جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب فوت ناگهانی

تعبیر خواب فوت ناگهانی
مقاله

مشاهده تعبیر خواب فوت ناگهانی

تعبیر خواب فوت ناگهانی چیست ؟

سلام ممنون میشم تعبیر بفرمایید

دوستی دارم که متاهله و صاحب دو فرزند کوچیک.خواب دیدم بدون هیچ علتی ناگهانی فوت میکنه.من از فوتش بی نهایت ناراحت بودم.دیدم شوهرش بچه هارو اورده من‌ نگهشون دارم.بچه ها اصلا ناراحت نبودن و درک درستی از مرگ مادرشون نداشتن.براشون غذا درست کردم و روی مبل رو کثیف کردن ولی هر دوشون بازی میکردن.دخترش با من اومد بیرون که گفتن باید سرم بزنه و از سوزن میترسید.وقتی سوزن خورد شروع کرد به گریه کردن و من بردمش شیرینی فروشی دونات بخره.دوناتی که انتخاب کرد خیلی گرون بود ولی براش خریدم(در عالم رویا مثل دنیای واقعی مشکل مالی داشتم)

سردرگم شده بودم      دغدغه ذهنی زیاد        مجرد

 

تعبیر خواب :

تعبیر خواب فوت ناگهانی خیراست ان شاالله

پیغمبر اکرم صلوات الله علیه میشه که می فرماید(والموت راحت للمومن من الفتنه)  مرگ مرد مومن را از فتنه ها و گرفتاری ها خلاص میکند . در حقیقت این یک تحفه و ارمغانی است برای مومن .

  حضرت علي(ع) می فرمایند : (افضل تحفة المومن الموت)  یکی از بهترین ارمغان ها و هدیه هایی که در طول عمرت دریافت خواهی کرد را دریافت می‌کنی و این بشارت برای تو هست.

باز تعبیر دیگری از امیر المومنین علیه السلام هست که  ( الدنیا سجن المومن) دنیا زندان مومنه(الموت تحفة والجنة ماواه) مرگ آن ارمغان و هدیه که به مومن داده میشه به دلیل آن احساس حبس بودن در این زندان رو ميکند .  در حقیقت این بشارت به تحفه و ارمغانی هست که آرامش پیدا خواهد کرد.

ناراحتی شما از فوت ایشان نشان از خوب بودن دوست می کند . بچه ها نعمتهای خداوند هستند ، نگهداری از نعمت و حراست از آن ها موهبتی است که نصیب می شود . همچنین اطعام و نگهداری ایتام نیز نعمت بزرگ دیگری است که انجام داده اید .

از امام صادق(ع) نقل است که هنگام گریه یتیم عرش خدا می‌لزرد و خدا قسم یاد می‌کند که اگر بنده مؤمنی او را ساکت سازد بهشت را برایش واجب می‌کنم. 

امام علی(ع) ثواب مرد یا زن مومنی را که دست نوازش بر سر یتیم می‌کشند در برابر هر مویی که به دستشان می‌خورد یک حسنه می‌داند.

پيامبر (ص) : ما مِن مائِدَةٍ أعظَمُ بَرَكَةً مِن مائِدَةٍ جَلَسَ عَلَيها يَتيمٌ . هيچ سفره اى بابركت تر از سفره اى نيست كه يتيمى بر آن نشسته باشد .

دوستتان ان شاالله از مشکلات آسوده خواهند شد و موانع را پشت سر گذاشته و آرامش می یابند . در این بین شما نیز به سبب لطفی که دارید ، رزق و روزی با برکتی به دست آورده که باید شاکر آن باشید . تحمل شلوغی و مشکلات بچه ها ، در واقع ناملایماتی است که در زندگی و کسب و کار حلال وجود دارد . شما با آرامش و لذت پذیرای ایتام بودید و این نشان از توکل شماست .

ان شاالله امر خیری در پیش دارید گرچه ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد ولی خیر است . احتمالا دوست شما واسطه خیری است برای این وصلت . روابطی بین شما و ایشان اتفاق خواهد افتاد که خیر است .

مشکلات مادی گرچه بسیار سخت است ولی با تدبیر و صبوری برکت لازم را خواهید یافت .

در صورت امکان مالی مباغی را گرچه اندک برای ایتام درنظر بگیرید . دعای یتیم در واقع لرزش عرش خداوند و استجابت است .

 اگر می توانید از دوستتان خبری بگیرید که دوستی ها پایدار بمانند و پر خیر و برکت .

در پناه خداوند باشید .

 

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.