جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب توسل به حضرت زهرا س

تعبیر خواب توسل به حضرت زهرا
مقاله

خواب توسل به حضرت زهرا س

رویا

تعبیر خواب توسل به حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) چیست؟ خواهر من ۱۱ ساله ازدواج کرده و بچه‌دار نمیشه. با خواهران دیگرم تصمیم گرفتیم برای بچه‌دار شدنش ختم صلوات حضرت زهرا( سلام‌الله‌علیها) رو بگیریم. شبی که خواستیم صلوات بفرستیم خواب دیدم که خونهٔ برادر مرحومم نشستم و داره از من پذیرایی میکنه.

یک‌دفعه متوجه شدم  نزدیک اذان ظهره. گفتم برای نماز به مسجد می‌رم. تا از خونه بیرون اومدم یک‌دفعه خواهر کوچکترم( که بچه دار نمی‌شه) رو  دیدم ، که منو به خونش دعوت کرد .خواهرم گفت: همینجا نمازت رو بخون و ختم صلوات حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) رو بگیریم .

من سجّاده انداختم. گفتم پس صدای رادیو رو زیاد کن تا اذان بگه. سر ظهر مشغول گفتن ذکر صلوات خاصّه حضرت شدیم. این ذکر را گفتیم: اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ. 

یک‌دفعه دیدم بغل من یک دختر بچه‌ای با لباس سبز نشسته و البته صورتش رو نمی‌دیدم. سه تسبیح سبز رنگی دستش بود. دو تاش رو انداخت توی جانمازم و یکی دیگه رو خودش برداشت و گفت منم این صلوات رو می‌گم. 
یک لحظه دیدم جلوی ما صفی از خانم‌های چادر مشکی رو به قبله نشستند. من در صف آخر بودم و همه مشغول فرستادن این صلوات بودند. 

خواهرم رو دیدم که صف اول نشسته و به طرف من برگشت در حالی که صورتش غرق اشک بود.

 دو تا دستانش رو به طرف آسمون  بلند بود و با التجا این صلوات رو می‌فرستاد.

 تعبیر خواب توسل به حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) چیست ؟

تعبیر رویا

آیات و روایات 

 ان‌شاء‌الله خیر است.

در فضیلت فرستادن صلوات بر حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) از پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) روایت شده است که فرمودند:  ای فاطمه هر کس بر تو صلوات فرستد خداوند او را آمرزیده و در بهشت هر کجا باشد او را  به من ملحق می‌کند.

آیت‌الله‌ بهجت در توصیه‌ای فرمودند: هرکس که گرفتار است و مشکلی دارد چاره‌اش این است که متوسل به زهرای مرضیه شود.

یکی از راه‌های توسل به ایشان همین صلوات و ذکر مجرّبی است که یکی از بزرگان نقل کرده است که  ۵۳۰ مرتبه در یک مجلس فرستاده شود. 

 پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) فرمودند: خداوند از بنده‌اش که نماز خود را به جماعت خوانده و بعد حاجتش را از او بخواهد شرم دارد تا از جماعت بیرون نرفته حاجتش را برآورده کند.

پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) فرمود: سه چیز است که اگر مردم فضیلت آن را می‌دانستند برای دست یافتن آن با هم نزاع می‌کردند:  اذان گفتن، زود رفتن به نماز جمعه، قرارگرفتن درصف اول جماعت. 

در روایات در رابطه با صلهٔ رحم پاداش‌ها و ثمرات دنیوی و اخروی زیادی ذکر شده است. امام باقر(علیه‌السلام) فرمودند: صلهٔ رحم اعمال را پاک کرده و اموال را بسیار، بلاها را برطرف کرده و حساب را آسان نموده و اجل را به تأخیر می‌اندازد.

امام صادق(علیه‌السلام) دربارهٔ تعبیر تسبیح فرمودند: زن، خدمتکار، مال، ادب و فرهنگ و فرزند است. 

و در تعبیر دختر بچه فرمودند: از نسل او‌ فرزندی به دنیا می‌آید که بزرگ همهٔ فامیل می‌شود.

در رابطه با گریه و تضرّع به درگاه خدا امام صادق(علیه‌السلام) فرمودند: هرگاه بدنت لرزید و چشمت گریست و قلبت ترسید پس بگیر. بگیر که حاجتت نزدیک است و به تو توجهی شده است.

تعقران میفرماید :قل ما یعبا بکم ر لولا دعاءوکم. ۷۷/ فرقان  اگر دعا وخواندن ، ناله و زاری ، شما بندگان نبود خداوند  تعبیر ه  

تعبیر خواب توسل به حضرت زهرا س

با توجه به حاجتی که از درگاه حق تعالی داشتید ،قرائن رویا ان‌شاء الله نویدی بر استجابت دعای شماست .

نماز جماعت، تسبیح سبز رنگ، گریه و نالهٔ خواهر شما و ختم ‌صلوات بر حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) که یکی از ختوم مجّرب است و دیدن دختر بچه سبز پوش همه اینها دلالتی بر تفضّل حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) است.

 ان‌شاء‌الله  فرزندی صالح به خواهر شما عنایت می‌شود. ایشان صاحب نسل پاکی خواهد شد. ممکن است صاحب دو فرزند شوند. 

خواهر شما به دلیل نشستن در صف اول جماعت، دارای درجات خوب ایمانی است. از اخلاص و رقّت قلبی نسبت به خداوند مهربان برخوردار است. به امید حق اگر صلاح باشد حاجتش برآورده می‌شود . 

شما به واسطهٔ صلهٔ رحمی که نسبت به برادر و خواهر خود داشتید از رزق مادی و معنوی خوبی برخوردار می‌شوید. از بلایایی دور شده و گناهانتان آمرزیده می‌شود. ان‌شاء‌الله دارای عمری طولانی خواهید شد .

توصیه می‌شود خواهرتان مجلس توسلی به حضرت زهرا داشته باشند.

در آن مجلس روضه‌ای خوانده شده و این ذکر شریف صلوات  را قرائت کنید .

 به طور کلی شما و خواهر گرامی رابطهٔ خوب قلبی و عملی با حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) داشته باشید. در رابطه با فرزند‌دار شدن از راه اسباب و علل مادی نیز اقدام نمائید. ان‌شاء‌الله فرزند صالحی نصیبشان می‌شو. در هر حال شاکر خدای مهربان بوده و راضی به رضای الهی باشید .  

حرف ف | حرف ز

تعبیر خواب حضرت زهرا س را هم بخوانید.

از شخصیت حضرت زهرا س بیشتر بدانید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

21 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
21
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.