جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب مارمولک

تعبیر خواب مارمولک
مقاله

تعبیر خواب مارمولک

تعبیر خواب مارمولک چیست؟ خواب ديدم يك مارمولك خونه ما بود كه با من رفيق بود .  بعد دو پرنده سياه رنگ بودند.كه يكي از آنها خيلي زيبا بود بزرگ با پرهاي مشكي براق روي صندلي سبز رنگي نشست و ماده سياه رنگي مثل قير را قي كرد (بالا آورد) تو خواب برام خيلي عجيب بود اين كاري كه اين پرنده كرد به من اصلا كاري نداشتند . يك مينا دارم كه روي تراس خونه مي گذارم در خواب ديدم يك گربه در قفس مينا ي من را باز كرده و من مي خواستم ميناي خودم را نجات بدم با صداي جيغي كه مي كشيدم همسرم من را بيدار كرد .

تعبیر خواب شما :

حدیث و آیات مرتبط :

پیامبر گرامی فرمود ؛ « خداوند هفتصد امّت را در تاریخ به خاطر کفرشان، تغییر چهره داده و به سیزده نوع حیوان، تبدیل شده اند. »
گروهى از مسیحیان بعد از نزول مائده آسمانى، کفر ورزیدند که به شکل بوزینه و خوک در آمدند. «وَ جَعَلَ مِنْهُمُ الْقِرَدَهَ وَ الْخَنازِیرَ» ( مائده ۶۰ )
یهودیانی نافرمانی و عناد خداوند را سر پیشه خود ساخته بودند نیز به شکل بوزینه در آمدند . (بقره ۶۵
از آنجا که مسخ متناسب با اعمال و گناهی که فرد انجام داده و عده ای کورکورانه تقلید کردند صورت می گیرد لذا مسخ چهره، یکى از عذابهاى الهى و تحقّق قهر خداوندى است.
در روایتی از امام صادق (ع) اشاره به مسخ شدن گنهکاران انسان به صورت حیوان که خداوند دشمنان آل محمد علیهم السلام را به صورت مارمولک مسخ می کند و همه انواع مارمولک ممسوخ هستند ، یعنی دشمنان آل محمد به همه انواع مارمولک مسخ شده اند.
همچنین امام درمورد پرندگان میفرمایند : شنیدن صدای پرندگان در خواب نشانه خوبی است؛ مگر پرندگانی که در همه جا آنها را بد یمن و شوم می دانند.
با توجه به اینکه فضله گربه نجس است و بودن موی آن بر لباس نماگزار موجب فساد نماز او می شود سزاوار است جز در موارد ضرورت از نگهداری آن پرهیز شود و روایات که نگهداری آن را بلامانع دانسته اند شاید ناظر به موارد ضرورت باشد.
امام صادق (ع): دیدن گربه بر چند وجه است.: دزد،سخن چین، بیماری ، جنگ و خصومت و دشمنی
مرغ مینا نیز از پرندگان مقلدی است که یکی از خصوصیات آن زندگی با جفتش و یا گروهی بودن می باشد.

حاصل آنکه :

دوستی دارید که به ظاهر با شما دوستی مینماید ولی درباطن فرد مناسبی نیست (دوستی با مارمولک)ممکن است شما و خانواده شما را منحرف نماید وشما نیز ناخواسته تن به گناه داده و آلوده شوید که اعم از گناهان فکری ، ذهنی یا رفتاری باشد .
پرنده بزرگ نیز با مشخصاتی که فرمودید واحساس خوبی که از آمدن آن داشتید میتواند هشداری باشد در ضمیر شما صندلی سبز آرامش و جایگاه شماست (صندلی محل نشستن و قرار گرفتن است ) قی کردن پرنده نشان از وضع ناخوشایند و یا مواردی است که شما بایداز آن بپرهیزید . می تواند مال و یا رفتاری باشد .
از آنجا که مرغ مینا پرنده ای اجتماعی است احتمالا فرزند شماست که بدون اطلاع شما مهاجرت کرده و اینکار به تحریک و یا تشویق کسی بوده که شما در خواب به صورت گربه مشاهده کردید .
گربه نشان از کسی است که در بین خانواده شما خصومت و دشمنی دارد وفرد دلسوزی نیست . اگرموفق شدید که مرغ مینا را نجات بدهید فعلا خطر برطرف شده و اگرموفق نشدید تلاش بفرمایید .
توصیه می شود در اطرافیان خود دقت بیشتری داشته باشید بد بین نباشید ولی مراقبه نمایید گاهی لازم نیست از همه اسرار زندگی شخصی تان دیگران مطلع باشند .
صدقه دهید که رفع بلا و خطر از شما و خانواده شماست . اگر میتوانید بافرزندتان درتماس باشید به ایشان اطمینان دهید که جای برگشت درآغوش خانواده را دارد . استغفاربفرمایید ان شاالله خطاهای احتمالی بخشوده خواهد شد . الله اعلم

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

11 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
11
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.