جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب درخت توت

تعبیر خواب درخت توت
مقاله

مشاهده خواب درخت توت

تعبیر خواب درخت توت چیست ؟خواب دیدم در باغی خیلی بزرگ که برای پسرم بود یک درخت توت بزرگ بود یک آقایی هم‌پشت دیوار بود که گفتم اجازه بدهید پسرم را صدا کنم. دخترم که مجرد است بهمراه عروسم و مادرم که فوت کرده نیز زیر درخت نشسته بودند توتها نیز کنار دیوار بصورت مرتب روی هم چیده شده بود و من چند تا از توتها را خوردم  کف زمین نیز دو ردیف شکلات چیده شده بود .

متاهل      حرف ت

تعبیر خواب :

تعبیر خواب درخت توت ان شاالله خیر است .

باغ و باعچه محیط خانه و خانواده هستند . محیطی که همسر ، فرزندان ، مادر و بستگان درجه یک قرار دارند .

امام صادق (ع) دیدن باغ را نشان از فرزند صالح ، وجود یک زن نیکو سرشت (همسر، مادر، خواهر،دوست) ،صاحب ثروت،مقام ومرتبه بالا،خوشحالی است .

اما آنچه در یک باغ اهمیت دارد درختان آن است . درختانی که میوه و ثمره دارند به مراتب  بهتر از درختان بی ثمر است

درختان نمادی از رشد صعودی در دوستی ها ،تجارتها ،مقام و رتبه،خوشحالی فرزندان،و یا بلعکس می باشد  با توجه به فصل توت ،در این زمان تعبیری نیکو دارد .

توت از درختان مثمر با میوه های متنوع و رنگارنگ است . آبدار و در طعم های شیرین و ملس است که هرکدام مزایایی دارند .

خواص توت شامل : درمان دیابت ،سرماخوردگی،یبوست،استرس و سلامتی کبد بوده و لاغری و کاهش وزن نیز دارد .

علاوه بر اینکه از قسمتهای مختلف آن که شامل برگ ،چوب و همچنین از میوه آن استفاده مختلفی می شود . و مبنی بر همین مطالب امام صادق(ع) تعبیر توت را بر مال ،سود و منفعت از کسب و کار دانسته و البته به دلیل شیرینی که میوه آن دارد آفت هایی هم وجود دارد که حضرت آن را اختلاف بین زوجین می دانند .

شکلات هم نمادی از آرامش و شادی است باضافه اینکه اندروفین موجود در شکلات نقش خوبی در جلوگیری از افسردگی دارد  .

در نتیجه :

حریم باغی که متعلق به پسرشماست و شامل خانواده و نزدیکان است سرسبز بوده و درخت توت با توجه به فایده هایی که دارد در نظر گرفته می شود .

اگر کسب و کاری را شروع کرده اند ان شاالله به ثمر می نشیند و نتیجه خوبی خواهد داشت . اما این مسئله نباید سبب شود تا از آفات در این زمینه در نظر گرفته نشود .

 وجود مادر مرحوم حکایت از آگاهی نسبت به امورات شماست . در برخی روایات وارد شده که ارواح به دیدن بازماندگان می‌آیند (به ویژه والدین به دیدار فرزندان و بالعکس) و به آنان التماس می‌کنند که چیزی برای ما بفرستید، ولو به کمی یک جرعه آب یا یک پاره استخوان. پس، ارتباط ارواح با متعلقین تا وقتی در دنیا باقی هستند، برقرار خواهد ماند. منتهی چنان چه بیان شد، به کمیّت، کیفیت و چگونگی معین شده از سوی خداوند متعال.

همراه با رزق و روزی حلال برای پسرتون ،دختر مجرد شما هم امرخیری در پیش دارند که انشاالله مبارک است . درنظر بگیرید فواید شیرین توتها و آفاتی که ممکن است به وجود بیاید . جوانب کار را در نظر بگیرید بسیاری از آفات قابل پیشگیری هستند . احتمال دارد خواستگار ایشان خجالت و یا حجب دارند که پشت دیوار هستند و اجازه باید بدهید .

شاید از دوستان یا آشنایان آقازاده هستند . بررسی کنید ودر صورت لزوم اعلام آمادگی بفرمایید .

چیده شدن مرتب توتها نشان از مزایای آن است سعی کنید به همان ترتیب با نظم استفاده کرده و صبوری داشته باشید . شکلات هم علاوه بر شادی بخشی زیاده روی در مصرف آن مشکل زاست .

توجه داشته باشید هرچیزی را با سعه صدر و صبوری برخورد کرده تا بتوانید از شهد شیرین آن استفاده کنید .

توصیه می شود :

با صدقه از داشته هایتان محافظت کرده و خدا را برای شیرینی آن شکر کنید . دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج با همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است .

ولی حتما جوانب کار را در نظر بگیرید و بررسی های لازم را انجام دهید ولو آشنا باشند .

در پناه خداوند موفق باشید .

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.