جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب ذبح شرعی

تعبیر خواب ذبح شرعی
مقاله

خواب ذبح شرعی

تعبیر خواب ذبح شرعی چیست؟ آقایی را خواب دیدم که می گفتند برخی از افراد مشمول ذبح شرعی می شوند و اگر چنین شود فرد به آزادی می رسد تا به مقام قرب الهی می تواند دست یابد و هیچ محدودیت معنوی نخواهد داشت و خانم ابراهیمی جزء این افراد هستند .
سوال کردم مگر خانم ابراهیمی چه کار کردند که به این مقام رسیدند؟ ایشان گفتند در یک کنگره بین المللی خیریه از ایشان برای سخنرانی دعوت کردند و به ایشان گفتند که قبل از سخنرانی قرآن را با صوت تلاوت کنید تا خیرین تحت تاثیر بیشتری قرار گیرند و به صندوق خیریه کمک کنند و گفتند طبق فتوای مقام معظم رهبری اشکال شرعی هم ندارد و اگر این کار را بکنید شما از دنیا بی نیاز و صندوق خیریه همیشه پر از پول خواهد بود .خانم ابراهیمی گفتند که رفتار ما بیش از حد باید شرعی باشد و خواندن قران از جانب بنده مناسب نیست چون احتمال سوء استفاده و مفسد خواهد بود و من این بی نیازی و صندوق پر از پول را نمی خواهم و رضایتمندی خدا از همه مهمتر است و مجلس را ترک کردند به خاطر این گذشت ذبح شرعی برای ایشان شد و به مقام آزادی رسیدند. (لازم به ذکر است که استاد ابراهیمی بانویی فاضله و با اخلاص و ولایی بودند که نزدیک به ۵۰ سال در جهت تبلیغ تشیع و اسلام ناب فعالیت گسترده ای داشتند و اخیرا به رحمت خدا رفتند  و نیز به برکت اعمال ما تاخر ایشان، هم اکنون عده کثیری از علم و سیره ایشان بهره مند می شوند. روحشان شاد وراهشان پررهرو باد.)

تعبیر رویا

ان شاء الله خیر است . تعبیر خواب ذبح شرعی در ظاهر خوب به نظر نمی رسد، ولی خوب است. زیرا در قرآن کریم در آیه ۱۰۲- ۱۱۰ / صافات میفرماید : یا ابت افعل ما تومر ستجدنی ان شاء الله من الصابرین و … و فدیناه بذبح عظیم . وترکنا علیه فی الاخرین .کذلک نجزی المومنین. انه من عبادنا المومنین .

حضرت ابراهیم واسماعیل تسلیم امر خدا شدند و خداوند آنان را در ازای قربانی بزرگ وعظیم باز رهانید و به عبارتی قربانی بزرگ را فدای او کرد .
ودر میان آیندگان برای او نام نیک گذاشتیم و ما نیکو کاران را اینچنین پاداش میدهیم زیرا او از بندگان باایمان بود .

در واقع با توجه به احوالات خانم ابراهیمی که در زندگی بانویی فاضله ومومنه بودند این رویا نشان از سیره و روش زندگی ایشان است که تسلیم در برابر اوامر ونواهی خداوند بودند و ایشان در مقابل هوای نفس خویشتن داری میکردند و به ترک مکروهات نیز توجه داشتند ( خواندن قران با صوت در خیریه)
و هوای نفس را در مهار عقل وشرع قرار داده بودن و گویا که آن را ذبح کرده و از آن رهایی یافته و آزاد شده بودند، چرا که آزادی حقیقی همین است ( و در حقیقت پیرو راه موالیان خود بودند )

ونیز از مصادیق برجسته این آیه( وفدیناه بذبح عظیم ) امام حسین ع است وایشان در زندگی متمسک به امام حسین ع بودند و الان نیز ان شاء الله به لطف و شفاعت حضرت نائلند (به دلیل تمسک به ایشان در زندگی ) و مقام والایی دارند و برای ایشان به لطف خداوند عالم ( ترکنا علیه فی الاخرین ) حقیقتا نام نیک بر جای مانده است .
ونیز ایشان از مومنینی بودند که به مقام محسنین رسیدند . ان شاء الله. روحشان شاد  

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.