جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب عدد ۷۷۷ و عدد ۵۷

مقاله

خواب عدد ۷۷۷ و عدد ۵۷

 تعبیر خواب عدد ۷۷۷ و عدد ۵۷  چیست ؟ در خواب عدد ۷۷۷ دیدم فقط یادم هست این عدد دیدم.  از خواب بیدار شدم دوباره خوابیدم. این‌بار عدد ۵۷ دیدم به ذهنم خطور کرد که ۵۷ ساله دیگه زنده هستم الان ۴۳ سالمه و ۱۰۰ سال عمر می‌کنم. تعبیر خواب عدد ۷۷۷ و عدد ۵۷ چیست ؟ 

تعبیر خواب عدد ۷۷۷

تعبیر خواب عدد ۷۷۷ که  از سه ۷ متوالی و پشت سر هم تشکیل شده است ، دارای رمز و رازی است ، که آن را با توجه به قران و روایات و .. بررسی می‌کنیم . 

در ادیان الهی و نیز  فرهنگها و مکاتب مختلف در طول تاریخ به عدد ۷ عنایت ویژه‌ای شده است .

در قرآن و فرهنگ اسلامى نیز برخى از عددها مورد توجه خاص قرار گرفته‌اند. از آن جمله مى‌توان به عددهاي «سه » ، «هفت » ، «هفتاد» ، «چهل » و .. . اشاره كرد .

قران می‌فرماید : واحصی کل شیء عددا . و هر چیزی را به عدد برشمرده است.

كاربرد هر يك از اين‌ اعداد حكمتى دارد كه برخي را قرآن و روايات يادآور شده و برخی را نيز علوم جديد كشف كرده است.

حكمت عدد هفت نيز تا حدودى بيان شده است. كتاب‌هاى لغت عربى آن را (همچون عدد هزار در فارسي ) نمادی از کثرت و فراوانی مى‌دانند ، ولى در قرآن و روايات هم به معنای كثرت و هم براى شمارش چيزى به كار رفته است .

عددى ۷ كه نماد کثرت است، عددی كامل و زنده است .

برخلاف اعداد معمولی ریاضی، «عدد زنده » آن است كه فكر ايشان را تا بی نهايت پيش‌ برد و واقعيت را آن چنان كه هست در نظرها تجسم بخشد .

چنين عددى روح دارد و رياضى دان و نیز شخص کم‌سواد ، هر دو عظمت آن را درك مى‌كنند . 

 عددى را (مثلا يك ) تصور كنيد كه يك كيلومتر صفر جلوی آن قرار گرفته باشد ; اين عدد عظمت دارد ، اما تنها رياضى دان عظمت آن را مى‌شناسد ، ولى اعداد كامل و زنده را همه مى‌شناسند و مى‌توانند به ابهت و گستردگى‌اش اذعان كنند .

شايد انتخاب عدد هفت براى كثرت به خاطر بسيارى از امور هفتگانه ثابت در جهان هستى باشد ، همچون يك دوره كامل هفت روزه زمان (يك هفته ) 

۷ عددى براى نشان دادن كمال يك چيز است ، مانند عدد چهل كه يكى از حكمت‌هاى آن اين است كه رسيدن به چهل سالگى به طور معمول با كمال عقل همراه است . 

یک  نمونه از آيات قرآن كه عدد هفت در آن  به همين منظور به كار رفته است‌ را ذکر می‌کنیم : 

 «و لو أنّما فى الأرض من شجرة أقلم والبحر يمدّه من بعده سبعة أبحر مانفدت كلمت الله إنّ الله عزيز حكيم .لقمان ، ۲۷     و اگر آن چه درخت در زمين است قلم باشد و دريا را هفت درياى ديگر به يارى آيد ، سخنان خدا پايان مپذيرد . قطعاً خدا است كه شكست ناپذير حكيم است. 

در اين آيه، قرآن به جای اينكه بگويد:  مخلوقات خداوند در پهنه هستى عددى بسيار بسيار بزرگ دارند،  مى‌گويد : اگر تمام درختان روى زمين ، قلم و همه درياها مركب شود ، تمام قلم ها مى‌شكند ، و از بين مى‌رود ، ولى حقايق عالم هستى و معلومات پروردگار هستى پايان نمى‌پذيرد .

عظمت سخن آن گاه روشن‌تر مى‌شود كه عدد هفت نمادی از كثرت باشد ، در اين آيه براى مجسم ساختن عدد بى‌نهايت و نزديك ساختن معناى علم بى پايان خدا و گستردگی فوق العاده جهان هستی به افکار ما ، از عدد زنده استفاده شده است.

جایگاه عدد ۷ در قران

 جایگاه عدد ۷ در قرآن بسیار ویژه است و در آیات بسیاری بکار رفته است.این امر دلالت بر عنایت ویژه خداوند سبحان بر جایگاه این عدد دارد.  در قران و روایات  این امور را در کنار عدد ۷ ذکر کرده است : 

 ۱- طبقات هفتگانه زمین و آسمان

اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَماواتٍ وَ مِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ . خداست آن كه هفت آسمان را آفريد و از زمين نيز همانند آن‌ها (بيافريد). طلاق ، ۱۲

۲ -هفت بار طواف بر گرد كعبه

۳ هفت طبقه جهنم 

۴ – هفت درب جهنم 

۵ . هفت سلام در قرآن ـ كه عبارتند از : 

*سلم قولا من ربّ رحيم »(يس ،۵۸) و … * سلامٌ علی نوح ٍ فی العالمین. (صافات /۷۹) درود بر نوح در میان جهانیان. ” *۳- سلامٌ علی اِبراهیم. (صافات/۱۰۹) ” درود بر ابراهیم. ” *۴- سلامُ عـَلی موُسی و هارون. (صافات/۱۲۰) ” درود بر موسی و هارون. ” *۵- سلامُ علی آلِ یاسین. (صافات/۱۳۰) ” درود بر پیروان الیاس”  *۶- سلامٌ عـَلیکُم طِبتُم فادخـُلوُها خالدین. (زمر/۷۳) ” … سلام برشما، خوش آمدید، در آن درآیید و جاودانه بمانید   *سلامُ هیَ حتّی مَطلَعِ الفـَجر. (قدر/۵) ”  آن شب تا دم صبح، صلح و سلام است.  

 ۶- هفت بار تطهیر در قوانین طهارت

۷- هفت عضوی كه در سجده بايد روی زمين باشد.

 ۸ . هفت شبانه روز بلای قوم عاد.

۹- هفت بار طواف خانه کعبه

۱۰- هفت بار سعی بین صفا و مروه

عدد ۷ در روایات

عدد ۷ روایات اسلامی نیز  مورد توجه خاص قرار گرفته است، که به عدد ۷ به طور خاص اشاره می‌کنیم : 

«هرکس اقرار به هفت چيز کند مؤمن است……  » 

«بازخواست مردم از هفت چيز در قيامت 

«وصيت به هفت چيز… » 

«محاجه اميرالمؤمنين(عليه السلام) با قوم خود در قيامت با هفت خصلت…  » 

«واجبات نماز هفت چيز است » وقت ، طهارت ، توجه ، قبله ، ركوع ، سجود .

 «اگر بنده اى گناه کند ، ملك موكل بر شانه راست هفت ساعت براى استغفار به او فرصت مى دهد» 

تقسيم بندى عمر فرزندان به سه هفت سال  (هفت سال نخست برای بازی ، هفت سال دوم براى آموزش و هفت سال سوم براى فراگيرى حلال و حرام ) ـ «كودك در هفت سال نخست آقایى مى كند و در هفت سال دوم فرمانبردار و در هفت سال سوم مشاور خانواده است » ـ «قرآن بر هفت حرف نازل شده …

و…..  

عدد ۷ در ادیان مختلف

عدد ۷ در نزد ادیان مختلف ، خصوصا  دین یهود و مسیحیت و نیز سایر ادیان و فرهنگها، از‌ جایگاه ویژه‌اای برخوردار است. در انجیل، یوحنای لاهوتی در مکاشفات خود به هفت کلیسا خطاب کرده است و در رویای خود هفت روح و هفت مهر و هفت صورت و برده‌ای با هفت شاخ و هفت چشم و هفت پیاله زرین و هفت بلا و هفت فرشته دیده است که در حضور خدا ایستاده‌اند. در انجیل متی نیز از هفت روح پلید سخن گفته می‌شود، کاتولیک‌ها به هفت مناسک، هفت گناه اصلی، هفت فرامیر توبه، هفت اندوه، هفت شادی و هفت افتخار معتقدند.

در تورات عدد هفت چندین‌ بار در جایگاه عددی کامل و تام آورده شده است. در «سفر پیدایش» آمده است که خداوند جهان را در شش روز آفرید و در روز هفتم از کارهای خود آرام گرفت.

خداوند روز هفتم را مبارک خواند و آن را تقدیس کرد و باز در تورات آمده است. جانورانی که با نوح سوار کشتی شدند، هفت هفت بودند و فرعون نیز در خواب خویش هفت گاو لاغر و هفت گاو فربه و هفت سنبله خشک و هفت سنبله‌تر را دید و سال‌های قحطی و فراوانی هم که فرا رسید، هر یک هفت سال بود.  قوم یهود، در روز هفتم هفته و سال هفتم جمع می‌شوند. سال یوبیل، عبارت است از هفت هفت سال. در این سال پرفیض، قرض‌ها بخشوده و برده‌ها آزاد و زمین‌ها به مالکان اصلی بازگردانده می‌شد.

عدد هفت در کتاب مقدس تورات در جایگاه عددی تمام و کامل آمده است، و سال یوبیل که عبارت است از هفت هفت سال و عید فطیر و عید سایبان‌ها که هر یک از آن‌ها هفت روز است. فدیه‌ها نیز هفت شاخه بودند. یهود به تقلید از بابلیان از روی سیارات هفتگانه به هفت فرشته قائل شدند و هر یک از روزهای هفته را به یکی از آن‌ها سپردند. عدد هفتاد که تکثیر هفت است، همچنان مورد توجه بوده است.

عدد هفت در عرفان و تصوف هفت وادی سلوک است. شیخ عطار نیشابوری نیز در منطق‌الطیر هفت وادی سلوک برای رسیدن به حقیقت برشمرده است که عبارتند از: طلب، عشق، معرفت، استغنا، توحید، فقر، حیرت و فنا که مولوی آن‌ها را هفت‌شهر عشق می‌نامد.   

مسیحیان بر این عقیده‌اند که فرشتگان هنگامی که به راهنمایی نیاز داریم ، هنگامی که تصمیم می‌گیریم و هنگامی که در نقاط حساس زندگی خود هستیم ، با ما صحبت می‌کنند. آنها به طرق مختلف،  مانند رویاهای ما ، از طریق افراد دیگر با ما صحبت می کنند. و فرشته ها دارای شماره‌اند و  عدد ۷۷۷ را شماره‌ فرشته‌ای می‌دانند که در معنویت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این به این دلیل است که عدد۷۷۷ نشان دهنده تثلیث مقدس است. 

در واقع ، عدد ۷ را که محبوب‌ترین عدد جهان است. اغلب با فراوانی و معنویت همراه است. بنابراین ، هنگامی که فرشته شماره ۷۷۷ را می بینید ، گفته می‌شود که فرشتگان پیامی مهم از طرف خدا را برای شما می‌آورند که شامل معنویت شما می شود.

حال با توجه به جایگاه عدد ۷ در قرآن و روایات و اهمیت ویژه آن نزد ایان و ملل مختلف، رویای شما بدین‌گونه تعبیر میشود

 تعبیر رویا

 تعبیر رویای  عدد ۷۷۷ که عدد مبارک  ۷ ، سه بار پی در پی و متوالی به دنبال هم آمده‌اند ، قدرت و قوت تاثیر گذاری آن را مضاعف میکند (سه بار تکرار دلالت بر کثرت دارد ) 

با توجه به ایمان و اعتقاد شما در عالم واقع، به نظر می‌آید این رویا حقایقی از کمالات باطنی و درون زیبایتان را برایتان بازگو کرده است .

وجود شما با عنایت خدا بسیار پر خیر و برکت است.این برکت و کمال در هدایتگری ، خیر رسانی ، محبت و مودت خدا و اولیاء الهی و بندگانش و سایر صفات و ارزش‌های انسانی ظهور و بروز دارد .

ان شاء الله مورد عنایت و رحمت ویژه  خداوند و اهل بیت علیهم السلام در عالم واقع قرار می‌گیرید  . 

وجودتان بیش از پیش نافع دیگران خواهد شد. رزق و روزی وسیع مادی و معنوی نصیبتان میشود، به طوری که اثراتش ماندگار و ابدی است. خدا نتایج  کارها و اعمالتان را بسیار گسترده میکند.از کمالات روحی و معنوی بی‌نظیری بهره‌مند می‌شوید . 

البته به طور خاص و به توفیق الهی  کاری و عمل خالصانه‌ای را انجام می‌دهید که ارزش گذاریش را فقط خدا می‌داند . 

توصیه

توصیه می‌شود نعمات و ارزشهای وجودی خود را  که به برکت اهل بیت ع به شما عطا شده است،  شاکر باشید  . خود را به اقیانوس صفات و جمال و جلال الهی متصل کنید و  از خود هیچ نبینید و اینگونه حقیقت شکر را بجا آورده و موجب افزایش برکات وجودی خود شوید. بدین سان نعمت بر شما افزون خواهد شد. تواضع در مقابل خدا و خلق خدا  شما را بالا می‌برد . (اتضع ترتفع . تواضع کن بالا میروی)

تعبیر خواب عدد ۵۷

رویا

تعبیر خواب عدد ۵۷ چیست ؟ خواب عدد ۵۷ را دیدم که به ذهنم خطور کرد که ۵۷ ساله دیگه زنده هستم الان ۴۳ سالمه و ۱۰۰ سال عمر می‌کنم. 

جایگاه اسم و عدد در عالم هستی 

جایگاه اسم و عدد در عالم هستی بسیار ویژه است .اعداد دارای رمز‌های بسیاری هستند و آن قدر اهمیت دارند که خداوند در آیات  قرآن همانطور که اشاره شد ،  بدان پرداخته است .

امام صادق ع در این باره فرموده‌اند: بدانید که اسماءاللّه به منزله گنج‌ هستند و عدد به منزله ذراع، اگر ذراع را کمتر بگیری به گنج نمی‌رسی و اگر فزون‌تر بگیری از آن درمی‌گذری، از این رو عرفا برای اعداد، اسرار، ارواح و منازلی قائل‌ هستند و عدد را سرّی از اسرار الهی در عالم وجود می‌دانند.( معجزة الارقام والترقیم، ص ۵۷.نور علی نور، ص ۵۳
نام شریف مجید که اسم شما نیز هست ،  به معنای دارای قدر و مرتبه عالی و بسیار گرامی است و بر مبنای حروف ابجد،  عدد ۵۷ است .
نام زیبا و پرمعنایی را مادر و پدر شما برایتان انتخاب کرده اند .

طبق قوانین علم اسامی، اقلا ۶۰ تا ۷۰ درصد زندگی ما تحت تاثیر نامی است که بآن صدا زده میشویم. نام ما همچون ظرف ماست که اگر آن ظرف کوچک باشد هیچگاه نمیتواند پذیرای رشد و پیشرفت و ترقی صاحب نام باشد. هر چه ظرف بزرگتر باشد مظروف بیشتری را در خود جای خواهد داد.

هر كس نام خوب و زيبايی داشته باشد هميشه و در همه جا سر‌بلند است. اما نام زشت باعث شرمندگی و احساس حقارات صاحبش است. و اين عقده حقارت خواه نا‌خواه در روح او آثار بدی خواهد گذاشت. بدين جهت اسلام انتخاب نام نيك را وظيفه پدر و مادر و نخستين احسان آنها مي‌شمارد. رسول خدا ص در اين باره مي‌فرمايند: «فرزند سه حق بر پدر دارد: اول آنكه نام نيكي برايش انتخاب كند، دوم اينكه خواندن و نوشتن را به او بياموزد، سوم اينكه برايش همسر گزيند.»

نامی که اینقدر با ما اجین است و همیشه با ما همراه است دراین عالم پر رمز و راز میتواند تاثیر بسیاری در زندگی ما داشته باشد.

حتی اهل بیت ع نسبت به تغییر برخی اسم ها تاکید داشتند .
تغییر نامی که از سوی ائمه بسیار زیبا صورت گرفت ، تغییر نام ملیکا خاتون دختر پادشاه روم بود که همسر حضرت امام حسن عسگری علیه السلام شدند .این بانوی گرانقدر  نامش به یکی از نام گلهای فارسی به “نرجس” نام گرفت و مادر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شد. جالب اینجاست که وقتی نرجس را به حروف ابجد محاسبه میکنیم به عدد “۳۱۳” میرسیم. این عدد ما را به یاد انصار حضرت مهدی ع میاندازد.

توجه به اسم و معنای آن از عقاید مشترک در بین ادیان و ملل گوناگون است که نشان دهنده این است که اقوام گذشته نیز به خوبی از قدرت کلمات و تأثیر نام روی سرنوشت، شخصیت حتی وضعیت فیزیکی افراد آگاه بوده‌آند.
هر یک از حروف الفبا دارای فرکانس خاصی از انرژی است و نام‌ها نیز که مجموعه‌ای از حروف می‌باشند، خود دارای فرکانس‌های ویژه‌ای هستند.

کودکی که تازه بدنیا آمده ذهنیتی ندارد. این طور به نظر می‌رسد که با انتخاب نام برای او، به طور مداوم فرکانس‌های خاصی از انرژی به مغز او فرستاده می‌شود، سلول های مغز تحریک شده و در نهایت الگوهای ذهنی شکل می‌گیرند، که این الگوها قسمتی از شخصیت فرد را می‌سازند و شاید یکی از دلایل توصیه پیامبر اسلام در مورد انتخاب نام نیکو برای فرزندان، تأثیر عمیق آن در سرنوشت و شخصیت آنان بوده باشد.
با توجه به قدرت نام و تأثیر آن ، این سؤال مطرح می‌شود که مؤثرترین و قدرتمندترین نام‌ها کدام است و از آن کیست؟ تمام ادیان الهی و بسیاری از دیدگاه های باطن‌گرا نیز  بیان می‌کنند که در آغاز هستی تنها آفرینش‌گر بود، و او با نام بزرگ خود هستی را آغاز کرد که در دیدگاه های متعدد به نام‌هایی مانند اسم اعظم، صوت الهی، سر بزرگ و …خوانده می‌شود. نامی قدرتمند بزرگ که خلقت با آن آغاز شده است.
قران می‌فرماید : و له الاسماء الحسنی

 اسماء الله اصوات ویژه‌ای هستند که از سطح بالایی از انرژی و آگاهی برخوردارند. پس زمانی که شما کارهایتان را با نام او، که بالاترین و قدرتمندترین نام هاست آغاز می‌کنید، این سطوح بالای انرژی و آگاهی را وارد جریان زندگی خود می‌نمایید
اسماء خداوند چشمه‌های زندگی است
و از آن طرف به مردم سفارش میکند که قولوا للناس حسنی با مردم نیکو سخن بگوئید . حال انسانی که روزانه نام زیبای خودش را که دارای معنای بلندی است میشنود و به جانش می‌نشیند، اثرات بسیار زیادی بر شخصیت او می‌گذارد و چه نامی بالاتر و بهتر از نام‌های خدا .

تعبیر رویای شما

این است که دیدن عدد ۵۷ نمادی و رهنمودی به آگاهی دادن شما به تاثیر شگفت انگیز حقیقت و معنای نامتان در زندگی شماست .
به واسطه ایمان و عمل صالح و تاثیر این نام نیکوی الهی از قدر و منزلتی والا در زندگی برخوردارید.
به نظر می‌آید که کاری و موقعیتی برایتان پیش میآید که با انجام آن به جایگاه و درجات معنوی بالاتری می‌رسید .
خداوند عالم شما را محبوب خانواده و اطرافیانتان قرار می‌دهد و قدر و مرتبه ای عالی به شما عنایت میکند.

اثرات دریافت فرکانس‌های این نام زیبا در ضمیر ناخودآگاه شما نقش بسته و در رویا با نماد ۵۷ که به حروف ابجد نام شریف مجید است، در رویا به شما نمایش داده شد ، تا با توجه به جایگاه معنوی خود در جهت حفظ و تعالی آن قدم بردارید

* و نیز شاید این رویا رهنمود و تذکری باشد مبنی بر اینکه حواستان باشد که وجود شما بسیار والا و عالی مرتبه است ( قران : و نفخت فیه من روحی )
و کرمنا بنی ادم ….
توجهی به این کرامت والای روحی و معنوی خود داشته باشید و آن را پرورش داده و  در پی اعتلا و رشد آن باشید …

ان شاء الله ۱۲۰ سال عمر طولانی و با عزت داشته باشید ولی مطلبی که به ذهنتان خطور کرد مبنی بر اینکه ۵۷ سال دیگر عمر می کنید قابل اعتنا نیست .

زمان و مكان مرگ از جمله امورى هستند كه به اقتضاى حكمت الهى بر انسان‌ها مخفى و نامعلوم‌اند و از جمله امور غيبى محسوب مى شوند.
در آيه اى از قرآن چنين آمده است:
وَ ما تَدْرِي نَفْسٌ ما ذا تَكْسِبُ غَداً وَ ما تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْض تَمُوتُ إِنَّ اللّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ .و هيچ كس نمى داند كه فردا (از سودوزيان) چه خواهد كرد و هيچ كس نمى داند كه به كدام سرزمين مرگش فرا مى رسد ، پس تنها خدا به همه چيز خلايق دانا و بر تمام اسرار و دقايق عالم آگاه است.
طبق اين آيه ى شريفه، انسان نمى‌داند در چه سرزمينى مى‌ميرد و اين را خداوند از جمله امورى قرار داده است كه ظاهر و مكشوف نيست.
در نهج البلاغه درباره ى مخفى بودن زمان مرگ چنين آمده است:
مكتوم الاجل…; اجل انسان پوشيده و پنهان است.
پس هم مكان و هم زمان مرگ انسان ها از جمله امور مخفى و پوشيده مى باشند و انسان نسبت به آنها هيچ اطلاعى ندارد.
غیر از اولیاء‌الهی و امامان علیهم السلام وه به اذن خدا از امور غیب آگاهند .

ولی دیدن عدد ۵۷ که ابجد نام مبارک شماست به کیفیت بالای عمرتان و کسب جایگاههای والای معنوی در آن اشاره دارد

توصیه می‌شود :

قدر و منزلت خود را قدر بدانید و شاکر خدا باشید ، که این جایگاه والا در نزد خدا از دنیا و مافیهای آن ارزشمندتر است همیشه انسان باید مراقب کمین‌گاههای  شیطان باشد .
همواره خود را و خوبی‌های وجودیتان را در پناه خدا قرار دهید .
در حصن الهی محفوظ باشید 🙏

توصیه میشود این مقاله رو مطالعه کنید 

https://hawzah.net/fa/Book/View/45322/

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
4
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.