جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب امامزاده

تعبیر خواب امامزاده
مقاله

تعبیر خواب امامزاده و به سرپرستی گرفتن دو پسر 

تعبیر خواب امامزاده چیست؟‌ خواب دیدم در بیابان برهوتی هستم و یک تپه خاکی دیدم که روش یه امام زاده است.
بالای تپه رفتم و دیدم دو تا سرباز که لباس قدیمی پوشیده بودن جلوی درش ایستاده و محافظت میکنن تا منو دیدن گفتن خودشه دستگیرش کنین بعد بردن منو داخل امامزاده و دو تا بچه کوچیک به نام علی اکبر و علی اصغر بهم دادن و گفتن باید مواظب این دو باشی و ازشون مراقبت کنی و من مونده بودم با این دو تا کجا برم و چه کار کنم ؟
دو مرتبه تا حالا این خواب رو دیدم ؟ لطفا بفرمائید تعبیر خواب امامزاده و به سرپرستی گرفتن دو پسر چیست؟

تعبیر خواب امامزاده

روایات 

سلام علیکم
انشاالله خیر است.

امام صادق ع در تعبیر تپه خاکی فرمودند : به معنای بلندی و والایی، مال و ثروت ، قدرت و تنومندی.

و نیز در تعبیر بیابان فرمودند : روزی، حیرت و سرگشتگی ،رنج و سختی ، بیم خطر و هلاکت .

دیدن امامزاده نجات و امنیت است.

در روایات از پسر به عنوان نعمت های الهی یاد شده است.

یتیم پروری آثاری در دنیا و آخرت دارد که در روایات ذکر شده است . من‌ جمله ورود به بهشت، نرم شدن قلب ترفیع درجات و محو سیئات ، برطرف شدن عذاب و سختی.

امام جعفر صادق ع : هر کسی یتیمی را حفاظت و نگهداری کند خداوند حافظ و نگهبان او خواهد بود.

تعبیر رویای شما

۱- احتمال اول : در عالم واقع با دشواری و چالشی رو به رو هستید که شما را رنج می دهد ولی از ایمان خوبی برخوردارید و برای رفع آن مشکلات به اهل بیت علیهم السلام توسل می‌کنید
.
در امامزاده دو فرزند به نام‌های پسران امام حسین ع به شما داده شد که شاید یتیم بوده و سرپرستی آنان به شما واگذار گردید و این نشان از این دارد که نعمتی و گشایشی در زندگی شما توسط عملی محکم یا شخصی استوار با عنایت امام حسین ع پدید می آید، گرچه با سختی و کمی دشواری همراه است وشاید در ظاهر مطلوب شما نباشد و به شما تحمیل شود  ، اما برکات و رحمت های الهی را به دنبال داشته و از تحیر و سرگردانی بیرون می روید وامنیت وآرامش کسب میکنید .

۲- احتمال دیگر : در عالم واقع نسبت به ایتام آل محمد ص که از پدر ومادر معنوی ( امام زمان ع ) خود دور افتاده اند توجه کنید ، کسانی که اطراف شما هستند وشاید با کمی تفکر مصداق آن دو یتیم را به طور خاص پیدا کنید که به راهنمایی و هدایتگری و رفع شبهات فکری و سرپرستی معنوی شما محتاجند و شما نسبت به آنان مسئولید و مواخذه میشوید .

توصیه

این رویا هدایتی از جانب حق است که آنان را زیر بال و پر خود گرفته و موجبات رشد معنوی آنان را با عنایت امام حسین ع فراهم کنید تا از برکات بسیار زیاد آن بهره مند شوید .

توجه کنید که این نعمات رو پاس داشته و شاکر حق بوده و با تدبیر و مشاوره به بهترین وجه در مسیر رفع تحیر در مشکلات پیش آمده بهره ببرید.

خوب است برای رفع مشکلات سرپرستی مادی یتیمی را از کمیته امداد به عهده بگیرید ونیز در مسیر هدایتگری ایتام آل محمد ص قدم بردارید . موفق باشید . 

امامزاده | حرف ا

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

14 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
14
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.