جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب پرواز بدون بال

تعبیر خواب پرواز بدون بال
مقاله

مشاهده خواب پرواز بدون بال

تعبیر خواب پرواز بدون بال چیست ؟سلام چندین بار خواب دیدم ذکر الله و معصومین منجمله ذکر یا ابوالفضل میگفتم با دستانم بال میزدم و به جاهای مختلف پرواز میکردم .اما دیشب خواب دیدم بدون بال زدن و بدون تکان دادن دستها پرواز میکردم از روی دریا و کوه و ساختمان عبور میکردم پرواز در اختیار من نبود ترس هم داشتم ذکر یا الله و یا ابوالفضل میگفتم در آخر روی یک کوه فرود آمدم شخصی به سمت من آمد با من صحبت کرد من او را شناختم و گفتم تو شیطان هستی من پرواز کردم اوهم موازی من پرواز می‌کرد به شیطان گفتم تو را شکست میدهم به لطف خدای متعال ناگهان شیطان خشمگین شد و رفت در ضمن مدتیست دچار گرفتاری شده‌ام لطفا تعبیر این خواب رو مرحمت کنید با تشکر

احساس ترس و   متاهل

تعبیر خواب :

تعبیر خواب پرواز بدون بال و با ذکر اهل بیت (ع) خیر است و برکت ان شاالله .

بال

بال ها وسیله ای برای پرواز هستند،گاه به اوج و گاه سبب سقوط میشوند . قرآن کریم میفرماید:  واکرم ‌عشیرتک فانهم جناحک التی به تطیرواصلک التی الیه تسیر ویدک التی بها» خانواده ات را گرامی بدار چون بالهای تو هستند که به واسطه آنها پرواز می کنی و ریشه تو هستند که به آن سمت برمیگردی و دست تو هستند که به واسطه آنها از خود دفاع می کنید .

چه کسانی برای شما به مانند بال پرواز هستند . چه کسانی به شما در امور کمک می کنند تا به نیازهایتان برسید.  چه کسانی یاریتان می کنند .

احتمالاتی وجود دارد :

با توجه به متأهل بودن شما همسرتان و ایمان شما (با گفتن ذکر یا الله و معصومین (ع) ) وتوسل به آنها دو بالی هستند که یاور شما می باشند .

گاهی پرواز معنایش رسیدن به بزرگی و عزت و جا هست وقتی که رو به بالا پرواز می کردید . مفهوم پرواز تغییر و تحول حال است .

 المومن کالجبل الراسخ   مؤمن مانند کوه استوار است . اهل بیت نیز در رویا به کوه تعبیر می‌شوند.با توسل به قله ولایت خواهید رسید .

کوه نمادی از آرزوهای بزرگی است که دارید و می خواهید که انجام دهید . یعنی رسیدن به نقطه مطلوب ،جایگاه و پست و مقام دولتی و مقام دنیوی . اما شیطان همیشه در کمین است و اغواگر .

«انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العداوه و البغضاء . . » شیطان قصد آن دارد که به وسیله ای میان شما عداوت و کینه بر انگیزد و شما را از ذکر خدا و نماز باز دارد، پس شما آیا از آن دست برمی‌دارید؟

گاهی عداوت و بغضایی هست که شما  را از راه خدا و ذکر او دور می­کند. از نماز و ذکر خدا باز می­دارد (وَيَصُدَّكُمْ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ). خشمی که خشم خطرناکی است ممکن است که ایمان ما را بگیرد. خطرناکی این خشم به ظاهرِ خونین بودن آن نیست بلکه به گرفتن ایمان است .

گاه غرور از به اوج رسیدن بدون کمک و یاری دیگران نیز از وسوسه شیطان است . گاه آرزوهای بزرگی که سبب میشوند تا از یاد خدا غفلت داشته باشیم .

حاصل آنکه :

به علت گرفتاری که برای شما ایجاد شده دچار کمی تردید و وسوسه شده اید اما نیروی ایمان و توسل میتوانند دوبالی برای پرواز و اوج معنوی باشد به شرط اینکه غرور به انسان وارد نشود . گاه آرزوهای بزرگ و دست نیافتنی که سبب از بین رفتن یاد خدا شود همان وسوسه های شیطان است .

اما ایمان قوی و توسل به معصوم (ع) همرا با تدبر و مشورت در امور گره گشا هستند . گاه سختی ها نوعی آزمون الهی اند تا استقامت بیشتری بیابید .

صبور باشید و بررسی کنید که گره کار کجاست و چگونه مشکلات مرتفع میشوند . ممکن است حقی ضایع شده باشد و یا رشد و ارتقای شما در گرو بروز مشکلات باشد . گاه نیاز به زمان است تا کارها آسان شود .

مؤمن باید مثل کوه استوار باشد تا به آرزوهای صحیح خود برسد . احساس ترس شما از وسوسه های شیطان ناشی می شود . در برابر شیطان تردید نداشته باشید و به خدا توکل کنید . «الا به ذکرالله تطمئن القلوب » یاد خدا بهترین اطمینان دهنده قلبهاست .

صدقه محافظ شما از آسیب ها و وسوسه است . بسیار صلوات بفرستید و استغفار کنید . دائم ذکر و توسل به معصوم (ع) داشته باشید .

در پناه خداوند باشید .       

 

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.