جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب توصیه شهید بابک نوری

مقاله

خواب توصیه شهید بابک نوری

تعبیر خواب توصیه شهید بابک نوری چیست ؟ خواب دیدم که برای روضه منزل شهید بابک نوری دعوت شدم . آخر مراسم کنار مادر شهید رفتم و ازشون خواستم برام دعا کنن . گفتم: مادر، خیلی ما رو دعا کنید، چند تا گره بزرگ به کارام افتاده.
مادر شهید گفتن تو ( فلانی) هستی و اسم مرا بر زبان آوردند. 
بعد گفتن : دیشب پسرم اومد و بهم گفت: که تو می‌آیی و برات یه نامه گذاشته.
نامه رو برام آوردن. توی نامه نوشته بود که : برای ایجاد تغییر و اهداف بزرگی که داری از شهر خودت شروع کن. همین‌ جا بمون ، چون اینجا به تو نیاز دارند . تعبیر خواب توصیه شهید بابک نوری چیست ؟

 

تعبیر خواب 

تعبیر خواب توصیه شهید بابک نوری که در روضه ای در منزلشان از طرف مادر شهید دریافت کردید بسیار خوب است و رهنمودها و برکات زیادی برایتان دارد .

امام صادق علیه السلام از «فضیل» پرسید: آیا (دور هم) می نشینید و حدیث و سخن می گویید؟ گفت: آری فرمود: اینگونه مجالس را دوست دارم، پس امر (امامت) ما را زنده بدارید.خدای رحمت کند کسی را که امر و راه ما را احیا کند.
وسائل الشیعه، ج ۱۰، ص .۳۹۲

و نیز امام باقر ع فرمودند : خانه‌ها به ملاقات یکدیگر روند؛ زیرا ملاقات آنها با یکدیگر موجب زنده ساختن امر ماست، خدا رحمت کند بنده‌ای را که امر ما را زنده دارد..

پدر شهید بابک‌نوری در حالات و روحیات او می‌گوید : بابک یکی از فعال‌ترین جوان‌های شهرمان بود. سرشار از زندگی و همیشه در برنامه های مختلف پیش قدم بود. اصلا هم تک بعدی نبود و بواسطه سن وسالش جوانی می کرد و از همه قشری هم دوست و رفیق داشت . یعنی دوست باشگاهی ، دانشگاهی مسجدی و هیئتی داشت . از فعالین هلال احمر و بسیج فعال بود. در کارهای خیر بهزیستی شرکت می کرد حتی بعد از شهادتش من فهمیدم که کارهای ساخت بنای یاد بود شهدای گمنام در پارک ملت رشت را هم خودش انجام داده و رئیس بنیاد شهید از خدمات او بسیار تعریف می‌کرد.بابک به برخی مسئولان گفته بود که : روح این شهیدان اینقدر بلند و پر خیر و برکت است، که این بنای یاد بود ساخته خواهد شد و بعدا شما حسرت خواهید خورد که در این ثواب شرکت نکردید. او یکی از دانشجوهای فعال دانشگاه تهران هم بود.‌ذاتش جوری بود که می خواست در همه ابعاد رشد داشته باشد و تک بعدی نباشد.

من و برادرانش خیلی اصرار داشتیم که برود آلمان ادامه تحصیل بدهد، حتی موقعیتش را هم برایش فراهم کرده بودیم، اما خودش قبول نمی کرد برود. او به جای آلمان از سوریه سردرآورد؟…و بابک همه را شوکه کرد.

چه زیبا این شهید والا مقام وصیت کرد که درس بزرگی برای شما و همه ماست :

      بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب بابک نوری هریس فرزند محمد هستم.

به تو حسادت میکنند، تو مکن. تو را تکذیب میکنند، آرام باش. تو را میستایند، فریب مخور. تو را نکوهش میکنند، شکوه مکن. مردم از تو بد میگویند، اندوهگین مشو. همه مردم تو را نیک میخوانند، مسرور مباش… آنگاه از ما خواهی بود.
حدیثی بود که همیشه در قلب من وجود داشت از (امام پنجم)

خدایا همیشه خواستم به چیزهایی که از آنها آگاه هستم، عمل کنم ولی در این دنیای فانی به قدری غرق گناه و آلودگی بودم که نمیدانم لیاقت قرب به خداوند را دارم یا نه؟ خدایا گناه‌های من را ببخش، اشتباهاتم را در رحمت و مغفرت خودت ببخش و تا وقتی‌که مرا نبخشیدی از این دنیا مبر. تا وقتیکه راهم راه حق هست مرا بمیران. خدایا کمکم کن تا در راه تو قدم بردارم و در راه تو جان بدهم.

مادرم، جانم به قربان پاهایت که به‌ خاطر دویدن برای به کمال رسیدن فرزندانت آسیب دیده میشود، در نبود من اشک‌هایت را سرازیر مکن. من با خدای خود عهدی بسته‌ام که تا مرا نیامرزید، مرا از این دنیا مبرد. مادرم برای من دعا کن، ولی اشک‌هایت را روان مکن که به خدای من قسم راضی به اشک‌هایت نیستم.

خواهران خوبتر از جانم، من نمیدانم وقتی حسین(ع) در صحرای کربلا بود چه عذابی میکشید، ولی میدانم حس او به زینب(س) چه بوده. عزیزان من حال دست‌هایی بلند شده و زینب‌هایی غریب و تنها مانده‌اند و حسینی در میدان نیست.
امیدوارم کسانی باشیم که راه او را ادامه دهیم و از زینب‌های زمانه و حرم او دفاع کنیم.

برادرانم در نبود من مسئولیت شما سنگینتر شده، حال شما عشق و محبت مرا به دیگران باید بدهید؛ زیرا من عاشق خانواده‌ام، اطرافیانم، شهرم، وطنم و… بوده‌ام و شما خود من هستید در جسمی دیگر.

پدرم، تو هم روزی در جبهه حق علیه باطل از زینب‌های مملکت دفاع کردی، شما دعا کن که با دوستان شهیدت محشور شوم.

تعبیر رویا

الحمد لله شما انسانی با ایمانی هستید که مودت و محبت اهل بیت علیهم السلام و شهدای والا مقام را در دل دارید .
به نظر می‌آید به طور ویژه نسبت سیره و روش زندگی و شهادت شهید بابک‌ نوری عنایت دارید و آن را می‌پسندید و گاه به آن غبطه می‌خورید .
شهید والا مقام هم از زیبائی‌های ظاهری برخوردار بود و هم‌ زیبایی باطنش فوق العاده بود .

در هر صورت این‌ رویا نمادی از توجه و علاقه شما به راه شهیدان مدافع حرم ولایت می‌باشد .

در مشکلات زندگی به آنان توسل دارید. دوست دارید کارهایی را در مسیر ولایت اهل بیت ع و راه شهدا انجام دهید .

آنان نیز متقابلا به شما عنایت دارند و به اذن خدا راهنمای شما هستند . توصیه شهید بابک نوری را علاوه بر پیامی که از طریق مادرش در رویا دریافت کردید ، همان سیره زندگی و وصیت نامه او نیز هست که راهنمای شماست . 
ان شاء‌الله در مسیری قرار می‌گیرید که امر اهل بیت ع را در حد توفیقی که عنایت می‌شود زنده می‌کنید . از فرح و نشاط و حیات قلبی بیش از پیش بهره می‌برید . حوائجی دارید که با حضور در حرم اهل بیت  (روضه ) برآورده به خیر و مصلحتتان می‌شود. گناهانی از شما بخشیده می‌شود .

پیامی را از شهید دریافت کردید که رهنمودی بوده و رسالتی را برایتان در پیش دارد .

شاید دوست دارید در مسیر تبلیغ و مجاهدت در فضاها و شهرهای دیگر  فعالیت گسترده تری انجام دهید و در این زمینه به شما پیشنهاداتی می‌شود . 
ولی به نظر می‌آید که در شهر خودتان زمینه‌های تبلیغی موثرتری پیش رو دارید که از سیره شهید نوری نیز می‌توانید الهام‌ بگیرد . ان شاء‌الله با توکل به خدا در مسیر زندگی همسری همراه و ولایی نصیبتان میشود.
از سبک زندگی او و اخلاقیات و منش زیبایش و پیام‌های وصیت نامه‌اش الگو گیری کنید و درس های خوبی در مسیر زندگی بگیرید .

از ظاهر و باطن خود غفلت نکنید و آن را امانت الهی بدانید و در جهت رضای الهی در حفظ و پرورش هر دو جنبه جسمی و روحی خود در جهت رضای خدا کوشا باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.