جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب بچه بیمار

تعبیر خواب بچه بیمار
مقاله

مشاهده تعبیر خواب بچه بیمار

تعبیر خواب بچه بیمار چیست ؟

سلام روز بخیر

امشب یه خوابی دیدم که خیلی یادم نیست ولی یه تیکه شو یادمه، انگاری رفته بودم توی یه کلاس درس، میز دوم نشسته بودم، یهو توی خواب انگار بهم الهام شد که پایین میزو ببین، یه کودک خوابیده بود، مامانش ردیف جلوم نشسته بود، بچشو آورد بالا، گفت ببینش چه خوبه، بعد قفسه سینه بچه باز شد، مامانش گفت فلان مشکلو داره بچم، دست بزن ببین، قراره ببریمش دکتر، من اول هی میگفتم دستم آلوده‌اس، اینطوری نمیزنم به بچه، بعد مامانش هی اصرار کرد و من دستمو ضدعفونی کردم و این کارو کردم، بعد اومد بغلم، دیگه مشکلی نداش انگار، شیر خوار بود ولی خیلی بزرگتر از سن دو ماهگیش میخورد ( چون توی خواب از مامانش پرسیدم چند وقتشه و گفت دوماهشه)، بعد همینطور که توی دستام بود و باهاش حرف میزدم، کودک هم با من حرف میزد من هی تعجب کرده بودم به بقیه میگفتم ببینین داره حرف میزنه بچه به این کوچیکی. یادم نمیاد چی میگفتیم بهم فقط یادمه سوالامو جواب میداد حتی فک کنم لبخند میزد بهم.

تعجب     درگیر    مجرد

 تعبیر خواب :

تعبیر خواب بچه بیمار خیر است ان شاالله

فرزند نعمتی است که خداوند عطا می کند . روایتی از امام صادق علیه‌السلام ،مبنی بر اینکه آن حضرت فرموده‌اند: «اَلبَنونَ نَعیمٌ وَ البَناتُ حَسَناتٌ وَ اللّه یَسألُ عَنِ النَّعیمِ وَ یُثیبُ عَلَى الحَسَناتِ؛ پسران، نعمت‌اند و دختران خوبى هستند. خداوند، از نعمت‌ها سؤال مى‌کند و به ازای خوبى‌ها پاداش می‌دهد.»

افراد همیشه مورد رحمت و الطاف خداوند بوده و از نعمات بی دریغ الهی بهره مند می شوند . کلاس درس اشاره به یادگیری و آموزشی دارد که در طول زندگی به وجود می آید .

بچه نیز اشاره به نعمتهایی است که خاصه برای شما وجود دارد . در مسیر زندگانی فرصتهایی به وجود می آید که باید به نحو احسنت از آنها استفاده کنید.

بیمار بودن بچه نیز حاکی از نوع برخورد ، مصرف و میزان استفاده ای است که از نعمت می نمایید . شما می توانید با برخورد و مصرف درست آن را زنده و یا برعکس از بین ببرید .

در بیشتر مواقع سبب تجربه ای می شود که باید یاد گرفته و به ذهن بسپارید . صحبت کردن کودک نیز نشان از نعمت و معجزه ای است که سبب تقویت ایمان و تقوی می شود . قرآن کریم مثالی از صحبت کردن حضرت عیسی(ع) می زند تا با این معجزه ایمان به پاکی حضرت مریم (س) و قدرت خداوند را یادآوری نماید .

شما اشاره کردید که با دستان آلوده به بچه دست نزدید ، دست عضوی است که کارها با آن انجام میشود ، بنابراین ممکن است کاری که انجام می دهید درست نباشد و یا به طور صحیح انجام نمی دهید . خوشبختانه توانستید با ضد عفونی کردن آنها ، آلودگی را پاک کرده و از نعمت ارزانی شده استفاده کنید .

 به این ترتیب :

مسئله ای سبب درگیری ذهنی تان شده و نگرانی هایی را به وجود آورده ، مطمئن باشید مورد لطف خداوند قرار گرفته اید .

احتمال می رود در مسئله فوق مورد اتهام واقع شده باشید که البته به نظر می رسد ، موردی برای تهمت وجود نداشته و گناه کار نیستید . باید کمی صبور باشید ، توکل به خداوند کنید و توسل به حضرت زهرا (س)بسیار باعث آرامش در کشف حقیقت دارد .

گاهی مرور زمان لازم است تا مسئله روشن شود . در بیشتر اوقات قضاوت های عجولانه و بی منطق سبب چنین برداشتهای غلط افراد می شود . با نهایت صبوری و در حد ممکن سعی کنید مسائل را باز کرده و توضیحات لازم را بدهید .

احتمال دیگراینکه ، با توجه به مجرد بودن شما در امر خیری که پیش رو دارید ، مشکلی به وجود آمده و سوء تعبیری که باید با ایمانی قوی و اعتماد و توکل بر خداوند برطرف نمایید . صبوری و آرامش در همه حال اهمیت دارد .

همانطور که دستان را از آلودگی ها ضد عفونی کردید باید شک و ظنی که به شما و کارتان وجود دارد برطرف شود .

اگر با فردی دوست هستید و یا در آینده می خواهید رابطه ای دوستانه داشته باشید ، حتما تجدید نظر کرده و بیشتر پیرامون مسئله فکر کنید . وقتی دستی آلوده شد به سختی می توان آن را پاک و یا از اتهامات گرچه صحیح نباشد مبرا کرد .

در تصمیمات ، انتخاب و سرمایه گذاری کردن در مسئله جوانب کار را در نظر داشته باشید . و با دقت و از روی عقل ومنطق تصمیم بگیرید .

در پناه خداوند باشید .   

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.