جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب علائم ظهور امام زمان ع

تعبیر خواب امامزاده و پرنده
مقاله

تعبیر خواب علائم ظهور امام زمان ع

تعبیر خواب علائم ظهور امام زمان ع چیست؟ خواب دیدم ظهور نزدیک شده، و نشانه‌هایی ظاهر شده بود، گویا همه رجعت کردند، و حیوانات وحشی مثل  دایناسورها هم  که خیلی ترسناک بودند رجعت کردند ، اما من خیلی نترسیدم ،خودمو تو یه قسمت از ساختمان خونمون می‌دیدم که  رو بالکن بودم، اما دیدم وسیع‌تر بود و تقریبا اضطراب و  همهمه ها رو می‌دیدم.

یک‌دفعه آسمون تیره و تار شد به سرعت نور ،البته سرعت نور معنا نداشت که آسمون به اون عظمت با این سرعت تغییر کنه ،یه قسمت از آسمون رو  تیکه‌های ابر سیاه فرا گرفت و یک طوفان عظیم شروع شد ،همه چی رو از آسمون بلند می‌کرد .

یک دختر خانم نزدیکم بود، بهش گفتم خودتو به یه جا بند کن تا طوفان تو رو نبره ، نمی‌دونم خودمم به جایی بند شدم یا نه ؟ اما یک‌دفعه یک عصا شبیه اون عصای مجسمه معروف امریکایی تو دستم دیدم سرش آتیش بود آتیشی که خاص بود.

 بعد من دستی که توش عصا بود به طرف آسمون بلند کردم و آتیش از سر عصا تا انتهای آسمون رفت تقریبا شبیه فیلم‌های هالیوودی بود.

تو خواب بهم القا شد تو خود شیطانی اما همچین حسی نداشتم . 

تعبیر خواب علائم ظهور امام زمان ع

در روایت آمده است در زمان ظهور دو دسته از انسانها رجعت می کنند یک‌دسته از آنها افرادی هستند که مظهر حق و از روسای حق هستند و یک عده سرسلسله کفار و منافقین هستند و خداوند انتقام خویش را به وسیله مومنان از کافران می‌گیرد .

امام باقر علیه السلام فرمودند: نشانه ظهور مهدی ع کسوف خورشید در ماه مبارک رمضان است.

 امام صادق ع  فرمودند: وقتی آتش بزرگی از سوی مشرق مشاهده کردید در آن هنگام گشایش کار مردم پدید می‌آید و این آتش اندکی قبل از ظهور قائم علیه السلام خواهد بود.

قران می‌فرماید:

قرآن : انی آنست نارا … لعلی اجد علی النار هدی ، حضرت موسی ع : تا به وسیله آتش راهی پیدا کنم

یا در جای دیگر حضرت ع می فرماید: ساتیکم منها بخبر ….‌ مبارکا . بزودی برای شما خبر مبارکی آورم

در رابطه با عصای موسی سه کاربرد آن را قرآن مطرح کرده است: ارتزاق (فوران شدن ۱۲ چشمه از سنگ ) هدایت( هدایت ساحران ) ایمنی و سلامت.

تبیین رویا

تعبیر خواب علائم ظهور امام زمان ع خیر است.

به نظر می‌آید گوشه‌ای از علائم ظهور به شما نشان داده شده است.

رجعت دایناسورهای وحشتناک نمادی از سران کفر حتی با سابقه طولانی است.

شب شدن ناگهانی روز نشانی از کسوف است که در هنگامه ظهور اتفاق می‌افتد و ابرهای سیاه و تاریک نمادی از ظلم و فسادی است که در زمان ظهور همه جا را فرا می‌گیرد.

شما در خانه‌ای که نماد ایمنی است قرار گرفته‌اید و در عین حیرانی، آرامشی به خاطر ایمانتان دارید و هدایتگر دختر جوان بودید که به دستگیره‌ای خود را در آن طوفان بلا حفظ کند.

عصایی که نمادی از هدایت‌گری ، ایمنی یافتن، قوت در کارهاست که در دستان شما قرار دارد و نیز یاورانی شما را در امر تبلیغ همراهی می‌کنند و شما با آنان قوت می‌یابید ..

آتش در خواب نمادی پیچیده است با توجه به جزئیات و روحیات شخص می‌تواند معنای مثبت یا منفی داشته باشد با توجه به جزئیاتی که مطرح کردید، سمبل یک عامل معنوی است، که نمایانگر دگرگونی و راه‌یابی و روشن‌بینی و خبر مبارک است .چرا که آتش چیزی را در خواب ویران نکرد و با عصا همراه بود و تا آسمان را روشن کرد .

تعبیر خواب شما :

ان شاء‌الله شما باعث هوشیاری و بینایی انسان‌ها خواهید شد و از منتظران امام زمان ع هستید و توفیق هدایت‌گری و یاری دین خدا نصیب شما خواهد شد. این امر یک باقیات و صالحاتی است که تا بینهایت اثرش برایتان نورانی بخش است . اجر عظیمی خدا به شما عنایت می‌کند . امام صادق ع : کسی که منتظر امام زمان ع باشد اجرش همانند کسی است که همیشه در حال قیام و روزه و شب زنده داری است

ولی باید در این مسیر خود را در پناه حق قرار داده تا از وساوس شیطان در امان باشید مراقب کمین‌گاههای شیطان در زندگی روحی و معنوی‌تان باشید .

از قرائت و تدبر در قران و عمل به آن و توسل به اهل بیت علیهم السلام ( که دو ثقل گرانبها هستند ) غافل نباشید و با دعا واستغفار و توبه و مراقبه ان شاء الله در زمره یاوران امام زمان ع باشید .

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من اعوانه وانصاره . الله اعلم .

 

آشنایی با امام مهدی عج.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

196 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
196
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.