جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب شرمنده امام حسین ع

مقاله

 خواب شرمنده امام حسین ع

تعبیر خواب شرمنده امام حسین ع چیست ؟ خواب دیدم که تو یکی از خیابون‌های شهر خودمون هستم و به قصد باشگاه رفتم. فضای زیرزمین مانندی بود که پله می‌خورد و پایین می‌رفت . وقتی از پله‌ها رفتم ی پنجره بود که بازش کردم و رو به روم با فاصله خیلی خیلی کم حرم امام حسین ع رو دیدم و روی پرچم سرخ رنگی نوشته بود یا حسین . اصلا باورم نمی‌شد خیلی گریه کردم به اطرافم که نگاه کردم دیدم انگار کربلا هستم . مردم رو با چشمام دنبال می‌کردم که دارن وارد حرم میشن . منم رفتم که وارد حرم بشم ولی خودمو خیلی بی ارزش می‌دونستم و احساس شرمندگی می‌کردم و خجالت می‌کشیدم داخل برم .
بعد دیدم تو یخچال خونمون پر بود از  شله زرد نذری که برامون آورده بودن.

(تو این چند روز  اخیر خیلی آشفته بودم و استرس و اضطراب داشتم چون کنکور دارم و اینکه تقریبا یکسال میشه که هر روز زیارت عاشورا و زیارت حضرت عباس میخونم. تعبیر خواب شرمنده امام حسین ع چیست؟ 

 

تعبیر خواب 

تعبیر خواب شرمنده‌ امام حسین ع با توجه به حالات شما در خواب و عالم واقع خیر است.در خیابانی به سمت باشگاه در حرکت بودید .
دیدن راه و جاده با توجه به روایتی به: دنیا، فراغت و شادی، کار نیک، خیر و برکت، آسایش و راحتی مردم  تعبیر می‌شود . 
در دنیا با فراز و نشیبش روبرو هستید و پیش می‌روید .

رفتن به باشگاه بدن‌سازی بدین معناست که شما در زندگی واقعی خود برای رسیدن به اهداف خود سعی می‌کنید و هنگامه بروز مشکلات تلاش دارید . در این راستا به پرورش قوای جسمی و بدنی خود اهمیت می‌دهید .

به نظر می‌آید اگر فقط به این‌ بُعد از زندگی توجه کنید با این وصف مدارج کمال علمی و ایمانی و ..را به خوبی طی نمی‌کنید ( از پله پایین رفتن )، ولی به فضل الهی و با تمسک به امام حسین ع و حضرت عباس ع پنجره ای از معرفت و امداد اهل بیت ع به روی شما باز می‌شود که جانتان را نشاط معنوی و روحی بخشیده و برکات زیادی را مشاهده می‌کنید.

زیارت امام‌ حسین ع

زیارت امام حسین ع با توجه به معرفت زائر  برکات بسیار زیادی  دارد.

 امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کسی که خداوند خیرش را بخواهد، حب امام حسین علیه السلام و حب زیارتش را در قلب او می‌اندازد و هر که را خداوند بدیش را بخواهد، بغض نسبت به امام حسین علیه السلام و بغض زیارت آن حضرت را در قلب او می اندازد.

و نیز فرمودند : هیچ کس نیست در روز قیامت مگر اینکه آرزو می‌کند ای کاش امام حسین علیه السلام را زیارت کرده بودم آن هنگامی که می بیند که با زوار امام حسین علیه السلام چه می‌کنند، چقدر نزد خداوند مورد کرامت واقع می‌شوند.

از جمله پاداش های زیارت امام حسین ع: 
۱)روزى را زیاد مى کند.
۲) عمر را طولانى مى کند.
۳) خطرات را دفع مى کند.
۴) گناهان گذشته و آینده را مى آمرزد.
۵) حاجت او کنار قبر مستجاب است .
۶) ملائکه براى زوار دعا مى کنند.
۷) هنگام خروج از خانه از گناه خارج مى شود.
۸) ثواب هزار حج مقبول دارد.
۹) ملائکه مأمور حفظ او و مالش هستند تا برگردد.
۱۰) به هر درهمى ده هزار درهم در دنیا و آخرت به او عوض مى دهند.
۱۱) خداوند مهمات دنیوى زائر را بر آورده مى کند.

تعبیر خواب  علَم و پرچم به روایت امام صادق (ع): ریاست و سروری، جاه و بزرگی ،خوبی حال و روز. و نیز نمادی از زنده نگه داشتن از ارزش‌ها میباشد. 

تعبیر رویا

تعبیر خواب شرمنده‌ امام حسین ع با وصفی که داشتید این است که ان شاء‌الله در عالم واقع معرفت و ایمان شما افزایش میابد و برخی از برکاتی که در زیارت امام‌حسین ع ذکر شد با توجه به خواسته و نیت شما در عالم واقع برآورده‌ی به خیر می‌شود .
مثلا از امری و مشکلی دغدغه‌ای دارید و نگران هستید که عاقبتش چه می‌شود، با رویت حرم امام ع و زیارت حضرتش امنیت می‌یابید .
 یا دشمنی بیرونی و یا صفت اخلاقی مذموم درونی دارید که شما را آزار می‌دهد، این‌ رویا نمادی از پیروزی شما بر دشمن درونی و بیرونی است.
گناهانی از شما بخشیده شده و احساس سبکی و نشاط را در وجودتان‌ می‌یابید .

الحمد لله صفت خوبی دارید. شرمنده امام حسین ع بودن و خجالت کشیدن و خود را در محضر ایشان  ناچیز دانستن بسیار خوب است و نشان از تواضع شما نسبت به عظمت خدا و امامان ع دارد و نیز نشانه‌ای از این است که  نسبت به گناهان‌ خود پشیمان و شرمسارید .این حالت به همراه اشک چشمتان دال بر آمرزش گناهانی است که موجب نزدیکی شما به خدا می‌شود.

امام سجاد در دعای ابوحمزه میفرماید :‌« اذا رایت ذنوبی فزعت و اذا رأیت کرمک طمعت »  خدای من ، مولای من ، آقای من ! چشمم که به گناهان خودم می‌افتد ، خوف و فزع و ترس مرا فرا می‌گیرد اما یک نظر که بتو می‌کنم ، رحمت ترا که می‌بینم ، رجاء وامید در دل من پیدا می‌شود .

توجه کنید در عالم واقع ناامید از رحمت حق نشوید و با دو بال خوف و رجاء‌ حرکت کنید .
به آنچه خدای حکیم‌ مقدر فرموده و قطعا خیر بنده در آن است ایمان داشته باشید .
گاه حاجتی که دارید برآورده می‌شود و گاه به دلیل عدم مصلحت بهتر از آن‌را دریافت می‌کنید علاوه بر اینکه به دلیل دعا کردن ، التجا نمودن و عدم خستگی  از این ارتباط زیبا و شاکر بودن به مقام والایی می‌رسید.

بودن شله زرد نذری در یخچال خانه نمادی از رزق و روزی معنوی است . برنج و زعفران در شله زرد نمادی بر افزایش نشاط معنوی و ایمان شماست.

برای امر کنکور و هر امر مهم دیگری نگران نباشید . به خوبی و نشاط و با برنامه ریزی خوب تلاش کنید و بر کشتی نجات ابا عبد الله ع سوار شوید و برای تبعیت از آن بزرگواران  حتی الامکان‌ بکوشید و امورتان را به خودشان‌ بسپارید. ان شاء‌الله به سروری و بزرگی می‌رسید و نتیجه مطلوب را دریافت کنید . مهم‌تر آن‌ است که با قلبی مطمئن و راضی به قضای الهی در فراز و نشیب‌های زندگی مسیر حق را به زیبایی بندگی کنیم و از امتحان های الهی به مدد امام حسین ع سربلند بیرون آئیم و  این است سعادت واقعی آدمی. که ان شاء‌الله شما در این امر یاری می‌شوید . 
به حضرت عباس ع که باب الحسین ع است متوسل شوید و نذری کنید  تا به فضلشان زیارت امام حسین ع  نصیبتان شود . 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.