جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مقاله تعبیر خواب بغل کردن امام زمان

مقاله

خواب بغل کردن امام زمان

تعبیرخواب بغل کردن امام زمان ع چیست ؟خواب دیدم که به یک مهمانی دعوت شده بودم . در حال آماده کردن شام بودم. یک دفعه صدای عجیبی شنیدم. پدرم گفت: حدیث، آقا امام زمان ع ظهور کرده‌اند و تو را صدا می‌زنند.
منم با عجله حتی چند تا پله رو پریدم و پایین رفتم . دیدم که ایشان ایستادن و به من نگاه میکنن تا دیدمشون بغل گرفتمشون و های های گریه کردم بعد از خواب پریدم.تعبیر خواب بغل کردن امام زمان چیست ؟

(چندباری هست که از این قبیل خواب‌ها می‌بینم. فکر‌ می‌کنم بخاطر این هست که من تموم کارای ثواب و حتی صلوات روزانه رو به صاحب الزمان (عج)تقدیم می‌کنم. و الان چند وقته که دیگه هیچ چیز غیر از ظهور نمی‌خواهم. )

۰
خوابهای خود را درباره امام زمان ع در اینجا بنویسید x

پذیرفتن دعوت مومنین

پذیرفتن دعوت مومنین و حضور در منزل آنان و کمک کارشان بودن نشانه‌ای از روحیه نوع دوستی و تواضع و فروتنی و اخلاق نیک شماست.
 با پذیرفتن دعوت مومنین و در واقع احترام و خشنود کردن آنان،   محبت و شفقتی را از سوی دوستان و آشنایان خود دریافت می‌کنید و پیوندتان تحکیم میابد .

پیامبر ص فرمودند : «به حاضران و غایبان امت خود سفارش می‌کنم که دعوت مسلمان را، حتی اگر از فاصلة پنج میل باشد، بپذیرند؛ زیرا این کار بخشی از دین است» .

الحمد لله انسان مومن و ولایت مداری هستید‌ به عشق امام زمان‌ ع و ظهور ایشان و اینکه به چشمشان بیائید زندگی می‌کنید.آیا می‌دانستید همانطور که شما عاشق امام زمانید ایشان نیز به شما توجه و عنایت دارند.

دیدار و بغل کردن امام زمان ع

دیدار و بغل کردن امام زمان ع و ارتباط نزدیک با ایشان از شناخت و معرفت آغاز می‌شود و سپس باعث محبت قلبی شده و در نهایت به ارتباط حضوری و تنگاتنگ و صمیمانه می‌انجامد.
در مورد دیدار و بغل کردن امام زمان ع اگر کسی بتواند آن قدر ارتباط عمیق قلبی خود را با حضرت محکم کند که شایستگی حضور در پیش‌گاه قدس او را پیدا کند، امکان چنین حضوری برای او فراهم است.
همان‌طور که در احوال بسیاری از علما و بزرگان و افراد خودساخته و بی‌ادعا می‌خوانیم که به دیدار امام زمان ع  نائل آمده و به محضر آن‌ حضرت مشرف شده‌اند. البته اکثر آنان هنگام ملاقات حضرت را نشناخته و بعداً متوجه شده‌اند که شخص مورد ملاقات حضرت صاحب الامر(عج) بود.

مشاهدۀ جمال نورانی حضرت ولی عصر(عج) به دو صورت ممکن است:

۱- امام را ببینیم، ولی او را نشناسیم که این قسم بنابر روایات برای بیشتر مردم امکان دارد و اتفاق می‌افتد از امام صادق‌(ع) روایت شده که فرمودند: حضرت صاحب الامر(ع) هر سال در موسم حج شرکت می‌کنند. او مردم را می‌بیند و می‌شناسد، ولی مردم او را می‌بینند و نمی‌شناسند.

۲- امام را ببینیم و بشناسیم، این نوع دیدن که شخص بتواند به محضر امام برسد، او را ببیند و بشناسد نیز امکان دارد. اگر شخصی به لحاظ آمادگی معنوی و دوری از گناه قابلیت و شایستگی داشته باشد حضرت با او ملاقات می‌کند، مگر آن‌که مصلحتی در عدم ملاقات وجود داشته باشد.

باید گفت اگرچه این ارتباط بسیار لذت‌بخش و مفید است و اگر واقعا نصیب کسی شود، نشانۀ عظمت روحی و بلندی مقام معنوی او است، ولی مهم‌تر از ملاقات حضوری در درجۀ اوّل ارتباط قلبی و اصلاح قلب و درون است و بعد این‌که  به دستورات حضرت در زمان غیبت به درستی و به طور کامل عمل کنیم.
مهم شناخت امام، مودت و دوست داشتن امام زمان(عج) و اطاعت وفرمان‌برداری کامل از امام(عج) است.  این‌گونه است که حضور خاص حضرت بر جان و روح‌ محب تجلی یافته و گویا برایش ظهور رخ داده است .

حتماً ماجرای اویس قرنی را شنیده‌اید. او فردی با تقوا و خودساخته‌ای بود که علاقۀ زیادی به دیدار پیامبر اکرم(ص) داشت، اما هیچ‌گاه موفق به دیدار محبوبش نشد. پیامبر اکرم(ص) نیز به او بسیار عشق می‌ورزید و از عشق او مطلع بود و در روایتی از قول پیامبر اکرم(ص) در مورد او نقل شده است: رایحۀ بهشت از جانب قرن می‌وزد. ای اویس من چقدر مشتاق توام.

علامه مجلسی می‌فرماید معنی دیدن امام زمان عج در خواب ده چیز است:
رحمت، عزت ، نعمت ،شرف ،دولت پیروزی ،سعادت ،ریاست، قدرت ، راحتی

تعبیر رویای شما 

الحمد لله تعبیر رویای شما بسیار خیر است. نکته‌ای رو باید توجه داشت که چون ما چهره امام ع را در عالم واقع ندیده‌ایم تا آنکس را که در خواب می‌بینیم بر امام ع تطبیق دهیم، لذا گفتار پدر شما در رویا و اشتیاق شما برای رویت امام زمان ع ، بغل گرفتن امام ع،  تعبیر بر این می‌شود که   ان شاء الله اعمال صادقانه و عاشقانه شما مقبول حضرت قرار گرفته و شما به چشمان شریفشان آمده‌اید و ان شاء‌الله ظهور خاص حضرت را در زندگی احساس می‌کنید و با حضور ایشان طعم حیات طیب را می‌چشید .

شما تمام فکر و عمل و دعایتان برای امام زمان ع است و  امام مهربان تر از مادر نیز به شما توجه داشته و برای فرج امورتان دعا می‌کند و ..

گشایشی در زندگی برایتان حاصل می‌شود و از جایگاه معرفتی و معنوی خوبی برخوردار می‌شوید و زمینه ازدواجی مطلوب فراهم شده و حاجتی که دارید به اجابت می‌رسد.

منشا گریه شما در خواب از شوق و خشیت و معرفت و عاطفه شما نشات گرفته که خود دال بر افزایش قرب و ایمان شماست که نتیجه آن‌ شادی و نشاط روحی است .

توصیه می‌شود

به این روش و طریق زیبای زندگی ادامه دهید و توفیقات روز افزون از حضرتش بخواهید .و در جهت معرفت و پیروی امام ع بیش از پیش حرکت کنید. برترین موهبت الهی عشق به امام‌ و حرکت در مسیر ایشان است . 

توفیقتان روز افزون و یاری امام شامل حالتان 🙏

 

توصیه می‌شود این تعبیر را نیز بخوانید : تعبیر خواب رفتن به سوی دیدار امام زمان

نوشته‌های مرتبط

دیدگاه‌ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

14 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
14
0
در تعبیر به شما کمک می‌کنیم. می‌توانید تعبیر خواب خود را بپرسید.x

تعبیر خواب الفبایی

برای مشاهده تعبیر خواب‌های قبلی، از فهرست زیر استفاده کنید.

ابتدا دقت کنید کلیدواژه و موضوع اصلی خواب مورد نظر شما چیست؟‌ سپس روی حرف اول کلیدواژه اصلی رویای خود از جدول زیر کلیک کنید. به صفحه مربوطه بروید و تعبیرتان را در بخش دیدگاه‌ها پیدا کنید.

مثلا اگر رویای شما مربوط به ازدواج است. روی حرف «ا» کلیک کنید و در بخش دیدگاه‌ها در همان صفحه تعبیر خود را مشاهده کنید.‌

شما می‌توانید تعبیرهای خود را از طریق اپلیکیشن سایت بپرسید. برای دانلود اپلیکیشن و راهنمایی بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از امکانات پیشخوان کاربری خود از اینجا نیز استفاده کنید.

قوانین سایت تعبیر خواب ناب

عضویت شما در سایت تعبیر خواب ناب، به معنی پذیرش قوانین این سایت است. 

  • قانون شماره 1
    لطفا خواب خود را در اپلیکیشن تعبیر خواب سوال کنید.
  • قانون شماره 2
    لطفا قبل از ارسال، متن تعبیر خواب خود را به دقت بخوانید تا همه گزینه های مهم را در پرسشتان ذکر کرده باشید.
  • قانون شماره 3
    گاهی برای تعبیر لازم است که سوالات بیشتری را درباره رویای شما بپرسیم. در این صورت تعبیر شما بعد از پاسختان به سوالات داده خواهد شد.
  • قانون شماره 4
    حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت‌های انگلیسی تایید نخواهند شد.
  • قانون شماره 5
    تعبیر خواب شما ممکن است به صورت عمومی در سایت و بدون ذکر مشخصات شما، جهت استفاده دیگران منتشر شود که در موتورهای جستجو نیز قابل دسترسی است. در صورتی که نسبت به این کار رضایت ندارید، هنگام درخواست تعبیر مطرح کنید.
  • قانون شماره 6
    ارسال تعبیر خواب به ایمیل، واتس آپ، ایتا و … امکان پذیر نمی‌باشد و تعبیرها فقط در اپلیکیشن انجام می‌شود.
  • قانون شماره 7
    تعبیرهای درخواستی در سریع‌ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست‌های زیاد، این زمان گاهی تا یک هفته به طول بیانجامد. بنا بر این شکیبا باشید.
  • قانون شماره 8
    در صورتی که در استفاده از اپلیکیشن و درخواست تعبیر خواب و … با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید آن را از صفحه ارتباط با ما مطرح کنید.
  • قانون شماره 9
    از طرح مکرر یک رویا برای تعبیر پرهیز کنید.
  • قانون شماره 10
    ما حریم خصوصی شما را حفظ می‌کنیم و اطلاعات و تعبیرهای شما جایی افشا نخواهد شد.