جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب اشک چشم

تعبیر خواب اشک چشم
مقاله

مشاهده تعبیر خواب اشک چشم

تعبیر خواب اشک چشم چیست؟

سلام من خواب دیدم تو یه روضه بودم که مدرسه گذاشته بود و یکی که ازش دشمنی داشتم اما نه در اون حد تو اون زمان خیلی تنفرم شدید بود بالاخره گذشت و روضه اگه اشتباه نکنم برای حضرت زهرا بود من کلی اشک ریختم صاحب روضه خیلی حواسش بهم بود و دوستم که بغلم بود اگر اشتباه نکنم یه چادر سفید برام آورد یا خودش بهم داد بعد مراسمم هرکی منو میدید میگفت چشماشو چقدر گریه کرده انگار نه انگار که مراسم بودن

 نمیدونم فکر نمیکنم چون خوابم هیچ شباهتی به تفکراتم نداشت         مجرد

تعبیرخواب :

تعبیر خواب اشک چشم ان شاالله خیر است .

امام صادق عليه السلام : پيامبر خدا صلى الله عليه و آله فرمود: هرگاه باغى از باغهاى بهشت ديديد، در آن گردش كنيد. عرض شد: اى پيامبر خدا! باغ بهشت چيست؟ فرمود: مجالس مؤمنان .

امام باقر ع فرمودند: «خدا ببخشد بنده‌ای را که نام ما را زنده بدارد…».

 مرحوم آیت الله بهجت رضوان الله تعالی علیه می فرمودند: اشک را از عالم ملکوت می آورند و در  مَشک چشم ها تقسیم می کنند..

اشک بر اهل بیت (ع) رزق آسمانی است.. ، روزی ای است که از آسمان تقسیم می شود..آن هم به دست ام الائمه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها..

امام جعفر صادق علیه السلام فرموده اند: هر کس به اندازۀ بال پشه برای  جدّ غریبم  حسین علیه السلام اشک بریزد، خدا همه گناهانش را می بخشد و بهشت بر او واجب می شود..

امام صادق علیه السلام می گوید: هر کس این گونه گریه کند  شبیه من است

 هرکس می خواهد شبیه امام جعفر صادق علیه السلام شود،طوری گریه کند که اشک از صورتش روی سینه اش بچکد.

قالَ الصّادقُ علیه السّلام: لِکُلّ شَیْئٍ ثَوابٌ اِلا الدَمْعَةٌ فینا..

امام صادق فرمودند: هر چیزى پاداش و مزدى دارد، مگر اشکى که براى ما ریخته شود(که چیزى با آن برابرى نمى کند و مُزد بى اندازه دارد..)

«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ إِذَا ذُكِرَ اللّهُ وَجِلَتْ قُلُوبُهُمْ :  مؤمن این خصیصه را دارد که وقتی یادی از خدا می‌شود دلش می‌لرزد.» این علامت ایمان است. قلب انسان باید طوری باشد که در مقابل عظمتْ الهی احساس خودباختگی کند.

امام صادق (ع) خواب گریه کردن را این چنین تعبیر کرده است: «تعبیر اشک که از چشم بیاید بر سه وجه است: شادی و خرمی، غم و اندوه، نعمت.»

تعبیر :

مدرسه محل علم آموزی است و یکی از مکانهایی است که خیر و برکت دارد . حضور در روضه حضرت زهرا (س) نشان از ارادت قلبی شماست . اهل بیت (ع) خصوصا حضرت زهرا (س) واسطه فیض و خیری هستند که با متوسل شدن به ایشان ، گشایشی در کارها خواهد شد .

همانطور که در خواب مجلس روضه حضرت روزی تان شده بود ، ان شاالله در عالم واقع نیز رزق و روزی و برکت چه مادی و چه معنوی به واسطه توسل به ایشان روزی تان میشود . خصوصا اینکه صاحب مجلس به شما توجه خاصی داشتند !

گریه نشان از گذشتن از غم و ناراحتی است . نعمتی است که بعد از مسائل ناراحت کننده ان شاالله روزی می شود. اما در مورد دشمنی که فرموده اید ، در بسیاری از اوقات اختلاف سلیقه ها سبب میشود تا کدورت و ناراحتی به وجود آید . به این ترتیب در بسیاری از مواقع به وسیله راه حل های ساده قابلیت برطرف شدن را دارند .در بسیاری از مواقع هم می توان از مسائل گذر کرده و گذشت نمود .  

چادر از جمله پوشیدنی هایی است که ، به همسر و ایمان بنابر آیات قرآن تعبیر میشود . « هُنَّ لِبَاسٌ لَّكُمْ وَأَنتُمْ لِبَاسٌ لَّهُنَّ » همسران لباس یکدیگرند و تکمیل کننده هم . از طرفی ( لباس التقوی خیر لکم) بحث تقوا مطرح می شود .

رنگ سفید آن اشاره به پاکی و حیاست . چادر سفید با توجه به مجرد بودن شما نشان از همسری با تقواست که احتمالا دوست شما واسطه خیری است در این زمینه .

چشمان افراد ،گواهی است بر اسرار درون و حالات فرد ، چشمان شما نیز گواهی بر احساس و حالت روحی شما .

شاید دیگران درک کمتری از شرایط و حالت شما داشته باشند . احساس افراد نیز قابلیت تغییر دارد.

لذا توصیه می شود :

در صورت به وجود آمدن شرایط ازدواج جوانب را سنجیده و تصمیم درست ، منطقی داشته باشید .

برای انتخاب ایمان را در اولویت قرار دهید .

مجلس روضه ای که در آن به دانسته ها اضافه و تحولی ایجاد نماید ، دارای قدر و ارزش خاصی خواهد بود .

در پناه خداوند باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 تعبیر رویا
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
1
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.