جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب سوره فجر

تعبیر خواب سوره فجر
مقاله

مشاهده خواب سوره فجر

 

تعبیر خواب سوره فجر چیست ؟در خواب دیدم سوار ماشینی شدم که کمی خراب بود ولی من رو به مقصد رسوند.رسیدم خانه نیمه خالی و گفتن اینجا جلسه قرآن داریم.خانم های زیادی بودن.مادرم به من گفت نوبت تو برای قران خوندن.رو زمین نشستم و مامانم پارچه ای جلوم گذاشت که از روش قران و سوره فجر رو بخونم.ولی روی پارچه سوره نامرتب نوشته شده بود و نمیشد خوند.همه پاشدن تا برای من پارچه درست پیدا کنن که سوره مرتب باشه.خودم پارچه ای پیدا کردم و گذاشتم جلوم بخونم که مامانم گفت اون پارچه مال خانم رضایی معلم قرآنه.خود خانم رضایی اومد ولی گفت بشین بخون و من سوره فجر رو بلند خوندم

مجرد     البته سوره رو درست یادم نیست حدس میزنم سوره فجر باشه و پارچه ای که روش سوره نوشته شده بود مثل سجاده بود و سورمه ای رنگ

تعبیر خواب :

تعبیر خواب سوره  فجر و تلاوت آن خیر است ان شاالله .

قرآن

قرآن سراسر نور ،رحمت و برکت است . خواب قرآن خوب است و نشانه رحمت و استجابت دعا . ذلک الکتاب لاریب فیه هدی للمتقین (قرآن کتابی است که بدون شک برای هدایت متقین و کسانیکه ایمان آورده اند .و نه برای کسانیکه منکر آن شده و ایمان نیاورده اند . و هذا انزلناه  مبارک و انتم له منکرون

خواندن قرآن بشارتی است برای استجابت حاجات برای افراد مؤمن و نشانه عذاب است برای کسانیکه منکر آن شده و ایمان نیاورده اند .

پیامبر اکرم (ص): کسی که این سوره‌ی مبارکه را در دهه‌ی ذیحجّه هر شب بخواند خداوند گناهان او را می‌بخشد و اگر در این روزها بمیرد بی‌حساب وارد بهشت می‌گردد. و کسی که آن را در روزهای دیگر بخواند برای او نوری در روز قیامت خواهد بود .

حضرت امام صادق(ع) می‌فرماید: کسی که این سوره‌ی مبارکه را هنگام طلوع فجر یازده بار قرائت کند تا طلوع فجر روز بعد از بلاها و از هر چه ترس و هراس دارد ایمن خواهد بود . همچنین فرمودند: سوره‌ی فجر را در نمازهای واجب و مستحب بخوانید که آن، سوره‌ی حسین بن علی(ع) است. هر کس آن را بخواند روز قیامت در بهشت در درجه‌ی امام حسین(ع) (و در معیّت حضرتش) خواهد بود.

با توجه به مجرد بودن شما به نظر می رسد در امری مردد هستید . خوانا و نامرتب بودن نوشته های سوره مبارکه فجر نشان از شک و تردید شماست . توجه داشته باشید که این سوره به امام حسین (ع) تأویل شده . امام حسین (ع) در ابتلائات و امتحانات الهی ثابت قدم و پیروز شده تا به مقام رضایت الهی رسیدند .

علاوه برآن سوره فجر به سرگذشت قوم عاد، قوم ثمود و فرعون و فساد و طغیان آنان اشاره می‌کند و می‌گوید انسان‌ها در معرض آزمایش الهی قرار دارند؛ اما عده‌ای به دلیل فراموشی نعمت‌های الهی در این آزمایش شکست می‌خورند .

سوره فجر از جمله سوره‌هایی است که بر ضریح کنونی امام حسین(ع) حک شده است . و به هر حال، این همه پاداش و فضیلت برای کسانى است که تلاوت آن را مقدمه اى براى اصلاح خویش و خودسازى قرار دهند .

در نتیجه :

رنگ تیره سجاده از تردید و کراهت کاری که در آن شک دارید گواهی می دهد . اما در نظر داشته باشید مادر و دوستان قرآنی نیز همسو با شما و در صدد کمک هستند تا یقین پیدا کنید .

الحمدالله که از این امتحان سربلند شدید و موفق به خواندن این سوره . در تصمیم و کار و یا انتخابی که در پیش دارید دقت و بررسی لازم انجام دهید . ماشین خراب نشان از تصمیمی است که در پیش گرفته اید . شاید توصیه های دیگران خوشایند به نظرنرسد ولی خیر خواه شما هستند . که خوشبختانه با کمک معلم به مقصد رسیدید. البته امکان دارد که با چالش هایی مواجه شوید که با سعه صدر و صبوری آنچه رضایت خداست خواهد شد . توسل به امام حسین (ع) عاقبت به خیر و حاجت روا خواهید شد . ان شاالله .

سعی کنید با تصمیم درست جایگاه خود را در خانواده و همچنین ایمانتان را حفظ کنید .

قرآن را راهنمای خود قرار دهید . الحمدالله با ایمان و قوی هستید .

در پناه خداوند مؤید باشید .

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
2
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.