جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله خواب سوغات عناب و سنجد

مقاله

خواب سوغات عناب و سنجد

خواب سوغات عناب و سنجد چیست؟‌ شخصی در خواب دیده همکارشون که یک خانم دکتر هستند براشون یک نایلون سوغات اوردند . وقتی باز میکنه خیلی خوراکی میبینه ولی بیشتر عناب و سنجد ست که دیده میشود

عناب های تازه و درشت لطفا خواب را تعبیر بفرمایید.

تعبیر خواب سوغات عناب و سنجد

الإمام الصادق عليه السلام :فَضلُ العُنّابِ عَلَى الفاكِهَةِ ، كَفَضلِنا عَلى سائِرِ النّاسِ .
امام صادق عليه السلام : برترى عنّاب بر ديگر ميوه ها ، به سان برترى ما بر ديگر مردمان است .
مكارم الأخلاق عن أبي الحُصَين :كانَت عَيني قَدِ ابيَضَّت ولَم أكُن اُبصِرُ شَيئا ، فَرَأَيتُ أميرَالمُؤمِنينَ عليه السلام فِي المَنامِ فَقُلتُ : يا سَيِّدي ، عَيني قد آلَت إلى ما تَرى . فَقالَ : خُذِ العُنّابَ فَدُقَّهُ وَاكتَحِل بِهِ . فَأَخَذتُهُ ودَقَقتُهُ بِنَواهُ وكَحَلتُها بِهِ ، فَانجَلَت عَن عَينِي الظُّلمَةُ ، ونَظَرتُ أنَا إلَيها فَإِذا هِيَ صَحيح َةٌ .
مكارم الأخلاق ـ به نقل از ابو الحُصَين : چشمانم سفيد شده بود و چيزى نمى ديدم . امير مؤمنان را در خواب ديدم و گفتم : سَرورم ! چشمانم به وضعى كه مى بينى ، درآمده است . فرمود : «عنّاب را نرم كن و با آن ، سرمه بكش» . من ، عنّاب را همراه با هسته اش نرم كردم و با آن ، سرمه كشيدم و در پى آن ، تاريكى از چشمانم رخت بربست و ديدم كه چشمانم سالم است .

عیون اخبارالرضا علیه السلام – به  سندش ، از امام حسین  علیه السلام: پیامبر خدا برعلی بن ابی طالب علیه السلام درامد، در حالی که تب داشت پس به او فرمان داد که سنجد بخور

سلام علیکم

 ان شاالله خیر است🌺

باتوجه به احادیث گهربار معصوم ع که توصیه 

به استفاده از سنجد و عناب فرمودند زیرا دارای  خواص ویژه ای میباشند.

در حدیث اول امام صادق ع میفرمایند: برتری عناب بردیگر میوه ها، به سان برتری ما بر دیگر مردمان است. انشاالله رائی از یک نعمت و یا فضیلت خاصی برخوردار خواهند شد که در این امر مهم همکار ایشان  تاثیر بسزایی در رسیدن این نعمت به رائی خواهند داشت وان شاالله دراین خواب برکات فراوانی برای رائی وجود خواهد داشت. وایشان از نعمت ولایت اهل بیت ع و معرفت الهی بصورت خاصی بهره مند خواهند شد.

الله واعلم🌿

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.