جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب فرار گرگ

مقاله

تعبیر خواب فرار کردن گرگ

تعبیر خواب فرار کردن گرگ چیست؟ در خواب دیدم که میخواستم مقداری غذا به چند تا گرگ بدم. توی یک باغی بودیم به مامانم گفتم گرگ این اطراف نیست؟ ایشان گفت چرا دو تا همیشه اینجا هست خلاصه رفتیم بیرون یه گله گرگ که از باغ زیاد دور بودن دیدیم. 

مامانم گفت ببین اینجا هست، گفتم نه بابا نمیخوام بیا بریم، الان تیکه پارمون میکنن. ایشون گفت نه میرم دوتا گرگ میارم غذا رو بده بهشون. خلاصه مامان رفت قاطی گله گرگ ها، اونا هم دنبال مامانم میکردن. منم که دور بودم فقط داشتم خودم رو میزدم.

وسط راه یه عده از گرگها  خسته شدن و رفتن و یکیشون که سفید وبزرگ بود دنبال مامانم اومد و مادرم از یه دیوار بالا رفت ولی پای مامانم و گرفت و کشید ، منم رفتم مامانمو نجات بدم و با یک وسیله اونو میزدم‌ وگرگ رها نمیکرد.

یک دفعه شروع کرد حرف زدن ، به مامانم گفت بیا بریم بیا بریم . گفتم میخواستم به تو غذا بدم چرا مامانم رو گرفتی؟ گفت غذای تو به درد من نمیخوره.

انقدر زدمش تا مامان رو رها کرد ولی اصلا زخمی نشده بود و شروع به فرار کردیم ولی گرگ داشت دنبالمون میومد که بهش غذا بدیم دیگه در حال تدارک و سوار شدن ماشین بودیم که از خواب پریدم .لطفا بفرمائید تعبیر رویای گرگ و فرار از آن چیست ؟

تعبیر رویا 

دیدن گرگ در خواب به معنای دشمن ناجوانمردانه و بی رحم است و ویژگی ذاتی گرگ حمله کردن است.

روایات

پیامبر ص فرمودند : زیان دو گرگ درنده ای که در یک رمه گوسفند رها شوند بیشتر از زیان مال و مقام برای دین انسان مسلمان نیست.
و نیز فرمودند : شیطان گرگ انسان است همچون گرگ گله، که گوسفند دور مانده و جدا شده از گله را شکار می کند. پس از تفرقه بپرهیزید و با اجتماع و عموم مردم و مساجد باشید .
ونیز  فرمودند : دست خدا بر سر جماعت است هرگاه فردی از جماعت جدا شود شیطان او را میرباید همچنان که گرگ گوسفند جدا مانده از گله را می رباید.

امام زین العابدین ع فرمودند : مردم در روزگاران به شش گروه تقسیم می شوند شیر گرگ، روباه، سگ ،خوک، گوسفند. گرگ بازرگانان شما هستند که هرگاه می‌خواهند کالایی را بخرند از آن بدگویی می‌کنند و هرگاه می‌خواهند بفروشند از آن تعریف می‌کنند.
امام صادق ع در تعبیر جانورهای درنده فرمودند : دشمنان، پادشاهان ظالم، زن گستاخ و همسایه های بد .

تعبیر رویای شما

احتمالاتی برای تعبیر رویای متصور است  که با توجه به حالاتتون در عالم واقع آن را منطبق کنید. 

۱- احتمالا در اطرافیان شما کسانی هستند که با شما دشمنی دارند که ممکن است با بدگویی و غیبت، حسادت، به شما زیان برسانند و با اینکه شما خدماتی به آنان میدهید اما به چشمشان نمی آید و به آزار شما ادامه میدهند.

چون در خواب گرگ را طرد کرده و او را با زدن از خود دور کردید ان شاء الله بر دشمن خود چیره می شوید.

البته توجه کنید که به کسی سوء ظن نداشته باشید که خود گناه بزرگی است ولی روابط خود را مدیریت کنید که از انسان بدخواه در امان باشید . و برای دفع ضرر آنان تک روی نکرده و متحد باشید و اگر امر باطلی را میبینید با هم فکری وهمراهی هم  طبق تعالیم شرع آن را دفع کنید و اگر تک روی کنید ضربه میخورید .

۲- احتمال دیگر اینکه نسبت به کسب مقام وموقعیت و نیز ثروت دنیا توجه دارید ، که باید در این زمینه مراقبه کنید . چرا که هر چه در خدمتش باشید باز سیری ناپذیر است. والبته شما با این گرایش منفی مبارزه میکنید و به مادر خود در این رابطه  نیز کمک میکنید .

۳- در عالم واقع قرار است معامله ای با یک فرد تاجر و بازرگانی گرگ صفت داشته باشید که با صداقت با شما برخورد نمی‌کند و قصد کلاه برداری دارد که باید توجه کنید تا آسیب نبینید .

در احتمالات ذکر شده شما نسبت به آسیبی که متوجه شما ومادرتون  هست آگاهانه تر برخورد میکنید وبا حول وقوه الهی و تدبیر و مشاوره و صدقه و استغفار ان شاء الله ضرر را دفع میکنید . الله اعلم

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.