جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب گاو شاخدار سیاه

تعبیر خواب گاو شاخدار سیاه
مقاله

مشاهده تعبیر خواب گاو شاخدار سیاه

تعبیر خواب گاو شاخدار سیاه چیست؟

سلام وقت بخیر،خواب میدیدم که یک قسمتی مثل یک طاقچه در دیوار خانه مان هست و لوله های آبی که یک سرشان باز هست در آن قرار دارد و من سعی در بستن سر لوله ها با کاغذ مچاله شده دارم و میترسم که حیوانی مثل مار از طریق لوله ها به داخل خانه بیاید و بعد از بستن سر لوله ها میدیدم کودکی از بیرون خانه پشت همین طاقچه درحالی که با یک ماشین کوچک بازی میکند ضربه ای به دیوار میزند که ترس من برای باز شدن راه لوله بیشتر میشود به همسرم گفتم باید بروم و به این کودک نتیجه ی کارش و گوشزد کنم درخواب سارافونی سیاه با گلهای سفید کوچک و روسری کرم رنگی داشتم که اول به پشت گردنم بسته بودم و گردنم مشخص بود و بعد روسری و به زیر چانه ام آوردم و گره زدم بیرون از خانه که رفتم کودک خودش دست از کارش برداشت و رفت یک صندلیه آهنی زنگ زده را دیدم خواستم رویش بنشینم که یک گاو سیاه شاخدار به سمتم حمله کرد و گفت این صندلیه منه و من بلند شدم وفرار کردم و میدیدم گاو ول کن نیست و حتی صندلیو به سمتم پرت میکنه و بازهم بهم حمله ور میشد اما نتوانست بهم ضربه ای وارد کند،به محوطه ی پشت خانه فرار کردم هنگام فرار یک شیر ماده ی سبز رنگ و دیدم که کاری بهم نداشت وباز به سمت دیگری که پراز گل بود پیچیدم واینبار یک شیر ماده به رنگ خاکی به سمتم حمله ور شدو باز فرار کردم واز خواب پریدم،لطفا اگر خوابم تعبیر دارد برایم تعبیر کنید متشکرم

 ترس        متاهل

تعبیر خواب :

تعبیر خواب گاو شاخدار سیاه خیر است ان شاالله  

گاو از جمله چهارپایان حلال گوشتی است که از همه اعضای آن استفاده می شود . اما وجود شاخ در گاو نشان از نر بودن آن است و عموما گاوهای نر فواید کمتری داشته و یا خواص دیگری خواهند داشت .

رنگ سیاه ، شاخ و حمله آن نشان از خشم و ناراحتی است .   

شیر حیوانی درنده و از تیره گربه سانان است ولی رفتارخاصی داشته و سعی در اقتدار دارد . رنگ سبز آن نشان از آرامش اوست . و رنگ خاکی به دلیل قرار گرفتن در زمره رنگهای سرد نشان از خصومت ، سردی و حمله ور شدن می باشد .

مار دشمن آرامی است که بیصدا نزدیک می شود ودر وقت مقتضی صدمه میزند . گاه فرد اصلا متوجه حضور مار نمی شود .

به نظرمی رسد :

در مسیر و راه زندگی دچار نگرانی و اضطراب هستید . چیزی شما را نگران کرده و از آن ترسیده اید . آب نشان از جریان زندگی است ولی آن را محدود و محصور در لوله کرده اید . اما با وجود محدودیت ایجاد شده نتوانسته اید آن را مدیریت و کترل کنید . سعی در کنترل دارید ولی موفق نمیشوید . زیرا ابزار مناسبی استفاده نکرده اید.

کاغذ هرگز نمیتواند جلوگیری از نفوذ دشمنی مانند مار را داشته باشد .

خانه جایگاه شما در خانواده و محیط اجتماعی است که به نظر می رسد ، محیطی استرس زا شده است . چیزی محیط خانواده  و یا جایگاه اجتماعی را تهدید می کند که سعی در جلوگیری از آسیب دارید . مار اشاره به دشمنی است که سعی در صدمه زدن دارد . که البته هر چیزی می تواند باشد ، فکری که موجب آزار شماست ، فرد و یا وسیله ای که اذیت کننده می باشد . خوشبختانه آسیب رسانده نشد .

صندلی زنگ زده اشاره به تکیه گاه نامطمئن دارد . تکیه گاهی که نه تنها نمیشود روی آن نشست ، گویا متعلق به کس دیگری است که با نزدیک شدن شما به صندلی ، حمله ور شده و عصبانی شده است . (حمله گاو شاخ دار) ممکن است جایگاه فردی را تصاحب کرده اید که از آن شما نبوده .

با دو دست از افراد مواجه هستید ، عده ای با قدرت اقتدار ولی آرام و عده ای در صورت اقتدار مهاجم و مدعی هستند . با هریک از این افراد باید رفتار خاصی داشت .

باغ گل نشان از فرزندانتان هستند که ممکن است با این افراد روبرو شوند . مراقب صحیح از آنها همیکی از دغدغه ها و نگرانی های شماست .

لباس شما نشان از همسر و ایمانی است که دارید . قرآن می فرماید : « هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ » همسران لباس یکدیگرند و تکمیل کننده هم . از طرفی ( لباس التقوی خیر لکم) بحث تقوا مطرح می شود . شما سعی در حفظ آن داشتید .

محافظت از حریم خانه و خانواده و مدیریت آن را داشته اید . موانعی وجود دارد که باید با تدبیر ، فکر و از راه مناسب برطرف نمایید .

نگرانی شما از داشته هایتان قابل درک است ولی از راه درست و مناسب . با هر مشکلی باید به طریقی مواجه شد و آن را برطرف نمود . میتوانید از افراد قابل اطمینان و مجرب مشورت بگیرید تا آسیب کمتری ببینید .   

در پناه خداوند باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 تعبیر رویا
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
1
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.