جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب حرم زیبای امام رضا ع

تعبیر خواب حرم امام رضا
مقاله

خواب حرم زیبای امام رضا ع

تعبیر خواب حرم زیبای امام رضا ع چیست؟

خواب دیدم گوشه بسیار دنج و زیبای حرم امام رضا علیه السلام نشسته بودم و از این خلوت لذت می بردم و اطراف را نگاه می کردم.

بالای سرم یک قاب چوبی با صفحه آبی با زنجیر آویزان بود ،و یک پرچم کوچک یا حسین روی آن نصب شده بود و سمت راست یک گلدان بود و سمت چپ با یک تخت تخته که روی آن لوازم خوشنویسی بود و با زنجیر آویزان بود و تاب می خورد.

به این ها نگاه کردم گفتم آخه کی اون بالا خوشنویسی میکنه، خطر سقوط داره و بلند شدم از این کنج خارج شدم و دختر کوچکم آمد و جای من دراز کشید که تا من رویم را برگرداندم گلدان سمت راست به سرش افتاد.

و تا اومدم بگم مواظب سمت چپ باش، اونم سقوط کرد روی سرش، من با ناراحتی دنبال همسرش رفتم که رفته بود برای وضو وقتی اومد گفت گفتند خانومت خوبه چی شده..

خلاصه از حرم اومدن محیط رو بستن، و دخترم رو که من تقاضای پزشک کرده بودم برای درمان بردند. من کنار دامادم نشستم که فردی اومد باهاش کار داشت خیلی مراقب بودم در ذهنم آدم درستی نبود.

وقتی سر از کارشان در نیاوردم رفتم سراغ دخترم و با گریه امام رضا رو صدا زدم دیدم دخترم به هوش اومده و اما یک گوشش با سمعک می شنود، که من گریه میکردم خانم پرستار گفت اگر شما چیزی نگی اون راحت زندگیشو میکنه.

تعبیر خواب حرم زیبای امام رضا ع


گاه نگرانیها درضمیرناخوداگاه بصورت رویا نمود پیدا می کنند، که عموما از خاطر مشوش افراد نشات می گیرند، شما نگران فرزندان خود هستید واین امری طبیعی است که خوابهای شما ناشی ازاضطراب ودلواپسی های مادرانه باشد.
زیارت امام رضا ع دال بر عشق وارادت شما به اهل بیت است، زیارت امام رئوف ع فضیلت بسیاری دارد که علاوه بر ارامش وامنیت وامرزش گناهان باعث کسب معنویت می شود، با ارامش درحرم ،دل رابه حضرت رضاع سپردید .

فضیلت زیارت امام رضا ع


از حضرت امام رضا (علیه السلام) روایت شده است که فرمودند: «هر که برای زیارتم بار سفر بندد، دعایش مستجاب و گناهانش آمرزیده شود، هر که مرا در آن قطعه زمین زیارت کند،
همانند کسی است که رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) را زیارت کرده باشد و خداوند اجر هزار حج مقبول و هزار عمره ی مقبوله برای او بنویسد و من و پدرانم شفاعت کنندگان او در روز قیامت باشیم، و این قطعه زمین باغی است از باغهای بهشت و محل رفت و آمد فرشتگان است،
وتا ابد گروهی از آسمان نازل می شوند و گروهی بالا می روند تا آن که در صور بدمند. ( روز قیامت)»
«بحارالانوار، ج ۱۰۲، ص ۴۴، ح ۵۱»

نصب پرچم عزاداری سیدالشهداء(علیه السلام) بر در خانه ها و سایر اماکن امری معقول و پسندیده است و چون در راستای ترویج معرفت و بصیرت به امام حسین (علیه السلام) است، و همچنین باعث تعظیم شعائر الهی است دارای پاداش و ثواب خواهد بود.

وحاصل انکه

قاب چوبی ابی رنگ وپرچم یاحسین ع که نشانه ارامش وامنیتی است که حاصلِ توسل ومحبت به امام رضاع است، شما زیر پرچم وبیرق امام حسین ع ودر کنف حمایت امام رضاع هستید نگاه خاص ومحبت ویژه ای به اهل بیت ع دارید،
و ان شاءالله درپناه اهل بیت هستید واین امرسبب شده خطری شما راتهدید نکند، ( سقوط گلدان و لوازم خوشنویسی ( قلم) قلم سمبل تفکر واگاهی بشراست وابزار خوشنویسی ابزار انتقال مفاهیم زیبا ست، و(سقوط )احتمالا نشانه تشویش خاطر وهجوم تفکرات منفی ویا مشکلاتی است که بصورت سقوط گلدان وابزار خوشنویسی نمود کرده است، بهوش امدن دختر عزیزتان وگریه وتوسل به امام رضا ع نشانه حاجت روایی است و(نقص درگوش و شنوایی)
گوش را باید به خوب شنيدن عادت داد و به سخنانى كه شنيدنشان بر اصلاح و پاكى چيزى نمى افزايد گوش نداد.
واحتمالا ایشان از شنیدن سخنان حق اعراض می کنند ویا گوش خود رابه شنیدن سخنان ناروا عادت داده اند ،
امام صادق عليه السلام میفرمایند،:
فَرَضَ عَلى السَّمعِ أن يَتَنَزَّهَ عنِ الاستِماعِ إلى ما حَرَّمَ اللّه ُ ، و أن يُعرِضَ عَمّا لا يَحِلُّ له مِمّا نَهَى اللّه ُ عَزَّ و جلَّ عَنهُ ، و الإصغاءِ إلى ما أسخَطَ اللّه َ عَزَّ و جلَّ ، فقالَ في ذلكَ : «و قَدْ نَزَّلَ علَيْكُمْ فِي الكِتابِ أنْ إذا سَمِعْتُم آياتِ اللّه ِ يُكْفَرُ بِها وَ يُسْتَهزأُ بِها فَلا تَقْعُدُوا مَعَهُم حَتَّى يَخُوضُوا فِي حَدِيثٍ غَيرِهِ إنَّكُم إذا مِثْلُهُم إنَّ اللّه َ جامِعُ المُنافِقِينَ و الكافِرِينَ فِي جَهَنَّمَ جَمِيعا» .
بر گوش فرض شده است كه از گوش دادن به آنچه خداوند حرام كرده دورى كند ، از آنچه خداوند عزّ و جلّ نهى كرده و شنيدنش بر آن حلال نيست اعراض كند و به آنچه خداوند عزّ و جلّ را ناخشنود و خشمگين مى كند گوش ندهد . پس در اين باره فرمود : «و در اين كتاب بر شما نازل كرد كه چون شنيديد كسانى آيات خدا را انكار مى كنند و آن را به ريشخند مى گيرند ،
با آنان منشينيد تا آن گاه كه به سخنى ديگر پردازند و گرنه شما نيز همانند آنها خواهيد بود و خدا همه منافقان و كافران را در جهنم گرد مى آورد،
ان شاءالله فرزندتان با مراقبه ودقت درشنیده ها وعمل به انچه خداوند امر فرموده باعث رضایت و خشنودی پروردگارخواهند شد .
صدقه خطرات احتمالی را

۰
خواب های خود رادر رابطه با حرم زیبای امام رضا ع دربخش نظرات همین پست مطرح بفرماییدx
دفع می نماید وذکر استغفار ،رحمت ومغفرت الهی راجلب وسبب تطهیر قلب وروح می شود، وباعث استجابت دعاها ونزول برکات وحاجت روایی خواهدشد.
موفق وپیروز وهمواره درمدارحق باشید.

 

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.