جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب صیحه آسمانی

مقاله

خواب صیحه آسمانی

تعبیر خواب صیحه آسمانی چیست؟ خواب دیدم که از طرف حضرت جبرئیل صیحه آسمانی را شنیدم . صورت بسیار نورانی ایشون رو هم دیدم. با صدایی بسیار بلند بشارت حضرت مهدی ع رو دادند به طوری‌که زمین‌ می‌لرزید.بهشون سلام کردم . صدای من را شنیدند چون به من لبخند زده و سلام کردند. چون می‌دانستم که زمان شنیدن صیحه باید سجده کرد به سجده افتادم . تمام مدت اشک شوق توی چشمانم جمع شده بود که بالاخره امسال حضرت حجت ع ظهور می‌کنند . خوابم خیلییییی واقعی بود تو رو خدا بگید تعبیر خواب صیحه آسمانی چیست ؟ (مجرد هستم)

 

تعبیر خواب صیحه آسمانی

تعبیر خواب صیحه آسمانی که معنای ندای آسمانی است و از علائم ظهور امام زمان‌ ع است را در رویا شنیدید . ان شاء الله خیر است . 

کسی ­که این ندا را می­‌دهد، جبرئیل امین است که محتوای سخن او در روایات به صور مختلف ذکر شده است. برخی از روایات این گونه بیان می کنند که ندا می­ دهد: «جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقًا» اسراء ، ۸۱ و برخی دیگر از روایات می گویند که آن ندا تصریح می کند که «الحق فی علی و شیعته» حق با علی و پیروانش می باشد؛ و برخی دیگر از روایات می‌گوید: «به نام قائم و پدرش ندا می دهد».

و این محتوا در روایات دیگر بدین صورت آمده است:
۱- حجت خدا ظاهر شد. ۲- حق با اوست. ۳-حق با آل محمد است. ۴- حق با حضرت علی و شیعیان اوست. ۵- خدا او را برای نابودی ستمگران برانگیخته است.
۶- دیگر دوران ستمگری سپری شده. ۷- او امیر شماست و فرمان به دست اوست. ۸- از او اطاعت کنید. ۹- بسوی او در مکه بشتابید. ۱۰- یاران او، اولیای پروردگارند.

(کتاب در آستانه ظهور)

به هر حال ندای آسمانی وجودش حتمی است، گر چه محتوای آن در روایات مختلف است اما آثار آن یکی است. ­
در روایت است که وقتی که مردم این ندا را می‌شنوند، فرد خوابیده بیدار می‌شود و ایستاده می­‌نشیند و یا به حیاط خانه‌­اش می­ رود و حتی دختران پرده نشین خارج می­‌شوند و پدران و برادرانشان را به یاری حضرت ولی عصر تشویق می­‌کنند. 

امام صادق ع فرمودند: پس از اینکه صیحه را شنیدید سجده کنید و بگوئید سبحان ربنا القدوس (منزه است پروردگار ما که مقدس است) که اگر کسی چنین کند نجات می‌­یابد و کسی که مقابله کند هلاک می­شود.

پس از این صدا، نام و یاد مهدی ع در دلها و بر سر زبانها می‌­افتد و همه با هم از آنچه شنیده‌­اند سوال می­‌کنند و شاید از هم می­‌پرسند که مهدی کیست که این چنین مقامی دارد و اینگونه به نام او ندا سر میدهند و یا آیا واقعا این صیحه همان ندای آسمانی وعده داده شده است؟ به خوبی می توان تصور کرد که چه شور و شعف توصیف ناپذیری دل مسلمانان را فرا می­‌گیرد، تا آنجا که این سرور و شادی داخل قبر مومنان از دنیا رفته می­‌شود و شادمانی نیز آنها را فرا می­‌گیرد. از اینکه بالاخره حجت خدا را که منتظر ظهورش بودند و به خاطر اعتقاد به او و اهدافش این همه انتظار کشیده و طعنه و شکنجه را از دشمنان به جان خریدند، امر ظهورش فرا رسیده است.

 

تعبیر رویا

تعبیر رویای شنیدن صیحه آسمانی و حالاتی که وصف کردید نمادی از این است که ان شاء الله شما از منتظران ظهور حضرت حجت ع هستید . عشق و ارادت به حضرت مولا ع دارید. برای فرجشان‌ دعا می‌کنید. یاد و نام حضرت ع بیش از پیش بر دلتان  می‌افتد .

اینکه صورت نورانی حضرت جبرائیل را دیدید نمی.توان گفت که حتما حضرت بودند چرا که تا به حال ایشان را ندیده‌اید که صورت در خواب را به ایشان‌ تطبیق دهید .
ولی تعبیر رویای شما نویدی جان بخش است و بسیار مبارک است . ان شاء الله در امورتان گشایشی رخ می‌دهد و خوشحالی و شعف به واسطه‌ی عنایت مولا ع نصیبتان می‌شود .به دنبال وقوع این حادثه‌ی عظیم بر خاک‌ برای خدا سجده کردید که   نشانه عبودیت و اظهار تذلل به درگاه اوست و نمادی از شاکر بودن شما به نعمت ولایت است و برکات خوبی برایتان دارد .

شخصی خدمت پیامبر (صلی الله علیه و آله) آمد و گفت: گناهانم بسیار و عملم اندک است. فرمود: سجده‌های خود را زیاد کن، زیرا آنگونه که باد، برگ درختان را می ریزد، سجده هم گناهان را می ریزد. بحار الانوار، ج۸۲، ص۱۶۲.

سعید بن یسار میگوید به حضرت صادق (علیه السلام) گفتم: من از پیشگاه حضرت حق مسئلت و درخواست می‌کنم در حالى که در رکوع یا سجودم، فرمود خوب است در حالى که در سجدهاى دعا کن زیرا نزدیک‌ترین حالت عبد به پیشگاه خدا در سجده بودن اوست خدا را در آن حال براى خیر دنیا و آخرتت بخوان.
همان، ج ۸۵، ص ۱۳۲.

ان شاء الله گناهانی از شما بخشیده می‌شود و حاجتی دارید که برآورده‌ی به خیر می‌شود. به امید خدا همسری با ایمان که موجب فرجی در زندگی شماست نصیبتان می‌شود.  

زمینه معنویت بالاتری را کسب می‌کنید وبر ایمانتان افزوده می‌شود. ظهور عام حضرت حجت ع بر جان و دلتان آشکار می‌شود .
بدین‌ معنا که به واسطه عنایت حضرت ع از حیث باطنی و درونی با امام ع رابطه بیشتری برقرار کرده و نقش پر رنگ تری از حضور و صفات و سیره امام ع را در جوانبی از زندگی احساس می‌کنید که بر روی شما تاثیر معرفتی بسیار خوبی دارد .

 

توصیه میشود

در زمینه‌ی کسب معرفت امام و ویژگی‌های منتظران ظهور حرکت کنید. دعای فرج و دعای ال یس را همیشه تلاوت کنید . برای سلامتی حضرت ع صدقه دهید
پیوندتان را با امام ع و پدر مهربانتان عمیق کنید. هر روز بعد از نماز به همه فرشتگان و انبیاء‌ الهی خصوصا حضرت جبرائیل و امام زمان ع سلام دهید .تاثیر پاسخ سلام آنان به شما سلامتی و نشاط روح و جسم شماست.

ان شاء‌الله که ظهور حضرت بسیار نزدیک‌ باشد.‌چه شادی وصف ناپذیری در دل‌های مومنان و مظلومین جهان اتفاق خواهد افتاد   اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من اعوانه و انصاره🤲

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
5
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.