و آنجا را چون‌ زیارتگاهی دیدید که مردم برای زیارت آن شهید بسیار عزیز و گرانقدر در رفت و آمد بودند .
این رویا نمادی جایگاه والای شهید و ایمان و تقوا و  ارادت خاص شما به شهدا می‌باشد.

تعبیر وضو 

وضو گرفتن انسان‌ با ایمان در رویا برکات زیادی دارد .

وضو گرفتن مقدمه انجام یک عمل واجب است و وضو خود مستحب است و ثواب و برکات الهی بر آن مترتب است و در روایات مختلف بسیار به آن توجه شده است. «الوضوء شطر الایمان» وضوء جزئی از ایمان است و وضو گرفتن شما نمادی از این است که ایمانی بر ایمانتان افزوده می شود .

و نیز بشارتی بر شماست که غم از چهره‌ی شما زدوده می‌شود. بدین معنا که ممکن است غمی در دل دارید که شما را اذیت می‌کند و بشارت بر اینست که صبوری کنید تا با عنایت اهل بیت ع و شهید سلیمانی  به زودی این درد و رنج برطرف خواهد شد. بشارت و خبر خوشی را می شنوید که دل‌شاد شده و یا توفیق معنوی پیدا می‌کنید، که باعث نشاطتان می‌شود.

یکی از برکات وضو طول عمر است. در صورتی که شخص وضوی کامل بگیرد و از اینکه آب سرد روی دست و صورتش بریزد نترسد. پیامبر( ص) فرمودند: « یا انس اسبق الوضوء یزد فی عمرک .» انس وضو را کامل بگیر و آب به اندازه کامل استفاده کن تا عمرت بیشتر شود.

وضو گرفتن برای هر کار خیری سفارش شده است و این یک شروع خوب است. برای نماز هم در شروعش وضو می‌گیریم و مقدمه نماز وضو است و یا کارهای خیر دیگری مثل قرآن خواندن مقدمه‌اش وضو گرفتن است .در حقیقت وضو ما را به یک طهارتی وارد می‌کند. لذا خیلی وقت‌ها وضو گرفتن در رویا به شروع کاری خوب و با برکت تعبیر می‌شود .

زیارت شهیدان 

تعبیر زیارت شهیدان و حاج قاسم سلیمانی که جزء شیعیان صالح خداوند محسوب می‌شوند، همانند زیارت اهل بیت علیهم السلام‌ ثواب و پاداش و برکات دارد. 

حضرت امام کاظم علیه السلام می فرمایند:کسی که نمی‌تواند به زیارت ما اهل بیت بیاید پس به زیارت قبور شیعیان صالح ما برود که در این صورت ثواب زیارت ما به او تعلق می گیرد.

امام صادق ع : هر کس که نتواند به زیارت قبر ما (امامان) بیاید، پس قبر برادران صالح و شایسته ما را زیارت کند. .  بحار الانوار، ج ۷۴، ص .۳۱۱

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و صحابه ایشان به زیارت شهدا می رفتند و پیامبراکرم صلّی الله علیه و آله نیز به این امر تشویق می فرمودند . لذا مسلمانان به قبر حمزه تبرک جسته و از خاک آن برای شفای بیماران استفاده و از آن تسبیح درست کرده بودند.

واقدی می‌گوید : رسول خدا صلّی الله علیه و آله هر سال به زیارت قبر شهیدان احد می‌رفت و چون به دامنه احد می‌رسید، صدای خود را بالا می‌برد و بلند می‌گفت:
«السَّلَامُ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ».
سلام بر شما باد بر آنچه شکیبایی کردید و خانه آخرت چه نیکو است. 

و فرمودند : سوگند به آنکه جانم در دست اوست هیچ کس بر شهدا سلام نمی کند مگر اینکه شهیدان سلام آنان را پاسخ می دهند.  .

الحمد لله توفیق زیارت حاج قاسم‌ نصیبتان شد.دیدن زیارتگاهی برای ایشان نمادی از این است که در حقیقت پاداش زیارت اهل بیت ع را دریافت می‌کنید. حاجت روایی، ایمنی یافتن و آمرزش گناهان آرامش و نشاط و شروع یک کار ارزشمند و پربرکت معنوی از تعابیر خوب رویای شماست .
سلام شهید بر شما که دعایی مستجاب است موجب امنیت و سلامتی روح و‌ جسمتان می‌شود .

به دعاهایی که از لسان اهل بیت ع وارد شده ( کتاب دعا ) متمسک شدید . مناجات‌ها و دعاهایی  که دارای مضامین بلندی است و عارفانه خدا را صدا می‌زند و گویا  سلاحی در دستان مومنین است. چندین‌ بار در حرم شهید حاج قاسم رفته و‌ مرتب دعا کردید .

مولی امیرالمؤمنین(علیه‌السلام)»:   الدُّعاءُ مِفتاحُ الرَّحمَةِ وَ مِصباحُ الظُّلمَةِ. دعا کلید رحمت الهی و چراغ ظلمت و تاریکی‌ها است. بحار، ج ٩٣، ص ٣٤١

 

امام رضا(علیه‌السلام) فرمودند :
دعا و نیایش اسلحة پیامبران علیهم‌السلام است.  لئالی‌الاخبار، ج ٤، ص ٩٨

 

امام جعفرصادق(علیه‌السلام):
عَلَیكَ بِالدُّعاءِ فَاِنَّه شِفاءٌ مِن كُلِّ داءٍ.
همیشه خودت را به دعا ملزم کن، دعا شفا دهندة هر درد و بیماری است. اصول کافی، ج ٤، ص ٢١٧

 

امام جعفرصادق(علیه‌السلام)»:
سَل حاجَتَكَ وَ اَلِحَّ فی‌الطَّلَبِ فَاِنَّ اللهَ یحبُّ اِلحاحَ المُلِحّینَ مِن عبادِهِ المُؤمنین. حاجت خود را از خدا بخواه و بر آن پافشاری کن. خداوند بندگان مؤمن خود را که در خواسته‌هایشان اصرار و پافشاری می‌کنند دوست می‌دارد. قرب‌الاسناد، ص ٥

 

حاصل آنکه : 

ان شاء الله درِ رحمتی  به زندگی شما باز می‌شود و نور هدایتی بیشتر را دریافت می‌کنید. اگر ناراحتی و بیماری دارید ان شاء الله برطرف می‌شود . توفیق درک مقام شهید در پیشگاه خدا را بیش از پیش می‌یابید و از سیره و روش آنان در زندگی بهره‌های بیشتری می‌برید. اگر حاجتی دارید به زیارت مزار مطهر حاج قاسم بروید و نذری کنید که برای خودتان نیز سازندگی داشته باشد. در اعمال خیر و دعاها و زیاراتتان شهدا و خصوصا ایشان را شریک کنید. از مرام و سیره‌ی زندگی عبادی، خانوادگی ،سیاسی، ولایی شهید درس بگیرید و در زندگی پیاده کنید . 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.