جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب دره

مقاله

مشاهده خواب دره

تعبیر مشاهده خواب دره چیست؟ خواب دیدم با پسر عمویم از یه دره رد می‌شدیم که بهم گفت زیر پایت رو ببین مار ها مردن و جان ندارند ‘ مارها ریز بودند و دره خشک و ارتفاع دره هم معمولی بود  با پسر عمو امدم به طرف یه جاده سرسبز. همانطور که راه میرفتم متوجه شدم کنار جاده پر از مارهای سیاه بزرگ و کوچک است که به هم می پیچیدند. ان طرف جاده هم کلی جوجه بود که جیک جیک می‌کردند. در این هفته چندین بار خواب مار دیدم. تعبیر مشاهده خواب دره چیست؟

تعبیر مشاهده خواب دره چیست؟

 

تعبیر دیدن دره اشاره به پستی وبلندیهای زندگی دارد با توجه به ایه فَإنَّ مَعَ العُسرِ یسرا ، با هر سختی آسانی است.

این فراز ونشیبها در زندگی هر کسی مشاهده می شود. انسان باید با توکل و درایت مشکلات را حل کند.همین سختیها وباعث رشد انسان می شود

تعبیر رویا ی مار سیاه

 

تعبیر رویای مار سیاه از دید امام صادق ع در خواب چند معنی دارد ، من جمله به معنای: داشتن دشمن پنهانی است.

مار دشمن پنهانی است که انسان را غافل گیر می‌کند. دشمنی درونی یا بیرونی که شما رو تهدید میکند . دشمن درونی مثل نفس اماره، خلق وخوی بد که خدای ناکرده باعث تباه کردن اعمال انسان می گردد و چه بسا ضرر وزیانش از دشمن بیرونی هم شدیدتر باشد.

 

تعبیر خواب جاده از امام صادق (ع)

دیدن جاده و راه در خواب به پنج چیز دلالت می کند که در زیر به انها اشاره می کنیم.
معنی اول دیدن جاده در خواب دنیا است.
معنی دوم دیدن جاده در خواب فراغت و شادی است.
معنی سوم دیدن جاده در خواب کار نیک است.
معنی چهارم دیدن جاده در خواب خیر و برکت است.
معنی پنجم دیدن جاده در خواب آسایش و راحتی است

تعبیر جوجه

تعبیر خواب جوجه امام صادق چیست؟

جوجه در خواب سود و منفعت و مال حلال است و هر چه تعداد جوجه های در خواب بیشتر باشد دلیل این است که مال  بیشتری نصیبتان می شود.

تعبیر رویا

دوست عزیز خواب جاده تعبیر به مسیر زندگی دارد، و دره تعبیر به پستی و بلندیهایی که در طول زندگی برای هر کسی اتفاق می افتد که همین سختی ها مقدمه رشد انسان است و ان شالله در جاده زندگی مشکلات از بین می رود ، نگران نباشید.  خداوند در قران می فرماید: لَقَد خَلَقنا الانسانَ فی کَبَد. ما انسان را در سختی خلق کردیم. خیلی باید دقت کنید یک طرف شما دشمنان درونی و بیرونی هست و طرف دیگر مال حلال. باید دقت کنید اگر بخواهید به آسایش و راحتی و خیر و برکت برسید باید انتخاب حلال باشد. سختیها و دشمنی ها خاصیت عالم دنیا هست. با توکل وتفکر می توانید کسب وکار حلال داشته باشید. خداوند راه را بر بندگانش نمی بندد  . خودتان باید راه درست زندگی کردن را  پیدا کنید. اهل مراقبه باشید واز دشمنان درونی و بیرونی حذر کنید تا ان شاءالله خیر دنیا وآخرت نصیبتان گردد. از سختیها نترسید . خدا با شماست

توصیه

توصیه می شود در مسیر پر پیچ وخم زندگی خدا را فراموش نکنید . به دنبال کسب مال حلا باشید، هر چند کم باشد ولی برکت داشته باشد. استغفار وصدقه وقربانی را فراموش نکنید

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.