جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب جن و آیت الکرسی

تعبیر خواب جن
مقاله

تعبیر خواب جن و آیت الکرسی

تعبیر خواب جن و آیت الکرسی چیست؟ گویا تو یه جمع مهمونی تو خونمون بودم، انگار جن توی وجودم رفته بود هی میخوردم زمین هی تکونم میداد بلند میشدم باز میخوردم زمین .

همه عادی نگاهم میکردن و عجیب تر اینکه مامانم براش مهم نبود که حالم دست خودم نیست و فقط میگفت آبروم رو تو جمع نبر .
بعد نشستم یه گوشه شاید سی بار آیت الکرسی خوندم تا اون جن از وجودم رفت و آرام نشستم.

وقتی خوندن آیت الکرسی رو قطع کردم رفتم جلو آینه دیدم باز مردمک چشمام به سرعت نور رنگ عوض میکنه و تکون میخوره،  دوباره سرگیجه و حرکات عجیب میکردم (مثل کسی که تو ماشین نشسته و داره تو دره سقوط میکنه و هی به در و دیوار و کف و سقف ماشین میخوره)

باز نشستم یه گوشه تو اتاق خواب و آیت الکرسی رو  شروع کردم که دوباره اون حالت ها رفت.
در حال خواندن آیت الکرسی با وحشت از خواب پریدم ، گویا اصلا خواب نبودم بعد از بیدار شدن‌ هم مرتب آیت الکرسی میخواندم‌ لطفا بفرمایید تعبیر خواب جن و آیت الکرسی چیست ؟

قرآن و روایات

در ذیل آیت الکرسی از رسول خدا ص روایت شده است که منظور از عروه الوثقی در آیه  ولایت سید اوصیاء است که ایشان برادرم علی ابن ابی طالب امیر مومنان ع است .

امام باقر ع: مقصود از عروه الوثقی دوستی ما اهل بیت است.

در روایات ثمرات آیت الکرسی را اینگونه بیان کرده اند : رفع گرفتاری ، شفای هر درد و بیماری، رسیدن به مراد، دفع آفت مال و جان، کفاره گناهان، مانع بیماری ، دوری از بلاها و گناهان و زیاد شدن نور چشم .

امام باقر ع فرمودند :  وقتی آیت الکرسی از گنج خدا نازل شد زمانی بود که هر بتی در جهان با صورت بر زمین خورد ابلیس و قومش بسیار ترسیدند.

پیامبر ص : در خانه ای که در آن آیت الکرسی خوانده شود ابلیس از آن خانه دور میشود و سحر و جادو در آن اثر ندارد .‌

تعبیر رویای شما 

سلام علیکم .ان شاء لله خیر است. با توجه به حالات شما در بیداری احتمالاتی برای تعبیر خوابتون وجود دارد که با شرایط خود در عالم ‌واقع تطبیق دهید. 

در سوره جن خداوند متعال به دو گروه از جنیان اشاره کرده است، که گروهی مومن و گروهی کافر هستند .

۱- با توجه به حالات رویا شما به واسطه وسوسه شیطان( که از جنیان کافر است ) احتمالا به برخی گناهان مبتلا هستید و خود به این امر واقفید و مادر شما نیز تا حدودی می داند .

این گناه ممکن است مربوط به چشم  باشد که زمینه‌ساز گناهی است که روی بدن و روح شما اثر می گذارد و باطن آن را در خواب دیده اید .‌
 الحمدلله ایمان و اعتقاد خوبی دارید،  به سید آیات قرآن تمسک پیدا کردید و این خود نشانه ‌توفیق توبه و طهارت و ایمنی است.

۲- احتمالا شما از یک درد روحی مثل غم و اندوه و اضطراب و یا درد جسمی رنج می برید که نشانه هایی در جسم و روح شما دارد که به دلیل ایمان و تمسک به قرآن و آیت الکرسی ان شاء الله به زودی برطرف می شود و شفا می یابید .

 ۳- شاید شما از طرف جن مورد آزار قرار می‌گیرید ، اگر در این رابطه رجوع به ساحر و یا فالگیر دارید از این مسئله به شدت پرهیز کنید.

ان شاء الله با تمسک به عروة الوثقی که همان ‌نعمت ولایت و تبعیت از آن است خود را  از شر شیطان ایمن کنید و  قرآن را با تدبر در متن زندگی قرار دهید ‌.‌

 توبه و استغفار و صدقه را مورد توجه قرار دهید و نیز برای رفع گرفتاری  مداومت به تلاوت ایت الکرسی داشته باشید  الله اعلم .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
6
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.