جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب توسل به شهدا

مقاله

تعبیر خواب توسل به شهدا و دیدار آنها

رویا

تعبیر خواب توسل به شهدا چیه؟ چند وقتی بود که برای حاجت روایی به نیابت شهدا چهله میگرفتم . اما حاجتی نگرفتم آخرای چهله ناامید شدم و توی ذهنم گله گذاری کردم که چرا ما رو نمی بینید و حاجت ما رو نمیدید. صبحش خواب دیدم خونه مادربزرگم کسی نیست و من دراز کشیدم ،صدای خالم اومد که میگفت دوستم از شهدا حاجت گرفته، منم بهش گفتم به شهید سمیعی توسل کن.
دوست خالم به او گفته هر موقع من به شهدا متوسل میشم میان دم خونمون و ازمون تشکر می کنن.
همون لحظه من یک آن پشت در رو میدیدم که یه عالمه مرد با لباس جبهه و چفیه به هر طبقه ای سر می زنن .
یه کسی اومد پشت در و در زد من از خواب بیدار شدم .
چند روز بعد در بیداری  دنبال عکس شهید سمیعی گشتم که دیدم خیلی شباهت به اون اقایی داشت که من در خواب دیدم؟ لطفا بفرمائید تعبیر خواب توسل به شهدا ودیدار آنها چیست ؟

قران و روایات

 ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء‌عند ربهم یرزقون . گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شدند مرده اند بلکه زنده اند نزد خدا روزی میخورند . ۱۶۹/ آل عمران 

امام سجاد ع فرمودند: هرکس به دیدار دوست و برادر خود برود و برای رضای خداوند او را زیارت نماید به امید آن که به وعده‌های ‏الهی برسد، هفتاد هزار فرشته او را همراهی و مشایعت خواهند کرد و…. 

امام هادى علیه السلام:
«مُلاقاتُ الاِخوانِ نَشرَةً وَ تَلقیحُ العَقلِ وَ اِن کانَ نَزاراً قَلیلاً» (بحار، ج ۷۴، ص ۳۵۳)
دیدار برادران سبب انبساط خاطر و بارورى اندیشه است. هرچند کوتاه و اندک باشد .

تعبیر خواب توسل به شهدا

به فرموده قران شهدا  حقیقتا زنده اند و قطعا از اخلاق کریمانه برخوردارند که یکی از خلق ها بحث تشکر و قدردانی از کسانی است که راهشون رو میرن و یا براشون کار خیر انجام‌ میدن و آنان بسته به نیاز و حالات و خواسته رائی از رزق بی حساب الهی هدیه هایی برای تشکر عرضه میکنند .

گاه رزق معنوی است مثلا ایمان رائی به غیب و حقانیت شهدا افزوده میشود و یا شفاعت آنان‌ شامل حال رائی میشود ویا توفیق کار خیر نصیبشون میشه ، و گاه مادی است مثل روزی حلال و برآورده شدن ‌حاجت است .

ان شاء‌الله حاجتتون اگر صلاح باشد روا میشود و به هر حال شهید با هفتاد هزار فرشته الهی از شما تفقد کرد و به شما نشون داد که حواسشون به شما هست.

این نوید بسیار بزرگی است که در این ارتباط و عنایت انبساط خاطر و شادی نصیب شما میشود و به دید و بصیرت عقلانی و معنوی شما افزوده میشود و نیز باعث طهارت از گناهان ‌است ،  چراکه دیدار دو مومن باعث آمرزش آنان است.

 ان شاء‌الله معرفت وعشق الهی در وجودتون بارور شده و به آرامش خوبی دست پیدا میکنید . 

توصیه

توصیه میشود برای همه شهدا خصوصا شهید سمیعی خیرات و مبراتی داشته باشید و کلا رابطه معنوی با شهدا را در زندگی حفظ  کنید واز عنایات آنان بهره ببرید . 

چله نشینی یا اربعینیه | حرف چ

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.