جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب نگین یاحسین

تعبیر خواب نگین یاحسین
مقاله

مشاهده تعبیر خواب نگین یاحسین

تعبیر خواب نگین یاحسین چیست؟

سلام  خواب به شرح زیر است:

در خواب مادر همسرم انگشتر عقیق سرخ بزرگی به من داد که روی آن بزرگ حک شده بود یا حکیم و یک طرف آن کوچک نوشته بود یا حسین و گفت این کلید حسینه ای هست که وقف جد همسرم برای حسینه بود وقتی به همراه پسرم وارد حسینه شدم مجلس روضه حضرت علی ع بود و نشستم چند دقیقه بعد به دست شویی رفتم و بعد دوباره وارد مجلس شدم و بعد پسری را که مادرش همراهش نبود به دست شوی دیگری بردم که مدفوع کرد و او راشستم و بعد دوباره وارد مجلس شدم و مرید حسینه که هم سخنران مجلس بود و هم مداح مجلس پرسید که کلید هیئت دست تو چه می کند گفتم این کلید را مادر شوهرم به من داد و گفته این کلید در این هیئت هست که مال جد همسرم بود و او از من تقاضا کرد تا کلید را به او بدم و من هم کلید را به اون دادم وقتی همسرم جلوی در هیئت به دنبالم آمد از او تقاضا کردم که اگر زمین هیئت به او رسید نگذارد هیئت خراب شود هیئت را سالم نگهدارد وقسمت خراب هیئت که فقط شامل دست شویی پشتی هیئت می شود خراب کند و جای آن ساختمان دو طبقه ای بسازد که طبقه بالا خانه و طبقه پایین دستشویی و مغازه ای برای کسب خودش باشد و بعد دیدم انگشتر را از آن آقا پس نگرفتم و برگشتم و دیدم همه جا خالی هست و انگشتر را جای که نشستم قرار داده برداشتم و بیرون آمدم و به مادر همسرم پس دادم و در طول تمام خواب نگین انگشتر از رکاب جدا می شد و من آن را با دست به انگشتر می چسباندم

تعبیر خواب :

تعبیر خواب نگین یاحسین ان شاالله خیر است .

از زمانهای دور انگشتر نه تنها به عنوان زینت بلکه با توجه به نگین آن می تواند نشانی از معنویت داشته باشد. نقش انگشتری انبیاء و اولیاء الهی حاکی از این مطلب است . انگشتر تعبیری بر ، قدرت ، ولایت ،مال ، فرزند و همسر دارد .

امام صادق علیه السلام : انگشتر عقیق باعث ایمنی در سفر است ،  پریشان نشود و عاقبت كارش البته نیكو باشد. همچنین انگشتر را نشان از فرزند ،مال ، قدرت دانسته اند و خصوصا که طلا باشد خوب است . در بسیاری از روایات انگشتر به ولایت و ولایتمداری نیز تعبیر شده است .

کوه عقیق ، اولین کوه شهادت دهنده به ولایت امیر مؤمنان (ع) است . امام رضا (ع) ضمن حدیثی در فضیلت روز غدیر فرمود: سپس خداوند ولایت امیر مؤمنان (ع) را بر کوه ها عرضه کرد. پس اولین کوه هایی که به ولایت امیر مؤمنان شهادت دادند سه کوه عقیق ، فیروزه و یاقوت بودند .

از  امام جعفر صادق (ع) فرموده اند که: انگشتر عقیق در دست کنید که مبارک و امید بخش است و عاقبت صاحب انگشتر عقیق به خیر و نیکی می باشد .

حکیم یک یاز صفات الهی است.«حكيم» افعال خود را به بهترين وجه و از نزديك ترين راه انجام می دهد؛ و از هرگونه كار نادرست و ناموزون پرهيز می کند . حکیم نیز به شخصی که کار را بر اساس عقل و علم و در مسیر حق انجام می‌دهد، اطلاق می‌شود.

اعمال انسان حكيم با قوانين عالم هستى هماهنگ است؛ ولى خداوند حكيم قوانينى را كه ايجاد كرده مصداق نظام احسن است، به بيان ديگر، خدا ايجاد قانون مى كند و ما پيروى از قانون. زیرا عوامل پدید آورنده کارهای قبیح و عبث و مخالف با اهداف واقعی در خدای متعال وجود ندارد .

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كليد را تعبیر به مژده وبشارت ، فرج و نجات از غم ، شفا ازبیماری ، یافتن از بیماری ، قوت و نیروی دین ، برآورده شدن حاجت ، اجابت دعا ، علم و دانش دانسته اند . همچنین نگین انگشتر را تعبیر به قدرت و ریاست ، همسر ، فرزند ، مال و ثروت می دانند .

 به این ترتیب :

به نظر میرسد امانتی به شما سپرده شده که کمی مردد هستید . حاجتی دارید که با تآخیر در برآورده شدن ، باورهایتان کمی خدشه دار شده و خللی در آنها به وجود آمده .

در واقع هنوز در مسئله به وجود آمده با خودتان کنار نیامده اید . حسینیه محلی است برای یاد و ذکر اهل بیت(ع) و شما در مجلس روضه امیرالمؤمنین (ع) وارد شده اید . به این معنا که ایمانی از ولایت پذیری و ارادت به اهل بیت (ع) دارید .

رفتن به دستشویی نشان از همان تردید است که سعی در رفع آن دارید . تلاش می کنید تا این مشکل را هم برای دیگران برطرف کنید .

احتمال دیگر اینکه شبهه ای از نظر مالی برایتان به وجود آمده که سعی در برطرف کردن دارید (دستشویی رفتن ) .

گرفتن انگشتر از مادر همسرتان ، تحکیم زندگی زناشویی است که نگین آن می تواند ایمان و فرزندتان می باشد. درآمدن نگین انگشتر ، نبودن ثبات آن است .

یچه ای که به دستشویی بردید ، نعمتی است که به شما عنایت شده ولی متآسفانه مشکلی برای آن به وجود آمده و از نظر مالی نزدیک به حرام شده که شما سعی در تطهیر آن داشته اید .

احتمالا ، مالی از ارثیه به همسر شما رسیده و یا خواهد رسید . امانتی در آن وجود دارد ، نحوه تقسیم ارث و یا نوع استفاده آن هم مهم است .

توجه فرمایید که وقف شرایط و احکام خاصی دارد که از نظر قانون و شرع رعایت آن الزامی است . حتی خراب کردن و دوباره ساختن آن تابع شرایط و احکام آن است .

شاید وجود مشکلات ، ایده ها و افکاری را به وجود می آورد ، اما راه حل مشکل شما کلید حسنیه ای است که به شما داده شده . توسل و ارادت به اهل بیت(ع) رزق و روزی و برکت به همراه دارد . مژده و بشارتی و فرجی در مشکلات خواهد بود .

ارادت و توسل خاصه شما قلباً موافق با خراب کردن حسنیه و از بین رفتن محل هیئت نیست . شاید همسرتان درصدد چنین کاری هستند . شما به عنوان همسرشان بهترین فردی هستید که می توانید موضوع وقف را مطرح و مجاب به عمل صحیح کنید .

توجه در معنای یا حکیم داشته باشید ، بی تردید خداوند قوانینی نظامند خلق کرده و کاری عبث و بیهوده انجام نمی دهد . حکمت یعنی همه کارها به نحو احسنت و از روی منطق و عقل و پرهیز از کارهای نادرست است .

لذا توصیه می شود :

بررسی کنید ، در مورد ملک وقفی که به چه صورت است .!! یا اگر احتمالا در آینده تصمیماتی گرفته می شود به چه صورت خواهد بود .

سعی کنید با ایمان و توسل به اهل بیت (ع) وسوسه های شیطانی را دور کنید . اهل بیت (ع) واسطه ای در دنیا برای اهل ایمان هستند .

حکمت خداوند را در نظر داشته باشید ، تلاش داشته باشید و نتیجه را به خداوند حکیم واگذار کنید .

در پناه خداوند باشید .   

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.